Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Peti .. Végül mit tettél bele?
10w-sel nem akart rugózni,hiába tekertem ki a csillapító csavarokat...
Most jó ha késöbb lágy lesz még tudok feszíteni rajta...
Nekem az 5w-s a befutó
funkció biztos ugyan az.... a csillapítás
de nem mindegy mekkora furaton kell átjutnia az olajnak...
....a telóolaj az telóolaj,a funkció ugyanaz.......
1000es fazernek jóval másabb a teleszkópja!
10 w-s
btibor,ha ez mostanság volt,azért kemény a telód mert hideg volt(van).

Nekem az fz6-ban 1w-s van(megnéztem a flakont) de igy is olyan puha nyáron mint a jó b..i fa..a csajos alibi randin!

Megvolt ma a hűtőfolyadék csere,a long verzió!
szerintem jó lesz a -1,de majd számolj be róla
szerbusztok!
Köszi szépen a válaszokat. Leginkább azért gondolkodtam ezen mert hiába 1000-es alacsony fordulaton nem tul nyomatékos amit olvastam is teszteken és ezért kérdeztem rá hogyan lehetne kicsit fürgébbé tenni. Igaz 7-8 ezernél megy mint az állat de alatta is jo lenne egy kis motorerő:) Lehet akkor beprobálkozok -1-el ha ezt ajánljátok. köszike
Sziasztok!

Bár ez most itt off de azért felteszem a kérdést (Berber ha olvasod mint ebay vadász)

Ezekről a ruhákról esetleg valakinek van tapasztalata?

Annyit látok, hogy Pakisztáni a gönc. Vajon a minősége?

http://www.ebay.co.uk/itm/Yama...

Köszi
állítolag 2 évente illik.
az enyém 2004 es és most volt először 40000km..
már régen kellett volna...De májusban vettem az első tuajtól,aki öszintén megmondta ,hogy az olajcseréken kívűl,semmit nem csinált vele..
És kell már telóolajat is cserélnem 28500-nál?
Raktam fel képet az fzs ről is:)
teloolajat szimering csere nélkül is lehet.. 5w olajat tegyél bele...engem is megdumáltak,hogy 10w-tegyek mert az a király..Hát nem! hazahoztam az Istvántól, (aki szolt,hogy sürű lesz)5w a gyári,a 10-estől nem működött a teló. Itthon cseréltem még egyszer..
Lánccsere egyedi...kinek mikor...
szelepállítás/kontroll 40e km-nél...
nem tervezek cbf-et. A hirdetés itt fent van..a kipufogós is.
Nekem nagyon bevált a fazer,multkor egy csere ut alapján mentem cbf-el,de nekem nem tűnt erősebbnek alul..
Idomosok felé hajlok,ezért tervezek Xx-et venni..
nagyon szép volt az Xx-ed ..
Másik kérdés:
28500 van a gépben. Májusban cseréltem gyertyát+fékolajat, illetve votl karbiszinkronon is.. Most kell cserélnem olajat+olaj és légszűrőt+hűtőfolyadékot.. Lánc kicsit egyenlelenül van megnyúlva, bár egyáltalán nem kopottak a lánckerekek, de azt is lecserélem. Álalában mikor szoktatok láncszettet cserélni? Illetve kell e most telóolajat cserélnem? Gondolom azt csak szimeringekkel együtt cserélik....Tévedek?
CBF-et májusban eladtam Fent van még a hirdetés?
Nekem is volt egy rövid ideig xx-em is. Az is nagyon jó bringa, de nekem húz a szívem a nakedekhez:) FZs után a CBF kicsit gyenge lenne, bár érzésre nyomatékosabb, alul jobban húz, nem kell annyira sem pörgetni, mint az FZS-t, de fönt ez sokkal bikább:)
a cbf is megvan még? láttam a hirdetést.
Én most akarnék Xx-re váltani (ismét)
nekem most dolgozott a Németh István..ő csinálta a full szervízt..
nyugodtan viheted hozzá is..
Surival is beszéltem,majdnem ő csinálta nekem is..
Mindkettő jó választás!
Mi ismerjük Surit! AJÁNLOM!
Egy kérdées:
Van tapasztalatotok a gyáli , Németh Istvánt ( motorjavító), illetve a gödöllői Surit (motorszerelő) illetően? köszi
Nekem Fzs 1000-en van Prop-Tech-nél rakattam be. egy általuk gyártott fokozat kijelzőt. Remekül működik, egyszerű a beállítása is. kb 18 ropi körül volt.
Előző 2 motoromon is uyganilyen volt. Választhatsz kék és piros világítást. Kéket qrvára nem javaslom, mert napfényben alig látzsik.
Sziasztok,lenne egy olyan kérdésem hogy 2005-ős Yamaha fz6 hoz fokozat kijelzőt szeretnénk venni de azt hallottam hogy buzerálja az agyát akinek van tapasztalata e téren az kérem ossza meg,és hogy hol tudnám be szerezni a megfelelőt.köszönöm
nekem az fz6 on az elől -1 jött be a legjobban, ott érezhető volt a változtatás,
volt olyan eset hogy elől -1 hátul +2, nah az már sok volt,,, max pályázóknak lehet jó.
ha csak hátra +2(ha befér) akkor szinte alig veszed észre a változást, és csökken a tengely távod!
Hátsó lánckerék átmérőjét:
- növeled: nyomaték a keréken nő, végsebesség csökken; ugyanazon a sebességen nagyobb lesz a fordulatszám, többet fog fogyasztani, de harapósabb lesz - sztrítfájterkedéshez való
- csökkented: nyomaték csökken, végsebesség nő; kisebb lesz a fordulatszám, tehát kevesebbet fog fogyasztani, de lomhább lesz - hosszú nyugis túrához való

Az első lánckeréknél korlátozottabbak a lehetőségek, nagyon nem tudod (max 1-2-vel) csökkenteni a méretét, mert akkor nagyon "megtörik" rajta a lánc. Növelni meg annyira tudod, amekkora elfér. Egyébként a hátsóval ellentétesen történnek a dolgok, az arányok viszont mások. Az elsőt változtatva arányosan nagyobb lesz a változás.

Matematikailag a változás mértéke: (Δfogszám / eredeti fogszám) x 100 %
Ledes indexhez ellenállást én legutóbb egy átlagos motorosboltban is láttam,kicsi doboz 2-2 kimnő szállal.

Ez a -1 +2 áttétel nagyon rövid utcára állandóan váltogatnál. A -1 előre vagy a csak +2 hátra elég magában is.Bár egy 150 le-s nakeden feleslegesnek látom. Azzal amit irtál brutálisan csalna km óra is.Cimbinek R1-n van ilyen áttétele,2 személlyel lehetetlen elrajtolni vele,kerekezik állandóan.Bár ha ez a cél......