Néha babaposi kendővel megtörölgetem télre meg kap egy kis nyereg szappant, utána meg bőr balzsamot. A bőr gúnyámat is így szoktam ápolni eddig bevált. Nyereg szappannal gyönyörűen ki lehet tisztítani a bőrt. Neten lehet venni vagy lovas boltban de van Decában is.
Látom kérdezted a féktárcsákat nekem most 55.000km van a motorba és nincs érzékelhető válla a tárcsának úgyhogy ezt annyira nem kell túl spilázni! Ha már bőven van válla akkor az valszeg már 4X körbement a világon.....
Gratula a választáshoz! Valószínű nagyon sok motort fogsz majd megnézni. Amikor én vettem a nagy Fézit kb 20 motort néztem meg végül a fórumról vettem meg Btibi motorját amit azóta sem bánok :)
Valamivel drágábban mint amit szántam volna rá de olyan ócska vacakokat akartak rám sózni hogy már fájt a végén és inkább adtam több pénzt de kaptam egy hibamentes pöpec gépet!
Szóval indulhat a keresés nézelődés én először biztos a fórumon kérdeznék körbe sokan ismerik a másik motorját így tisztázott az előélete a motornak gazdinak.......Ha teheted szerelőt vagy Fézeres kollégát vigyél magaddal.
Nagyon régóta szeretnék már motort, végre el is szántam magam a lépésre és a héten meglett a jogsim is.
Nagyon sok mocit végignyálaztam már, és végül kikötöttem az FZS600-nál. Nem vagyok kis ember (1,95m 95kg), és mindenképpen olyan motort szeretnék ami nem alacsony, kényelmes, van szélvédelme is, és 2-300km letekerése nem jelent vele problémát. Jelenleg 2002-2003-as Fazer-eket nézegetek, és próbálok infókat gyűjteni róla. Mind technikailag, mind külalakra bejön, és remélem kezdőként sem lesz vele problémám ha nem hülyegyerek módjára használom.
Valami jótanács a motorral kapcsolatban, amit vétel előtt leginkább figyelembe kell venni? Nem szeretnék külföldi mocit, látom itt is vannak negatív tapasztalatok bőven a kinti vétellel. Nem vagyok egy műszaki zseni motorok terén, autókhoz talán jobban értek :)
Pl. az is érdekelne hogy alkatrészeket hol érdemes leginkább nézni hozzá (közben megtaláltam lentebb egy linket ). Találtam egy oldalt, ahol kicsit megijedtem amikor az első tárcsákra kidobott a gép valami 55.000.-ft-ot. Meddig bírják ezek nagy általánosságban? Tudom használat függő. A többi alkatrész ár annyira nem volt horror.
Előre is köszi!
Hali! tudna nekem valaki valami jó tippet adni hogy a fazeremen hogy állítsam be a refit meg a tompítottat megfelelő magasságra, nincs rá valami jó módszer? köszi :)
Nagyon nem erőltetném. Elméletben a katalizátort tönkreteheti, bár ha van annyi szufla még az akksiban, hogy egy-két fordulat után beinduljon, nem lesz baja.
Köszi a segítséget. Akkor felrakom tölteni egy éjszakára aztán méregetek.
Töltés szerintem van mert állítólag ha járó motornál leveszem az aksirol a sarukat akkor le kéne hogy álljon a motor. Remél hogy "csak" új aksi lesz. Amugy mennyire tesz jót a motornak ha beguritom?
Rá kéne mérni.Egy sima feszkót mérsz először nyugalmiban.12.5-13 v körül kéne lennie.
Majd indítózol.Ha leeseki 10-11 alá (szerintem le fog) akkor kuka az akku.Rendesen.Ha esetleg így beindul alapjáraton 13-14 közt kéne töltenie.
Teljes feltöltés után 4 indításnak még nem kellene lemerítenie, ez már önmagában gyanús (ha feltételezzük, hogy a töltő jó).
Egy kis diagnosztika:
1. Teljes feltöltés
2. Néhány nap pihenés után gyújtás (és mindenféle fogyasztó, pl. riasztó) NÉLKÜL megmérni a feszültséget
- alacsonyabb, mint 12,2 V: az akksi "kuka" (veszélyes hulladék!)
- 12,2 - 12,4 V között: határeset
- 12,5 V és fölötte: jó az érték
3. Indítózás közben nem eshet 10 V alá
4. Alapjáraton: a nyugalmi érték fölött legyen, legalább 13 V
5. Fordulaton (pl. 4000): 13,5 - 13,8 V között jó az érték
Üdv!
Normálisnak egyáltalán nem nevezhető az a helyzet amikor közel 100 km ut utan az aksi nem indítja a motort ugye? Majd egy éjszakát töltöttem ezután kb 4 szer elindította és megint lemerült.
