Meg kint tavaly.Ausztria Sillian-ban alvas es le Livorno majd 2500 km sardinia.
29000 nel kerult fel a pr2 hatra es 34000 nel merve itthon mar csak a fele volt meg.
Egyenletesen mindenhol.Maig szip gombolyu.
Szoktam mericskelni tolomerovel.kozepe 3,2 szele a 2ct feliratig (eleg gaz de erre tellik) 3,5 mili.Az utso kopasjelzo a szelen talan 2,8 mili.
Tavaly ota sok az ingazas. most nem tartok pont 8000 km nel.Ha nem jon ossze egy jobb hegyi tura talan kihuzom vele a szezont l.de max 12000 es vege mint a botnak.
Volt fz6 os kollega aki power 3 at tett fel elol-hatul ujat neki talan ha 1500 km maradthatott a vegire.
De a hornetes srace is elfogyott.
U.i.: Ha nyáron nem utazom el, idénre (is) lett volna egy nagyon szép ~3.000 km-es túra Ausztria-Olaszország útvonalon. Szóval évente becsúszik 1-1 jobb élmény is, de alapvetően ezek a fisifosi utak többségén van hajtva a motor.
Nem olyan régen voltam Orfűn, kb. egy hónapja. Akkor egész jó csapat összejött, kanyarokban kicsit ketté vált a banda, de élveztem a sportos tempót. Az én baráti körömben vagy chopperesek vannak, vagy olyan reckless sportmotorosok, akiket nem érdekel, ha a kanyarban átdobja őket a másik sávba a nyomvályú, tépik a gázt. De Orfű felé elég gáz volt elkapni 130-140-nél olyan buckákat, útegyenetlenségeket, amibe belereccsen az ember gerince vagy állkapcsa.
Pár hete voltam fent BP-en, aztán este motoroztunk egyet Nemeth6969-cel (Bálint), az egész jó kikapcsolódás volt. BP nagyon szép este. Nekem az ilyen dolgok is tetszenek, nem kell száguldozzak vagy küszködjek, hogy ledörzsöljem a szőrt a gumiról. Egyszerű alföldi gyerök vagyok.
Csak egyenesben. (az olasz aszfal hihetetlen rucsis a szigeten)
Amugy most razta le olyan Fz6 osan a kislanckerek anyat ez a taltos.
De meg idejeben megfogtam.
Menet ep mind az anyan mind a tengelyen.
A biztositolemez tartotta.
Kihajtva kezzel letekertem.
Ne legy izeee.
Evi 1-2 dolomitok-alpok egyhetes siman karbantartja a gumit.
De horvat-bosnyak szerpentines szerintem relative kozelebb van.
En szinte minden hetvegemet az adrian toltenem ha nem lenne az a 2-300 egyenes 6- os ut meg a tobbi uncsi.
Egyetlen örömöm, hogy lakhelyemről (tízenpár km) beszáguldok a városba, ott vandálkodom kicsit, durrogtatom a kipufogót, ledudálom az autósokat, akik belső sávban 49-cel mennek, megcsinálom a dolgom majd hazajövök és bízom benne, hogy nem fényképeztek le.
Bárkit zavar a szőrös gumi, még rajta marad egy ideig, mert utazom el pár hónapra. Bár addig lehet lerágják az egerek!
Legszívesebben minden hétvégémet ott tölteném, de 400 km oda, meg 400 km vissza, hogy átmenjek a határon, aztán még "nem" is motoroztam. Milyen szuper a soproniaknak vagy szombathelyieknek!
A minta "előtt" és "után" nem egyenletes a gumi. Tehát az alja és a teteje nem egyvonalban van. Állítólag segíti a fékezést és vizes tapadást, de nekem más az elképzelésem róla. Egyik helyen sem vettem észre rajta ezt az extrát. Nagyon jó vízen, kétségtelen, de nem mondanám jobbnak, mint az elődjét. Mostanában csúszkál a gumi, szerintem többet árt a sok minta és ez a koncepció, mint segít. Lehet el kellene menjek pályára, hogy egyenletesre koptassam, talán csak a "nem megfelelő" használat miatt alakult ez ki.
Nem tudom, mennyi igaz belőle, de tán` a gekkó talpából vettek ihletet. link
Fele élete még tuti megvan!
10.000 km alatt alapvetően elég kevés kanyarral találkozott. Commute-olok vele, a szélén is van legfeljebb egy centi, ahol még nem járt. Múltkor kipróbáltam mit megy a vége felé, de 250-nél elég instabilnak éreztem és elengedtem a gázt. Szóval se kanyarodni, se gyorsan járni nem szoktam vele.
