Általában nem de ez is felhasználás függő.
Ha pályán szeretnéd leharapni a 20-dik padlófékezés után is a kormányt nem árt valami combosabb verseny betét.
Koszonom a visszajelzeseket!
Az akkor tuti, hogy kopas miatt meg nem ma lesz csereerett. Kovetkezo kerdes: habar nem aktualis, erdemes cserelni, piacon kaphato jobb a gyarinal?
Hali! Nekem most olyan 36 200 km van a gépben és szétszerelésnél néztem, szeritem még a gyári betétek vannak bent, és veszett sok van még belőlük szerencsére ! Bár én inkább motorfék mániás vagyok, ha szabad ezt a kifejezést használni. Persze azért erősebb fékezéseim is vannak, ami főleg az első fékeket terheli, de semmi komolyabb kopást nem tapasztaltam ezeddig
A yamahaworld-be azt mondták, hogy 30.000 km-t elfut a betét.
Freemailpetitől kérdezd, ő motorjába 45.000 van, s néha odateszi. krisztianfz6-eba szerintem még a gyári van 100k+
Most hogy nekem is csak egy sima mezei fékbetét van hátul szinte semmit sem ér.. pontosabban sokkal rosszabb mint az előző, sinter betéttel volt. Tompább az egész, és nehezebben adagolható.. bár simán lehet blokkolni ezzel is..
A különbség félelmetesen nagy
Na, ez tapasztalatnak kiváló volt. Nem tudom mekkora különbség van a kettőnk hátsóféke között, de nekem szinte semmire nem jó (tudom a szerepét, és hogy sokat nem kell várni tőle, de...) pedig a betétek vastagságán nem látszik, hogy cserélni kellene elhasználtság miatt.
Első fékhez én pl alig nyúlik..tulajdonképpen csak intenzív fékezéshez meg vészhelyzet esetén használom, a hátsót viszont állandóan kicsi fékhez bőven elég, am meg valamivel irányítani is kell a motort. Kíváncsi leszek meddig fogja bírni a betétem hátul..
Valóban elég relatív, de hirtelen nem tudtam neki más megfogalmazást adni. Az átlagos arra céloz, hogy nem stoppie-zok, szelíd fékezés, nem rángatás, nem versenyzek, pályán sem használom. Meg hasonlók.
A földet megkerülheted 2-szer is vele, ha főúton mész. Tiszta városi használatban lehet, hogy sűrűbben cseréled, mint az olajat. Ez persze függ a vezetési stílustól, a fékezési stílustól, a fékbetéttől, a féktárcsától... Egy 150-ről izmos 0-ra lehet, hogy elfogyaszt annyit, mint egy hét városi kínlódás...
nem is mondtad hogy szereted a terepmotorozást
Nekem Ferrodo van szinteresben, az is jó.
Szerintem ha valaki nem idő és sebességhajhász, 40 ezret legalább elmennek a betétei.
Ha pályán szeretnéd leharapni a 20-dik padlófékezés után is a kormányt nem árt valami combosabb verseny betét.
Az akkor tuti, hogy kopas miatt meg nem ma lesz csereerett. Kovetkezo kerdes: habar nem aktualis, erdemes cserelni, piacon kaphato jobb a gyarinal?
Freemailpetitől kérdezd, ő motorjába 45.000 van, s néha odateszi. krisztianfz6-eba szerintem még a gyári van 100k+
A különbség félelmetesen nagy
Első fékhez én pl alig nyúlik..tulajdonképpen csak intenzív fékezéshez meg vészhelyzet esetén használom, a hátsót viszont állandóan kicsi fékhez bőven elég, am meg valamivel irányítani is kell a motort. Kíváncsi leszek meddig fogja bírni a betétem hátul..
Meg ez rohadtul motorozási stílus függő..
Köszi a figyelmességed egyébként.
link
idő