Töltés vagy az aksi lesz a bűnös? Nem tudom mikor került bele az akkumulátor.... Töltés elvileg van...
Tapasztalt? Vélemény? Köszi
Szia! Akármelyik autósboltban, műanyag patent néven kérd. Vigyél egyet mintának, vagy ha nincs egy sem, akkor mérd meg a furat átmérőjét és hosszát! Üdv
Tud valaki segíteni, hogy hol tudok Pest belvárosában olyan kis rögzítő tüskéket venni -vagy, hogy milyen méretűt keressek-, amikkel az oldalidom belső, fekete műanyagját a fejidomtartó konzolhoz lehet rögzíteni?
Gratula a választáshoz! Valószínű nagyon sok motort fogsz majd megnézni. Amikor én vettem a nagy Fézit kb 20 motort néztem meg végül a fórumról vettem meg Btibi motorját amit azóta sem bánok :)
Valamivel drágábban mint amit szántam volna rá de olyan ócska vacakokat akartak rám sózni hogy már fájt a végén és inkább adtam több pénzt de kaptam egy hibamentes pöpec gépet!
Szóval indulhat a keresés nézelődés én először biztos a fórumon kérdeznék körbe sokan ismerik a másik motorját így tisztázott az előélete a motornak gazdinak.......Ha teheted szerelőt vagy Fézeres kollégát vigyél magaddal.
Hajrá
Nagyon régóta szeretnék már motort, végre el is szántam magam a lépésre és a héten meglett a jogsim is.
Nagyon sok mocit végignyálaztam már, és végül kikötöttem az FZS600-nál. Nem vagyok kis ember (1,95m 95kg), és mindenképpen olyan motort szeretnék ami nem alacsony, kényelmes, van szélvédelme is, és 2-300km letekerése nem jelent vele problémát. Jelenleg 2002-2003-as Fazer-eket nézegetek, és próbálok infókat gyűjteni róla. Mind technikailag, mind külalakra bejön, és remélem kezdőként sem lesz vele problémám ha nem hülyegyerek módjára használom.
Valami jótanács a motorral kapcsolatban, amit vétel előtt leginkább figyelembe kell venni? Nem szeretnék külföldi mocit, látom itt is vannak negatív tapasztalatok bőven a kinti vétellel. Nem vagyok egy műszaki zseni motorok terén, autókhoz talán jobban értek :)
Pl. az is érdekelne hogy alkatrészeket hol érdemes leginkább nézni hozzá (közben megtaláltam lentebb egy linket ). Találtam egy oldalt, ahol kicsit megijedtem amikor az első tárcsákra kidobott a gép valami 55.000.-ft-ot. Meddig bírják ezek nagy általánosságban? Tudom használat függő. A többi alkatrész ár annyira nem volt horror.
Előre is köszi!
Köszönöm
http://www.fazer.hu/
Mindenesetre jobban jársz egy új akksival.
Töltés szerintem van mert állítólag ha járó motornál leveszem az aksirol a sarukat akkor le kéne hogy álljon a motor. Remél hogy "csak" új aksi lesz. Amugy mennyire tesz jót a motornak ha beguritom?
Majd indítózol.Ha leeseki 10-11 alá (szerintem le fog) akkor kuka az akku.Rendesen.Ha esetleg így beindul alapjáraton 13-14 közt kéne töltenie.
Teljes feltöltés után 4 indításnak még nem kellene lemerítenie, ez már önmagában gyanús (ha feltételezzük, hogy a töltő jó).
Egy kis diagnosztika:
1. Teljes feltöltés
2. Néhány nap pihenés után gyújtás (és mindenféle fogyasztó, pl. riasztó) NÉLKÜL megmérni a feszültséget
- alacsonyabb, mint 12,2 V: az akksi "kuka" (veszélyes hulladék!)
- 12,2 - 12,4 V között: határeset
- 12,5 V és fölötte: jó az érték
3. Indítózás közben nem eshet 10 V alá
4. Alapjáraton: a nyugalmi érték fölött legyen, legalább 13 V
5. Fordulaton (pl. 4000): 13,5 - 13,8 V között jó az érték
Normálisnak egyáltalán nem nevezhető az a helyzet amikor közel 100 km ut utan az aksi nem indítja a motort ugye? Majd egy éjszakát töltöttem ezután kb 4 szer elindította és megint lemerült.
Töltés vagy az aksi lesz a bűnös? Nem tudom mikor került bele az akkumulátor.... Töltés elvileg van...
Tapasztalt? Vélemény? Köszi
http://www.patentdepo.hu/
Tud valaki segíteni, hogy hol tudok Pest belvárosában olyan kis rögzítő tüskéket venni -vagy, hogy milyen méretűt keressek-, amikkel az oldalidom belső, fekete műanyagját a fejidomtartó konzolhoz lehet rögzíteni?
Köszi!