Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a szép vázunkról elfelejtkeztek?
Osztrák túrán történt, és nincs köze a sárvédő szélén látszódó "kopáshoz", az máskor történt.

Itt jelezném ismét, hogy érdekel:
hátsó sárvédő
komplett fejidom
zselés túra ülés
Miért pont tavasszal kéne? Akkor kell cserélni, ha oda jut.. nem egy nagy meló
Megette a puhafaszu
Köszönöm a benzines-válaszokat.

Készítettem őszi képeket a motorról, és lenne egy találóskérdésem. Persze már hamarabb észrevettem, csak most készült róla kép.

Mi történhetett a sárvédőm szélével? Felcsapott a kerék erősen egy nagyobb kavicsot? Fogalmam sincs, csak itthon láttam meg anno.
köszi Sabato ! Valójában a kérdésem oka egyszerű -márciusban vettem a motort és mivel az első ezért fogalmam sincs ,hogy milyen állapotú a láncszettem ,egy ismerős szerint a lánc maga nem lehet valami régi és ha hinni lehet az óra állásának akkor tényleg ellőtte kellett hogy cseréljék ,mielőtt megvettem -viszont a fogaskerékről szó sem esett és annak ellenére ,hogy tisztában vagyok azzal ,hogy együtt cserélendő a szett ,azt sem tudom behatárolni milyen állapotú lehet -vajon még egy szezont kimotorozhatok vele vagy ajánlatos tavasszal lecserélni
Te vagy a kivétel, aki erősíti a szabályt
En 160 vagyok es elboldogulok vele :)
Olyan különbséget mi nem fogunk tudni mondani. Fel kell ülni mind a kettőre, esetleg ki is próbálni és ezek alapján dönteni.

Sabato, ha szerinted a kerek lámpa nem időtálló, akkor miért szép még mindig a Hornet, így 15 év távlatából?

Hát igen, alacsonyaknak talán jobb a Hornet. Az FZ-nek kva szar helyen van a lábtartója. Legalábbis nekem nehezemre esne megszokni. Akkora meg nem vagyok hogy mellétegyem a lábam és ne elé vagy mögé. Amúgy utasnak kényelmesebb a Hornet, vezetőnek talán az FZ. De ez is inkább alkati kérdés...
Köszi!

Igazából olyan különbségre, ami segít a döntésben . A motort hosszú távra akarom venni, ezért szeretnék valami jót. Először egy GS500-ast akartam venni, de nem akarok megint venni egy motort, amit ősszel újból eladok. Először csak Hondába gondolkodtam, CB600, és CBF600 között (itt előny az ABS), de mivel a melóhelyemen a mélygarázsban van egy FZ is, ezért ennek is elcsábultam.
Mindenképpen az Fz6. .Ennek a formája még 5 év múlva is időtálló lesz. Jó érzésed lesz ha ránézel,nem pedig valami kereklámpás szimó látványa fogad majd!(bocsi cb-sek).

A fogyasztás 4-6,5 kb,nem problémás. Egy gondja van ,a 600-as naked-ek között elég testes, 160 cm-s rövidlábuaknak nagyon rossz választás. Szerintem.
A legszámottevőbb az injektorosság. Az FZ-ben van benzinszint jelző, a Hornetben csak 2005-től. Digitális a műszerfala. Nem kell benzincsapot tekergetni. Nagyobb a tankja 3 literrel, ergo a hatótávja is. Kényelmesebb az utasnak, főleg a kapaszkodó van jobb helyen. A Hornet az olaszoknál és az angoloknál nagyon népszerű. Alkatrész van mindkettőhöz, bár egyik sem olcsó, talán a Hornethez kicsit jobban utána kell nézni. A Hornet egy '96-os (akkor még 250-es) konstrukció feljavítása az FZ teljesen új, 2004-óta gyártják. Mindkettőnek van fejidomos változata. Az FZ az R6 blokkját kapta a Hornet a CBR-ét.

