Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Lenne egy bal oldali visszapillantóm 2005-öst FZ6 idomos változathoz. Ha valakit érdekelne.
Az egy normális motoron azért könnyebben össze szokott jönni.
Meg a kiutessel.
Köszi
Csak a szokásos, a gond a beütéssel szokott lenni, ferdén sikerül és/vagy nem sikerül a fenékig leütni, olyankor van, hogy utána kell húzni párszor használat után.
FZS600-on csináltál már cserét? Ha igen, van esetleg valami buktató benne, vagy csak a "szokásos"?
Kormánycsapágyat már rég nem "húzok" meg hanem csak csere....hisz miért kell húzni? ....mert elkopott valami és mivel nem fordul körbe így nem egyenletes a kopás (bár én nagyobb gépeknél amikkel foglalkozom néha hiába húzok utána egy kerékcsapágynak az pár héten belül beáll így gyakorlatilag az is csak csere ha csak egy kicsit is lógni kezd) így meghúzásnál csak összeszorul azon a ponton ahol kikopott és ezért van ahol szorulni fog máshol meg laza még ha ezt nem is érzi az ember azonnal, a zsirzás meg ha még a gyári csapágy van benne nem jó ötlet legfeljebb szilikon zsírral, egyszerűbb és nem túl drága mutatvány ( 25-30 rugó körül kúpgörgős csapággyal együtt) inkább kicseréltetni és utána a kúpgörgős örök élet meg egy nap.
Szerintem többe van a munkadíj mint a szerszámigénye.
Nekem nem azzal van a problémám, hogy nem tudja megcsinálni, hanem hogy milyen minőségben? Leveri a tankot mikor leveszi? Széttépi a csavarokat? Stb... Sok olyan ember van, aki addig húzza a csavart, amíg nem törik el. A baj ott van, hogy szerelőből is sok ilyen van, aki tudja mit csinál, de széttépi a csavart, esztétikai hibákat csinál folyamatosan a motoron. Ha lenne hozzá speckó cuccom nekiállnék, de csak ezért nem veszek.
Azért a probléma ami miatt szerelőhöz akarod vinni, az kb olyan mint szakácsnak a tepsizsírozás. Ezt bárhol megoldják mert eléggé alap feladat. A MAMI-nál az első öt óra egyikén már tanítják szerintem. Ha ilyenbe belehibázik egy motorszerelő az ultra gáz.
Kormánycsapágyat szeretném megzsíroztatni és meghúzatni, mert néha kattan fékezésnél/megállásnál és fentről jön a hang. Kulcsom ehhez meg nincs. A maszekoló mesternek nem tudod az elérhetőségeit?
Hey!

Sok mindent hallani, csak úgy, mint bármelyik motor- vagy autószervizről.
Az tuti, hogy a rangidős, nagy tapasztalatú szervizes elment tőlük nem olyan rég és maszekozni kezdett. Pár hete egy kérdés erejéig voltam csak bent, és egy régóta ott dolgozó srácot találtam a szervizben meg kettő fiatal kezdőt. Mindarészről kezdőnek tűntek, hogy ott újak voltak és nem régen jöhettek ki a suliból. Tapasztalatukról, tudásukról mit sem tudok! Lehet félistenek a szakmában, egy másodpercig sem akarom alábecsüli a tudásukat, ha van nekik.
Sziasztok!

Van valakinek valamilyen tapasztalata a szegedi Yamaha Kalmár márkaszervizzel? Megbízhatóak, jól dolgoznak?
Ez a Triboseat nagyon jó választás.Egy éve használjuk és azóta semmi csúszkálás.Nem tudom nálunk miért nem árulja senki.
Én tegnap rendeltem egy ilyet, hiába van kapaszkodóm.
link
Van videó is róla, kíváncsi leszek a hatásfokára. Monsteresek használják és dicsérték.
csallóközi motorostalálkozó felvonulás
Most mé...........legyek pozitív?
Így?

http://youtu.be/AJux0YelgV0
Ne legyél ilyen negatív kisugárzású.
Hátizsákkal igen nagy szopás a túristalét.

A többi meg minimum 20 év szopás szal maradok az üléstáskánál.
Így most "egynapos" üzemmódban van. Tanktáskával egy napra el lehet menni, esetleg dobok fel egy táskát a hátamra, ha valahol megalszunk éjjel.

Bár ma megismerkedtem egy olyan lány létezésével, akiért tartósan levenném a púpot.
Mondjuk így minimális cucc nem fér fel rá aminek alapból a bankunk nagyon örül így a kis műanyag helyett én üléstáskát javaslok.
Mikor srácok írnak, a bro-codex szerint ajánljuk azt a hátsó műanyag bigyót, ami feltétele után nagy szemekkel, őszinte együttérzéssel és lefele görbülő szájjal tudják mondani, hogy a következő szerpentines túrára sajnos nem fér már fel a barátnő a motorra és egyedül kell élvezzék... izé, magányosan kell végigszenvedjék a következő 2.000 km-es térdig borítós túrát.
Remélem beválik ez a hátsó kapaszkodó Nektek. Hála ég az fz1en nem csúszkál rám a barátnőm, viszonylag vízszintesen van a hátsó ülése. N-en jobban lejt lefele. Amikor z750el (ott sincs semmilyen kapaszkodó és eléggé "lejt" az ülés) mentünk akkor rám állandóan rám csúszkált úthibáknál is mikor dobott egyet a motor mindig közelebb csúszott, nem győztem hátrafelé fejelgetni, hogy menjen már vissza a helyére... Itt látszik mennyi különbség van az S és az N között. Képért külön köszönet Zsoltinak.
Töréstesztet még nem végeztem vele szerencsére, de amikor nekiálltam megcsinálni akkor nekem is ez volt az egyetlen ellenérv. :)
na igen..cica.. :D
bírom a strapát és merek kérdezni hiszen nem értek hozzá..