Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esővízzel.
Néha babaposi kendővel megtörölgetem télre meg kap egy kis nyereg szappant, utána meg bőr balzsamot. A bőr gúnyámat is így szoktam ápolni eddig bevált. Nyereg szappannal gyönyörűen ki lehet tisztítani a bőrt. Neten lehet venni vagy lovas boltban de van Decában is.
Látom kérdezted a féktárcsákat nekem most 55.000km van a motorba és nincs érzékelhető válla a tárcsának úgyhogy ezt annyira nem kell túl spilázni! Ha már bőven van válla akkor az valszeg már 4X körbement a világon.....
Szia!

Gratula a választáshoz! Valószínű nagyon sok motort fogsz majd megnézni. Amikor én vettem a nagy Fézit kb 20 motort néztem meg végül a fórumról vettem meg Btibi motorját amit azóta sem bánok :)
Valamivel drágábban mint amit szántam volna rá de olyan ócska vacakokat akartak rám sózni hogy már fájt a végén és inkább adtam több pénzt de kaptam egy hibamentes pöpec gépet!

Szóval indulhat a keresés nézelődés én először biztos a fórumon kérdeznék körbe sokan ismerik a másik motorját így tisztázott az előélete a motornak gazdinak.......Ha teheted szerelőt vagy Fézeres kollégát vigyél magaddal.

Hajrá
Üdv mindenkinek!

Nagyon régóta szeretnék már motort, végre el is szántam magam a lépésre és a héten meglett a jogsim is.
Nagyon sok mocit végignyálaztam már, és végül kikötöttem az FZS600-nál. Nem vagyok kis ember (1,95m 95kg), és mindenképpen olyan motort szeretnék ami nem alacsony, kényelmes, van szélvédelme is, és 2-300km letekerése nem jelent vele problémát. Jelenleg 2002-2003-as Fazer-eket nézegetek, és próbálok infókat gyűjteni róla. Mind technikailag, mind külalakra bejön, és remélem kezdőként sem lesz vele problémám ha nem hülyegyerek módjára használom.
Valami jótanács a motorral kapcsolatban, amit vétel előtt leginkább figyelembe kell venni? Nem szeretnék külföldi mocit, látom itt is vannak negatív tapasztalatok bőven a kinti vétellel. Nem vagyok egy műszaki zseni motorok terén, autókhoz talán jobban értek :)
Pl. az is érdekelne hogy alkatrészeket hol érdemes leginkább nézni hozzá (közben megtaláltam lentebb egy linket ). Találtam egy oldalt, ahol kicsit megijedtem amikor az első tárcsákra kidobott a gép valami 55.000.-ft-ot. Meddig bírják ezek nagy általánosságban? Tudom használat függő. A többi alkatrész ár annyira nem volt horror.
Előre is köszi!
Ti ápoljátok valamivel a kesztyűt?
A reflektor izzómról, menet közben lecsúszik a foglalat bármennyire rátolom! Van valakinek ötlete megoldásra?
Köszönöm
Mindenkinek ajánlom, akinek szüksége van rá:

http://www.fazer.hu/
Hali! tudna nekem valaki valami jó tippet adni hogy a fazeremen hogy állítsam be a refit meg a tompítottat megfelelő magasságra, nincs rá valami jó módszer? köszi :)
Sziasztok, MONOKEY-es hátsó dobozt keresek, (Givi v46,v47..stb), ha valakinek eladó ne fogja vissza magát
Nagyon nem erőltetném. Elméletben a katalizátort tönkreteheti, bár ha van annyi szufla még az akksiban, hogy egy-két fordulat után beinduljon, nem lesz baja.

Mindenesetre jobban jársz egy új akksival.
Köszi a segítséget. Akkor felrakom tölteni egy éjszakára aztán méregetek.
Töltés szerintem van mert állítólag ha járó motornál leveszem az aksirol a sarukat akkor le kéne hogy álljon a motor. Remél hogy "csak" új aksi lesz. Amugy mennyire tesz jót a motornak ha beguritom?
Rá kéne mérni.Egy sima feszkót mérsz először nyugalmiban.12.5-13 v körül kéne lennie.
Majd indítózol.Ha leeseki 10-11 alá (szerintem le fog) akkor kuka az akku.Rendesen.Ha esetleg így beindul alapjáraton 13-14 közt kéne töltenie.
Üdv!

Teljes feltöltés után 4 indításnak még nem kellene lemerítenie, ez már önmagában gyanús (ha feltételezzük, hogy a töltő jó).

Egy kis diagnosztika:
1. Teljes feltöltés
2. Néhány nap pihenés után gyújtás (és mindenféle fogyasztó, pl. riasztó) NÉLKÜL megmérni a feszültséget
- alacsonyabb, mint 12,2 V: az akksi "kuka" (veszélyes hulladék!)
- 12,2 - 12,4 V között: határeset
- 12,5 V és fölötte: jó az érték
3. Indítózás közben nem eshet 10 V alá
4. Alapjáraton: a nyugalmi érték fölött legyen, legalább 13 V
5. Fordulaton (pl. 4000): 13,5 - 13,8 V között jó az érték
Aksi csere lesz!
Üdv!
Normálisnak egyáltalán nem nevezhető az a helyzet amikor közel 100 km ut utan az aksi nem indítja a motort ugye? Majd egy éjszakát töltöttem ezután kb 4 szer elindította és megint lemerült.
Töltés vagy az aksi lesz a bűnös? Nem tudom mikor került bele az akkumulátor.... Töltés elvileg van...
Tapasztalt? Vélemény? Köszi
Mérj le egyet,vagy vidd el magaddal és itt sztem kapsz

http://www.patentdepo.hu/
Szia! Akármelyik autósboltban, műanyag patent néven kérd. Vigyél egyet mintának, vagy ha nincs egy sem, akkor mérd meg a furat átmérőjét és hosszát! Üdv
Sziasztok!

Tud valaki segíteni, hogy hol tudok Pest belvárosában olyan kis rögzítő tüskéket venni -vagy, hogy milyen méretűt keressek-, amikkel az oldalidom belső, fekete műanyagját a fejidomtartó konzolhoz lehet rögzíteni?

Köszi!
Nekem este programom van, de ha változik, akkor van rá esély, hogy még ott leszek. Majd figyellek.
az korai. Nekem 5 körül van dolgom a környéken, gondoltam utána kinézek.
Kora délután, talán 14 óra körül.
Mikor mész?
Délután megyek gokartozni. Valaki? http://safety-hungary.hu/hu/23
Na de ennyire?