Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van rajta, annyit ér mint más motoron
a kormánycsapágyat általában készletben árulják, porvédőkkel együtt.
Köszi a segítséget. Csapágyakat, meg a szimeringeket be tudom szerezni a közeli csapágyboltban. Viszont a kormánycsapágyhoz való porvédővel bajban vagyok. Azt hol lehet beszerezni?
De..... Nem is kevesen, nem fórumolvasó haver a kúton mindig telibe nyomja az egész gépét, a hűtő lamellái már teljesen be vannak hajolva.
Hámá csak nincs olyan hülye aki így ad neki.
A magasnyomású simán átlő rajta így semmit.....,de amúgy suzukiknál ritkán láttam, hogy belül rozsdás lenne hanem csak simán beverődött ezért nem értem, hogy az FZ-nél miért rozsdás? Illetve ha a nagynyomásúval adnak neki akkor könnyen lehet, hogy bemászik a víz.
Ezeken van valami tömítőperem a porvédőn.........nem ér semmit?
bontóból amúgy érdemes beszerezni egy középtámaszt, szerelhetőségben, meg motor tárolásban sokat segít
10-15 e körül mozog
99% hogy cserés
a kormánycsapágy szinte mindegyik motorra jellemző, de ha kiveszed a tiéd, megfogod látni,hogy halál rozsdás...
nekem 20ezer km nél már kellett cserélni, tán az alsót 2 szer is cseréltem, hiába volt kupgörgős...
Szerencsére (még) nem ereszt, viszont, már hártyát húz a krómszáron. Szóval bár mikor el szállhat. Az év elején vettem, és csak a teleszkópokban nem cseréltünk olajat. Meg most mosásnál észre vettem hogy rozsdás lé jött ki az alsó kormánycsapágynál, így nézegettem hogy lóg e, de sajnos nincs közép sztenderem, így csak sűrű kis fékezésnél, hallok kis kattanásokat, de nem vagyok benne biztos hogy a csapágyak, viszont egy zsírzás tuti jól jönne neki.
A csapagyat felmelegitve siman raesett az also villahidra.
telód ereszt
szerszámok:
nyomatékkulcs, körmöskulcs, kiütők, hidegvágó, a alsó csapágy visszaütéséhez van egy beütőcső, de mással is lehet szenvedni...
a manualt lehetne megkukkolni, csak benne van a szerelése.
Amugy kereket ki, telokat ki, Króm anyát le(ez lehet két emberes),felső kiflit le, körmösanyákat le, alsókifli kijön, caspágyak kiütése...
valahogy így...
Sziasztok, FZ6 n kormánycsapágy ellenörzés,zsírzáshoz, esetleg cseréhez, kell valami célszerszám? Otthoni körülmények, (mélygarázs) között szerelhető, vagy inkább szervíz? Esetleg van valaki aki normális emberi áron segítene? És, ha már szét van kapva az eleje, akkor teleszkop szimering cserébe is kéne segítség :)
most találtam a sportmotoron is fent van a cikk :
kamerahasználat
csak egy kis érdekesség - a motorrevü idei 4. vagy 5 . számában szó volt a környező országok területén a kamerahasználatról motoron
(és gondolom autóra is ezek a törvények érvényesek) szóval Ausztriában 10.000 Euro a büntetés a kamerahasználatért !
Mennyire veszik komolyan a rendőrök erről nem szól cikk de a törvény ezt írja elő ,vannak országok ahol csak megosztani tilos sőt van ahol biztosítási kedvezményt kap aki használja - elég szélsőséges a helyzet :)
Kevés az aszfalt és sok a Láma.
Nekem sem lenne kifogásom Patagónia ellen.
Speciel nekem bejon az olasz dolomitok resz is.
Először voltam kint motorral.. , és .. huu.. besza - behu
.. de könyörgöm .. az Aspang Markt látványutat miért kellett elcseszni azokkal szurokcsikokkal ?
Párszor becsokiztam miattuk ! :-)
Már szervezzük a következő többnapos túrát a Dachstein hegyre s környékére... Ausztria istenkirálycsászár !
jó dolog ez a Ausztria , kedvenc motoros helyem
Nem paráztam én!
Beletettem a db killereket, oszt uzsgyi!
Abszolut nincs nagy hangja igy, s abban biztam a policáj nemszed ki mivel settenkedek :-)
Az tény és való, hogy ottkint egy nagyhangú motor nemvolt!
Kipufogóddal nem volt para átmenni?
Szombatom cimbimmel mi is nyomtunk egy Ausztriát, csak ide a határon a túlra, Puchberg-Hohe Wand Sywalk kilátó.
800 km egy nap kicsit megterhelő volt, de megérte!
Nehezítésképp motoros gps-ünk a határ előtt megmakkant, így egy régi osztrák térképpel navigáltunk, ami igen megterhelő volt..
cukisáááág