Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utána kellene nézni, hogy Ausztriában mennyibe kerül egy fejidom és összehasonlítani az árakat.
Az érdekelne azért hogy a fejétől vagy csak a nyakától bűzlik ezesetben a hal?! A Y. hungária vagy a Y. központ döntése lehet hogy ilyen irreálisra emelik az árrést.
Logikám szerint önkényesen semmi hasonló döntést nem hozhat a Y hungária ,mert az beleszólna egy egységes üzleti logikába - esetleg már, ha van ilyen.
Szlovákia sincs messze.
Akkor be kell szerezni az alkatrészeket olcsóbban.
Ez így van. Nevetséges. A legszörnyűbb az, hogy azzal sem megyek semmire, ha eladom, mert az aki megveszi és mondjuk töri, tovább tolja maga előtt az alaktrész bizniszt. Mocskos kapitalisták
Ki van ez találva, mint a fakocka.
Kapja be az ilyen menedzser. Tavaly 30-ért vettem az nagy idomot, örültem is neki hogy viszonylag elfogatható az ára. Tudja az ilyen f..sz menedzser, ha 100 ezer ft lesz az idom a legtöbben akkor is megveszik valahogy a 2 millás motorra.
Csak az a gond a Yamaháékkal, hogy az árakat nagyon felvitték, így kevesebb motort adnak majd el. Az S2-es fz6-os annyiba kerül mint egy CBF1000-res? Nevetséges. Százezrekkel drágább mint egy Bandit vagy egy Hornet? Még jó hogy csökkennek az eladások. Okosabb lenne inkább olcsóbban adni őket és többet megvennének, jobban pörögne a yamaha biznisz. 2,2 é ért soha nem vennék mér fz6-ost. 1,8 milla remek ár érte.

Az R6-os vagy 400 ezerrel drágább mint egy GSXR 600-as? Nevetséges.
Elég otromba csónaklábaim vannak (46-47 cipő-méretezéstől függően), de ha réteszem a lábam a lábtartóra "spiccen", akkor a sarkam hozáér a dobhoz.
Megkérdeztem egy kereskedést és tényleg! A fejidom ára például megduplázódott.
Ez szerintem valahogy úgy megy a Yamaháéknál, hogy jött valami új parts sales menedzser a legfőbb pozícióba és hatalmas ígéretét próbálja beváltani, minthogy megduplázza a bevételt. Ezt pedig úgy teszi, - nemes egyszerűséggel - hogy az alkatrészárakat duplázza úgy, hogy azok pont kicsivel haladják meg a már motorral rendelkezők fizikai tűréshatárát. Rövidtávú üzletpolitika. Ez nem az ő idejében fog visszaütni, az eladás csökkenésében, hanem majd akkor, amikor ő már a 6. porschéjét használja el...
Csak ne lenne rajta olyan ottromba kipufogó.
Múlt héten emlegetett, ződ, idomos, dobozolt FZ1.
Hali!

Hol van az az ott, ha nem vagyok indiszkrét?! Amennyire ismerem a kisFézer alk. árakat sajna ez nem irreális (talán a plékó... , ennyiért a túra plexit vesztegetik).

Sajnos szervíz szempontból nem túl jó a vasunk, de még mindig elviselhetőbb árakkal lehet alkatrészeket kapni rá, mint az R1-re. (A Yamaha árpolitikájába most nem mennék bele... )
Feltétlenül kérdezd meg máshol is. Soknak tűnik. Múlt évben még a fele volt a fejidom...
Sziasztok!

Némi csúszás után szükségem lenne egy fejidomra és egy bal belső idomra ( 2005, FZ6-S). Meg persze egy plexire, meg lámára, de azok annyira nem vészesek. Végigtelefonáltam a bontókat, sehol sincs. Bementem a Yamahához, és kicsit elszomorodtam. Fejidom: 63.000, belső idom 20.000, plexi 51.000. Plexi annyira nem is érdekes, mert csak a széléből hiányzik pár mili, meg amúgy is fele ennyiért van Puig, vagy Givi.
A kérdés:
- esetleg valakinek elfekvőben fejidom ? :))
- tavaly "kizsbegre" járt hasonlóan link de ő majdnem félárakat írt ezekre a gyári alkatrészekre. Azóta ennyire felmentek az árak, vagy csak rossz kereskedésbe mentem és belőlem akarnak kasszasikert csinálni ?
elkelt! Többen ne hívjátok!
Sziasztok!

FZS 1000-re keresek használt lábtartó szettet (nem gyári), Lucas, LSL, Waltermoto bármelyik jó lenne, vagy bármilyen utángyártott ami pályázáshoz is jó.

Köszi

üdv,

Csaba
ja-ja össze.
Már össze is raktad?
Nekem biztos tartott volna vagy két napig.
A legközelebbi szervíz 80 km-re van, oda az utiköltség, gonsolom valamennyit fizetnem is kéne hogy befűzzék a láncot (ha feltételezem hogy itthon kicserélem a lánckerekeket.) Inkább ma kicseréltem és ingyen.
A szivem szakadna meg, ha ilyen állapotban látnám a gépemet. Egyébként az enyémen csak nittelőszemmel lehet láncot cserélni, a hátsó lengővilla "többágú" kialakitása miatt. De remélem az még arrébb lesz.
Ja, szép és jó estét mindenkinek!
Minden tiszteletem a tiéd!
Egy lánccsere miatt így lebombázni egy mocit?
Én inkább (lustaságból) vettem volna egy lánc nittelőt +~20-ért.
De hát a gyári cucc az gyári cucc!
Ok, rendben!
Láncszet csere, találtam olcsó beszerzési helyet a gyári cucnak. Csak senki nem tudta megmondani pontosan hogy a gyári szettben a lánc végtelenített-e vagy nittelőszemes. Okosak a gyáriak, mindkettő. Végtelenített, de adnak hozá nittelő szemet is. Így aki lusta kiveni a lengővillát az meg is bonthatja a láncot. Szerintem kár lenne szétszedni, így kipufogókönyök le, katalizátor le, lengővilla, sárvédő, teleszkóp ki és cserélem a láncot. A lengővillatengely és a teló tűgörgőscsapágyazású, így meg lehetőség van rá hogy kapjon egy kis zsírt is.

Tank azért nincs még rajta, mert télen szelephézagot nézegettem, a burkolat meg azért nincs rajta mert kicsit még ferde volt a konzolom, most be lesz állítva vízmértékkel.
Yamaha Fazer 600-ra (2004-től) savállóból készült, keveset használt, garantáltan sportos hangú kipufogó 30 ezerért eladó! Érd. telefonon: 30/274-63-32
A harmadik kerülettől délre, Kakasdon van egy kvázi felszerelt Yamaha bontó. Ott azért még nem tartunk, hogy minden benzinkút pultja alól egy szakszerűen bejáratott, sérülésmentes motorblokkot lehessen bontottan venni. Talán ez az idő is eljön egyszer

Mi történik vele?
Téli tárolásra nem kell szétszedni!