persze sokat számít az olaj, de mivel előző évben évben cseréltem és nem akartam kidobni, csak a rugó lett cserélve. Szóval a változás tisztán annak az eredménye volt.
A tank alján három gumicső van, és két elektromos csatlakozó. Az egyik gumicső a benzinvezeték, a másik kettő a benzin túlfolyó és a benzingőz szuszogó. Nekem az elektromos vezeték nem elég hosszú a teljes felnyitáshoz! Javaslom neked,hogy a műanyag idomba építs be egy vízálló kupakkal ellátott szivargyújtó aljzatot, amit egy biztosítékon keresztül bekötsz az akkumulátorba. Én épp ma töltöttem ezen keresztül az akksit!
A vicc, hogy az sem és a wilbers sem teljesen progresszív hanem csak egy kis progresszív rész van bennük egy hosszabb lineáris résszel bővítve.....teljesen progresszív rugóval utcán nem lehetne közlekedni, páran használják pályán......én az SV-hez gyártattam jó néhányat és az öreg elég sokat magyarázott róluk, annak idején a Ferjánczékkal kezdett és a rallyban csinált rugókat a 60'-as évek végétől.....ma már azt sem tudom él-e mert az utolsó 2 párat 1 éve csináltzattam, de már nem volt túl jól....
Igen tele van.
Felhajtottuk, de csak annyit lehetett, hogy éppen-hogy hozzáfértem és leszedtem a sarukat, majd felcsíptettem a töltőt. A benzincsövek miatt nem tudtam jobban felhajtani, a videókon viszont simán felhajtották a youtube-on. Akku kiszerelése
Én azt vártam tőle elsősorban, hogy a nagy fékezéseknél kevésbé fog összeülni. Ezen is javított valamennyit, de leginkább az tűnt fel, ahogy a kisebb úthibákat elnyeli. A csere után az új M0-n jöttem és óriási volt a különbség abban ahogy a hosszanti bordákat kidolgozta + vasúti átjárónál is szembetűnő volt.
Mondjuk árnyalja a képet, hogy a korábbi rúgók már megértek a cserére.
Valakinek jobb lett valakinek nem. Több márkából is próbáltak a delikvensek, a hyperpro-t dicsérték többen emlékeim szerint.
Valaki csak sűrűbb olajat rakott bele...
Sziastok. úgy tudom többeknek is van progressziv ruró a telójában, mi a véleményetek , megéri az árát?(300000ft) vagy felesleges pénzkidobás.mi változik a csere után?
Nem indul a gépem, valószínű az akku merült le benne. 2 hetente melegítettem, járattam a télen, nem akartam szétbontani, de most mégis muszáj lesz. ('06 fz6 fazer)
Tényleg le kell venni a tankot, leszívni a benzint, ahhoz hogy ki tudjam venni az akksit vagy tölteni tudjam? Úgy ahogy a service manualban van? Valahol láttam, hogy elég felhajtani, de a manualban erre nincs utalás.
Köszi!
Ma is ugyan az lesz? Gyerekkoromban voltam utóljára. Emlékszem, hogy nagyon élveztem. Meg, hogy a végére azért már eléggé füsttel volt tele a sportcsarnok.
Habár kaptam hozzá egy pót idomot, lehet, hogy azon megpróbálom megbuherálni :)