Milyen különbségekre vagy kiváncsi?
Hmm...
fogyasztas kezfuggo, 4 litertol barmeddig terjedhet. En inkabb 4 korul jarok LOL. FZ-nek nagyobb a tankja ES kevesebbet fogyaszt, tehat nagyobb a hatotavja.
injektorost nem kell annyira karbantartani uzemanyagellatas szempontjabol (karbipucolas, szinkron, stb), ha elromlana de ugyse romlik el, dragabb lenne igaz.
egyeb kulonbseg? esetleg futomű (átlag ember nem tud kulonbseget tenni)
Fek? mindketto megallitja a lovat is es a lovasat is
FZ jobban pakolhato
Hornetnek kenyelmesebb a hatso ulese
FZ-bol van fejidomos (gyakori)
Hornetbol is van fejidomos, de ritka mint a feher hollo

Olyan aprosagokat, hogy a FZ-nek alapbol van hatso sarvedoje meg sem emlitem.
Szerintem mindkettő jó motor. Nem hiszem, hogy bármiben nagy különbség lenne köztük (megbízhatóság, fogyasztás, költségek).
Próbáld ki mind a kettőt, hátha az megkönnyíti a döntést.
Ha az sem segít, akkor én azt venném, amelyikből jobb vételt találok.
Köszi!

Feltettem a kérdést a Hornet fórumba is , mert csak így kaphatok normális választ a sok elfogult saját motorját imádó emberkék között.
- fogyasztásban nem látok nagy különbséget 5-6
- szerintem egy hornet is bármikor beindul
- külsőre a Hornet is nagyon szép, tán az FZ-nek az első lámpája jobban tetszik, de ez nem lehet mérvadó, a kipufogó pedig mind a kettőnél elég ütős

Igazából a külsőn kívüli különbségre lennék még kíváncsi, azt magam sem tudom, hogy mire, de majd ti megmondjátok .
Hello,

ebben a forumban Babulun kivul senki se fogja a Horneteket ajnarozni.
Egyertelmuen FZ6! Hogy miert?
- injektoros (keveset fogyaszt, mindig poccre indul)
- farra felhuzott kipufugo imadnivalo
- Europa legnepszerubb, legnagyobb darabszamban eladott motorja
- modernebb kulso (savazzatok ha akartok), de nekem jobban tetszik
- YAMAHA

jegyzem, Hondaval vagy Yamahaval nem csinalhatsz rossz vasart.

Itt a forumba talalsz embert, aki 0 km-es kora ota hasznalja, s mar 100.000 km-en is tul van. Tobben jarnak mar 30k/50k kozott. Megbizhato konstrukcio, konnyen szerelheto.
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Eddig mindenképp Hornetet akartam venni, de megtetszett az FZ6N . Szerintetek FZ6N (2004-2006), vagy hornet CB600F (2003-2004). Egy kicsit drágább az FZ6N, de ha már hosszú távra akarok motort venni, akkor ez még belefér. Külsősre ez is nagyon bejön, jókat is írnak róla, és teljesítménybe ugyanaz. Előre is köszönöm a válaszokat.
Igen tobbet fogyaszt! Kb 1 literrel. Ugy is, hogy ovatosabban mesz.
A konkrét fogyasztási választ nem tudom, de az biztos, hogy a hidegebb levegő kisebb térfogatú, a Favoritom pl. sokkal jobban megy hidegben.
mi a probléma
Azoktol kerdezem, akik meg huvosebb idoben is motoroznak.
Jol vettem eszre, hogy igy 10 fok alatt, illetve kornyeken, mintha jobban fogyna a benzin? Nyilvan nem szaguldozok mar, a kanyarokban is ovatos vagyok, tehat epp az ellenkezojet vartam volna annak, hogy gyorsabban tunnek el a csikok.
Erre nincs válasz(hány rublika) mert ha állandóan kerekezel akkor nem megy el 40e-kmt,de ha 3000-nél váltasz és kened,soha nem kell cserélni. szerintem.

Úgy ismered meg hogy sz.r,minden méregetés nélkül- cserreg-kattog a lánc ha kened akkor is, -ha tekered megfeszül-lazul-megfeszül-lazul na ez a kuka lánc! Szerintem.
Lefordítsam holnap? (most tanulok)
nagyon köszönöm !