Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És miben nyilvnulhatna meg a különbség az alkatrészekben, s ezáltal a motorban? Gondolod, hogy az a japán, aki sacc/kb 10-15 évig ugyanazt az indexet rakja a motorokra majd külön változatokat fejleszt?

Egyébiránt ott a pont Petinél, az S-es modellek mindig többe is kerülnek s nem mindig csak az idom miatt.
semmi eltérés nincs az S es és az N es fazer hasmagassága között....
az fz6s drágább volt, az n es jóval olcsobb , valamivel spórolni kellett...

használtan 10-20e ft között lehet beszerezni...szerintem megéri
találtam egy svájci motor-auto hirdetési oldalt (240Ft 1 CHF ) link
Lehet össze kellene vetni FzS és Fz6 között az ülés és a has magasságot, és fény derülne a titokra. De az is lehet, hogy nem.
Igen ez lehet, de itt a kérdés az, hogy az Fz6-ról miért spórolták le?
Az fzs-en nem. Ott koptatócsavar nélkül is hamarabb ér le a lábtartó, mint a sztender.
Igazából 100-100kg-ot kell bírnia, elől - hátul, én sem féltem, hogy ezt ne tudná. Azért úgy tűnik van benne merevítés.

Sőt már fel is adták a cuccot: "the order was shipped on 09.10.2013 ."
Bár még a 21én vizsgázik vele egy kedves hölgy ismerős, szóval addig biztos nem lesz eltéve.

Amúgy meg a céges autó garázsában lesz, a falhoz amennyire lehet közel, hogy a kocsi is beférjen... Az viszont panel alatti garázs, ott mennek a fűtés csövek, szóval még a legnagyobb mínuszokban is +10 és15C körül van a hőmérséklet, cserébe tényleg nem tudok majd ráülni brümmögni. .-)
Én nem tudom, de pl tényleg nem ér le kanyarban. Nálamnál jobb motorosok esetében...

Idézet innen:

http://infobike.hu/?module=cik...

" A láb­tar­tók po­zí­ció­ja elég­gé lent he­lyez­ke­dik el, így ez is nö­ve­li az uta­zá­si kom­for­tot, igaz a dönt­he­tő­sé­get va­la­me­lyest kor­lá­toz­za, de a láb­tar­tócsa­va­rok előtt úgyis a kö­zép-szten­der szi­krá­zá­sa jel­zi a ha­tárt. "
Amúgy em kell félni simán elbírja egész télen a gépet,volt hogy egész télen hozzá sem nyúltam,hanem a helyén állt 5hónapot...
Jah és simán fel lehet ülni a gépre miközben az emelőn van a gép,pedig a nem vagyok könnyű (102kg)..szóval sztem megbízható emelő ;)
Azért ez a hirdetés...

A szöveg annyi, hogy 2100km...

http://www.kepesmotor.hu/motor...

szomorú véget ért... Viszont a tankbőrt lerabolnám szegényről. .-)
ennek mi a hivatalos magyarázata?
A fazeren van a naked verzion nincs alapbol...
Ugyan ez nálam is. Igazából nevetségesnek tartom, hogy a gyártók lespórolják és utána horribilis összeget kérnek érte, mint kiegészítő.
Jaja, gyári olyan 55 körül van asszem
Találtam, olcsóbb a két emelő. .-)

http://bazismotor.eu/index.php...
Bennem fel sem vetődött, hogy lesz rajta amikor nézegettem, h mit vegyek. A Simson-on volt, az oké. Azon oldaltámasz nem volt annó. .-) Most hirtelen rákerestem, de árat sem találtam Fz6n-re.
Kb. mindig a középállványon van a motor. Most is. Otthon amikor leteszem azon áll. Ha megyek valahova és közben meg kell állnni, akkor használom az oldalsót.
De alapból nem jár hozzá? Ez opcionális extra? Ezen most nagyon meglepődtem.
Meg a kanyarokban úgyis csak szikrázna. .-))))
Azt nem levették, hanem nem rakták fel. Tudod mennyi egy FZ6-ra a középállvány? Kicsit nézz utána és máris jobbnak fogod gondolni az emelőt, főleg ha mondjuk csak hátsót veszel Amúgy te a téli tároláson kívül használod? Minden alkalommal felrakod rá, amikor otthagyod valahol? Ha a válasz kétszer nem, akkor nem igazán éri meg beruházni.
Illetve nekem láncápoláshoz is kell egy ilyen. Unom tologatni.
az fz6-okon nincs középállvány? vagy csak a tieden?
olyan alapnak tartom, mint pl kocsiban a fűtést
Akkor az enyémről levették.
a durva sportmotorokon kívül nem nagyon tudok elképzelni olyan motort, amin nincsen. Csak azt amiről leveszik
Középálványon. Én még időnként, 2-3 hetente tekerek egy kicsit az első kereken, hogy hónapokig ne egy helyen nyomja a gumit.
Nem mindenkinek van ilyen úri huncutság a gépén