El kellene költözzek Ausztria felé.
10e km es oldalt vannak rajta szorok
Ohh,te vagy at autópálya policáj?
AmUgy csak ez latszik a gumin,hogy szinte csak egyenesen mész. Pedig ezzel a michelinnel lehet hasitani.
Ennek a guminak szerintetek természetes a formája? Kb. 10e km van benne. A másik (Angel ST) laposabb volt, ez meg "púposnak" tűnik.
Egyébként elég jól bírja. Az viszont biztos, hogy még egyszer ilyen sok mintás gumit nem veszek, nem 5 csillagos a véleményem róla.
29000 nel kerult fel a pr2 hatra es 34000 nel merve itthon mar csak a fele volt meg.
Egyenletesen mindenhol.Maig szip gombolyu.
Szoktam mericskelni tolomerovel.kozepe 3,2 szele a 2ct feliratig (eleg gaz de erre tellik) 3,5 mili.Az utso kopasjelzo a szelen talan 2,8 mili.
Tavaly ota sok az ingazas. most nem tartok pont 8000 km nel.Ha nem jon ossze egy jobb hegyi tura talan kihuzom vele a szezont l.de max 12000 es vege mint a botnak.
Volt fz6 os kollega aki power 3 at tett fel elol-hatul ujat neki talan ha 1500 km maradthatott a vegire.
De a hornetes srace is elfogyott.
Pár hete voltam fent BP-en, aztán este motoroztunk egyet Nemeth6969-cel (Bálint), az egész jó kikapcsolódás volt. BP nagyon szép este. Nekem az ilyen dolgok is tetszenek, nem kell száguldozzak vagy küszködjek, hogy ledörzsöljem a szőrt a gumiról. Egyszerű alföldi gyerök vagyok.
Amugy most razta le olyan Fz6 osan a kislanckerek anyat ez a taltos.
De meg idejeben megfogtam.
Menet ep mind az anyan mind a tengelyen.
A biztositolemez tartotta.
Kihajtva kezzel letekertem.
Es nem vagyok rossi.
Evi 1-2 dolomitok-alpok egyhetes siman karbantartja a gumit.
De horvat-bosnyak szerpentines szerintem relative kozelebb van.
En szinte minden hetvegemet az adrian toltenem ha nem lenne az a 2-300 egyenes 6- os ut meg a tobbi uncsi.
Bárkit zavar a szőrös gumi, még rajta marad egy ideig, mert utazom el pár hónapra. Bár addig lehet lerágják az egerek!
Utalom az egyenes utakat.tobb eve nem voltam motorral otthon...
A minta "előtt" és "után" nem egyenletes a gumi. Tehát az alja és a teteje nem egyvonalban van. Állítólag segíti a fékezést és vizes tapadást, de nekem más az elképzelésem róla. Egyik helyen sem vettem észre rajta ezt az extrát. Nagyon jó vízen, kétségtelen, de nem mondanám jobbnak, mint az elődjét. Mostanában csúszkál a gumi, szerintem többet árt a sok minta és ez a koncepció, mint segít. Lehet el kellene menjek pályára, hogy egyenletesre koptassam, talán csak a "nem megfelelő" használat miatt alakult ez ki.
Nem tudom, mennyi igaz belőle, de tán` a gekkó talpából vettek ihletet. link
10.000 km alatt alapvetően elég kevés kanyarral találkozott. Commute-olok vele, a szélén is van legfeljebb egy centi, ahol még nem járt. Múltkor kipróbáltam mit megy a vége felé, de 250-nél elég instabilnak éreztem és elengedtem a gázt. Szóval se kanyarodni, se gyorsan járni nem szoktam vele.
El kellene költözzek Ausztria felé.
Ohh,te vagy at autópálya policáj?
AmUgy csak ez latszik a gumin,hogy szinte csak egyenesen mész. Pedig ezzel a michelinnel lehet hasitani.
Egyébként elég jól bírja. Az viszont biztos, hogy még egyszer ilyen sok mintás gumit nem veszek, nem 5 csillagos a véleményem róla.
hasidomot keresek fz6-ra (2004)
Felszereléshez szükséges alkatrlészeivel, akár színre fújva is.
Tudtok ajánlani?
üdv.
Levi
link
1. autóduda
2. légkürt
3. VONATKÜRT