Jó kis gépek, én imádom! Ha bukógomba ügyben találsz valakit, aki jó minőségben jó áron tudna gombát gyártani engem is érdekelne. Hátha lesz csoportos kedvezmény.
Azt Én is tanúsítom, hogy sokaknak van, mert tőlem 100 méterre is van az egyik srácnak és Ő is nagyon szereti. Persze teljesen gyári a gépe. Vele is közösködöm, mert neki is kellene bukógomba. Így már legalább 3 pár kellene polo-val együtt. Szerintem erre már megérné valakinek legyártani.
Ezen a télen már elég sokat költöttem a motoromra és lehet, hogy sóher lettem, de már a 22.000 Ft. is sok. Láttam az apróban több esztergályost, aki gyárt gombákat, akár 8.500 Ft-tól, de a régi Fazertől fáznak, mert szerintük túl hosszú felfogatás kellene a görgőnek, hogy kiérjen a dekliken kívülre. A bukócső is érdekelne, de az ugye még drágább. Viszont minden képpen kellene tenni rá valamit, mert féltem a blokk oldalát (persze az egész motort is)
Szerintem a fórumról csak nekem van régebbi forma Fazerem. Én pár héttel ezelőtt érdeklődtem bukógomba ügyben, az LSL-re 22.000 Ft-ot mondtak. A bukócsöveknél elég nagy a szórás, idáig 25-38e Ft körül láttam a hírdetésekben. Van egy srác a fórumon aki készít bukógombákat, de a neve nem ugrik be.
Az FZS-re lehet kapni bukócsövet is, szerintem sokkal nagyobb védelmet nyújt a bukógombánál. Legvégső esetben valami rugalmas esztergályost kell keresni.
Azt szúrom, hogy már nem nagyon vannak a fórum látogatói között régi Fazerrel rendelkezők, de mégis nem tud valaki a 2003-ig gyártott modellnél bukógomba ügyében segíteni. Igen találtam több helyet, ahol meg lehet kapni a régi FZS bukógombákat is, de elég húzós áron. Viszont nem találtam olyat, aki 10-12 rugó környékén legyártaná párját. Van esetleg ilyen kapcsolatotok?
Megnéztem a gépkönyvet, de csak az áttételeket találtam meg.
Kímélem én a Drágát. Amúgy is még csak ismerkedünk.
Természetesen nem csinálok kuplung nélküli váltást és elég hamar felváltok, nem pörgetem nagyon.
Ja és még észrevettem vmit...járó motornál néha van olyan, hogy pedállal felváltok és csak néhány tized másodperc múlva reagál a váltó...ez a még be nem kopásnak és az üresben járásnak tudható be?
Hmm...nem olyen egyszerűkiszedni azt a lengővillát. Pont benne van a katalizátor. Most a kat. csak úgy tudom kivenni, ha leveszem vagy a könyököket vagy a hátsó dobot. A kipuf könyökhöz jobban hozáférni, és csak 9 csavar tartja. Ugye????
Olvasd el a gépkönyvet: van benne javasolt váltás sebességhatárokra (~azaz terheléshez van kötve a sebességek használata). Persze lehet másképp is használni, de akkor jobban kopik. Egy eleve nem összekopott szerkezetet én meg inkább kímélnék...
Hidd el az Fz6 egy kényelmes fotel pl. egy R6-hoz képest. A váltó is könnyen kezelhető és bejáródik...
Határozott mozdulattal kell váltani! (nagy fordulatokra tervezték a váltóját)
Jó motorozást!
A váltónak csak járó motornál, forgás közben kutya kötelessége működni. És ne aggódj, a Yamaha nemigen csinál szart, majd olyan 1200km után amikor már minden rendesen bekopott akkor lesz az igazi.
Az új FZ6-n motoromon (kemény 180 km van benne) az alábbi jelenségek léptek fel (megjegyezném, hogy kezdő vagyok):
- nem járó motor mellet nem tudok mindenhova felváltani. Kb. a 2-ig megy.
- menet közben nem igazán érzem, hogy bevette e a 6-ot. És néha a többi fokozattal is így van ez.
- csak akkor reagál a váltó, ha tökig felhúzom...nem megy igazán pöccre.
- 186 cm vagyok és nem mondanám, hogy teljesen kényelmesen tudom kezelni a lábfejemmel a váltópedált...állítottam már rajta...de még ígysem tudok olyan lazán fölé és alá nyúlni
Hali mindenki!
Ma voltunk motorozni a barátommal, egy 2003-as r1 van 14 ezer km van benne és lefüstölt a kuplungja, pedig nem üti nagyon a vasat. Mi lehet a hiba?
ja én is ezt érzem és jön a jó idő és mégtöbb autos van az utakon mégnagyobb a dugó én meg haladnék de azé még behúzom a nyakam ha hidegbe kollégát látok
Akkor lassan elkészül. Grat!
Valóban, ezekent a javaslatokat csak az eredeti, 2004-es modell angol gépkönyvéből szedtem. A 2005-ösben és a későbbiekben már nincs benne.
Megnéztem a gépkönyvet, de csak az áttételeket találtam meg.
Kímélem én a Drágát. Amúgy is még csak ismerkedünk.
Természetesen nem csinálok kuplung nélküli váltást és elég hamar felváltok, nem pörgetem nagyon.
Ja és még észrevettem vmit...járó motornál néha van olyan, hogy pedállal felváltok és csak néhány tized másodperc múlva reagál a váltó...ez a még be nem kopásnak és az üresben járásnak tudható be?
Határozott mozdulattal kell váltani! (nagy fordulatokra tervezték a váltóját)
Jó motorozást!
Az új FZ6-n motoromon (kemény 180 km van benne) az alábbi jelenségek léptek fel (megjegyezném, hogy kezdő vagyok):
- nem járó motor mellet nem tudok mindenhova felváltani. Kb. a 2-ig megy.
- menet közben nem igazán érzem, hogy bevette e a 6-ot. És néha a többi fokozattal is így van ez.
- csak akkor reagál a váltó, ha tökig felhúzom...nem megy igazán pöccre.
- 186 cm vagyok és nem mondanám, hogy teljesen kényelmesen tudom kezelni a lábfejemmel a váltópedált...állítottam már rajta...de még ígysem tudok olyan lazán fölé és alá nyúlni
Előre is köszönöm a segítséget!
Ma voltunk motorozni a barátommal, egy 2003-as r1 van 14 ezer km van benne és lefüstölt a kuplungja, pedig nem üti nagyon a vasat. Mi lehet a hiba?
Gondoltam rá, hogy elmegyek feléd, és üvegezek neked egyet.