Neki fiatalabb kell. 2003-2004-eseket néz, amennyire emlékszem én javasoltam neki a 2005-öst, ha belefér, mert ott már vannak hasznos újítások. De azonos korú FZ meg jóval olcsóbb, és nem mondom hogy ne lenne adott esetben jobb is.
De kinek mik a szempontok.
Fazerből is ki lehet fogni agyonhajtottat, ha nincs jó szemed/füled hozzá. A lényeg csak az, hogy ezen két márka modelljei összességében, ha megkapják a figyelmet és törődést gondtalanul elfutnak sok tíz, százerez kilométert. Míg egyes márkák modelljei hiába vannak nálad szalonból kitolva, akkor sem garantált a hosszú élettartam. Általánosságban persze, kivételek mindig vannak.
Szerintem nem véletlen ezeknek a márkáknak a presztizse, nem 2 év alatt alakult ki. Mint az audi, bmw, mercédesz az autóknál.
De kinek a pap, kinek a paplan. Kinek a japán, kinek az olasz, kinek meg a klasszikus szoci motor
hali..
A hondák túl nagy az ázsiója.Ami nem fedi a valóságot...
Volt cbr 1000f aztán 1100xx em jött a hayabusa és most egy fazer 1000-et nyúzunk..
hiába is vagyok busa örült,eddig összességében a yamahám a legjobb motorom ...
Nem a márka a lényeg hanem,hogy jó állapotút sikerüljön kifognod...Nem csalódsz a Fazerekben sem...
Nem nem,az fz6 legnagyobb-legzseniálisabb felszerelése: a tartalék üzemanyagra "váltásnál" el kezd számlálni 0-ról egy km számláló,na ez zseniális! Sok motoron kigyulad egy lámpa és punktum!
Ja és krisztiánfz6 véleményét osztva, a váz is szép(az elsők lengővilláját leszámítva )
sőt a Hondás haverjaim csak lesnek, hogy a motoromon van parkolólámpa, gyárilag középtámasz, elakadásjelző.. meg amúgy is... egyetlen gyár sem szerel naked bike-t ilyen gyönyörű tankal csak a Yamaha :P
Eladó motoros csizma, ha valakit érdekel, vagy tud valakit, aki venne, adatlapomon elér.
De kinek mik a szempontok.
Fazerből is ki lehet fogni agyonhajtottat, ha nincs jó szemed/füled hozzá. A lényeg csak az, hogy ezen két márka modelljei összességében, ha megkapják a figyelmet és törődést gondtalanul elfutnak sok tíz, százerez kilométert. Míg egyes márkák modelljei hiába vannak nálad szalonból kitolva, akkor sem garantált a hosszú élettartam. Általánosságban persze, kivételek mindig vannak.
Szerintem nem véletlen ezeknek a márkáknak a presztizse, nem 2 év alatt alakult ki. Mint az audi, bmw, mercédesz az autóknál.
De kinek a pap, kinek a paplan. Kinek a japán, kinek az olasz, kinek meg a klasszikus szoci motor
A hondák túl nagy az ázsiója.Ami nem fedi a valóságot...
Volt cbr 1000f aztán 1100xx em jött a hayabusa és most egy fazer 1000-et nyúzunk..
hiába is vagyok busa örült,eddig összességében a yamahám a legjobb motorom ...
Nem a márka a lényeg hanem,hogy jó állapotút sikerüljön kifognod...Nem csalódsz a Fazerekben sem...
Nem nem,az fz6 legnagyobb-legzseniálisabb felszerelése: a tartalék üzemanyagra "váltásnál" el kezd számlálni 0-ról egy km számláló,na ez zseniális! Sok motoron kigyulad egy lámpa és punktum!
Ja és krisztiánfz6 véleményét osztva, a váz is szép(az elsők lengővilláját leszámítva )
Utána egy ragyogó napfényes alkalommal úgy vetült rá a fény, hogy rájöttem, miért lett ilyenre tervezve! Gyönyörű volt!