Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs:feszítő
Heló!

Az ötlet:vezérműlánc vagy vez.láncfezsítő kuka.
Megérkezett a fórumon ajánlott csoda-leömlőtisztító, a Darázs Garázstól.

Holnap épp ráérek, szóval leszedem a leömlőket, és kipróbálom a szert. Terveztem motoros csoportomba készíteni egy fényképsorozat róla, ha érdekel valakit, posztolhatom ide is.

Egyébként, ha tényleg beválik, szinte azonos árban van a csiszolópapír árával (majdnem Forintra pontosan), és lehet vele spórolni nagyon sok időt, szóval jó lehetőség.
elég cink lenne, ha valaki azért fizetne a szerviznek, hogy saját maga a saját szerszámaival javítsa meg a motorját
mert a bmw -t nem kell szerelgetni ,az úgy tuti ahogy van
Zacky vett egyet úgy 3 éve. Szerintem egyszer már használta
én bringatúrán voltam ausztriában mikor megvettem és zavart a csomagtartón egy kollégám kocsival jött ki és nekiadtam ,ezért még én sem láttam kibontva .
minden porcikája nagyon eltalált az fz1 -nek a kipufot leszámítva (szerintem) ,de már találkoztam r1/fz6 megoldással -felvitték az ülés alá .
Ma vettem is egyet. De majd csak csütörtökön tudom kibontani, egyből fel kellett utaznom Bp-re.
enyém!
holnap erkezik a motul 10w60, kivancsi vagyok, hogy halkule a keceges a motorban.....mar nagyon idegesit, hogy mi csijnalhatja
Awww, akarom!
Eladók http://racing-bazar.hu/motorke... Érd:zoli_motor@freemail.hu
Iszonyatosan változó a napi beosztásom, de a többit beszéljük meg e-mailben: info@motolog.hu-ra írj kérlek.
No mindegy, akkor majd legközelebb
Ma mikor indulsz hazafelé?
Én meg a Deák téren dolgozom
Persze, megoldható. Pesterzsébeten lakom, napközben pedig bent vagyok a belvárosban a Szentkirályi utcában.
Jogot végeztem, de ez nem tartozik a tárgyhoz
A gondom az, hogy cefetmód nem értek a megnézéshez, nem véletlenül kezdtem a GS-sel, ami elég egyszerű, de kezes jószág, minden értelemben. A kipróbálás előtti állapotban tudsz esetleg annyit segíteni, hogy valamikor összefussunk, és tehessek egy üléspróbát? Nem menni szeretnék más gépével, csak hogy mégis, lássak egyet élőben, érdemes-e elmennem jelölteket nézni
Sziasztok!
Nem tud vki esetleg egy bontott Fz6-ost?
Kellene egy-két apróság a bal oldalra, mint pl. kuplung kar, kormányvég, váltókar, lehet indexbúra ill. tükör is, de ezekre most nem emlékszem pontosan mennyire is sérültek.
Tisztelt Dr Úr! (milyen doktor vagy?)

Én 189 körül vagyok, megmondom őszintén, csak azért fogom lecserélni egyszer a Fazert, mert egy kicsit már alacsonynak érzem. Nem mondom, hogy kényelmetlen, mert tényleg nem az, ültem már rajta 700 km-t, és akármikor szívesen ülök fel rá.

A biztos az, ha kipróbálsz egyet, és akkor meglátod, mennyivel nagyobb, mint a GS volt. A nyugodt, KRESZ-kompatibilis túrázásra és azon túlra is bőven elég a típus. Ezen kívül csak azt tudom mondani, amit Mafeco-nak is írtam: sokat bírnak ezek a gépek, de nagyon meg kell nézni, mit és mennyiért veszel meg. De persze ez akármelyik motorra igaz lehet...
Üdv!
Hasonló cipőben járok, mint Mafeco kolléga, némi különbséggel.
Eddig egy 89-es GS 500 E-m volt, eladtam, mert kényelmetlennek éreztem, és helyette keresek másik motort. Ez volt a kezdő gépem, a segítségével nagyjából kialakult, hogy nekem mire kell a motor. A fórumon ajánlották figyelmembe pl. a Yamaha FZS 600 Fazert, meg a kb. hasonló magasságunk alapján név szerint téged. Tehát
A kérdésem az, hogy 185-ös magassághoz, vékony testalkathoz és nyugodt, kresz-kompatibilis túrázáshoz mennyire ajánlanád a Fazert?
Újan vettem, most van benne 55 ezer km. Meghibásodás semmi! Csak a kötelező szervizekre költöttem. A gyári láncszett most lett csereérett.
Azt a büdös...