Szia! Csatolom a gyári felhasználói, szervíz és a Haynes manual idevágó részleteit. Angolul vannak, de most nincs időm lefordítani (jelezz vissza, és akkor holnap este le tudom fordítani!). A gyári méretű láncszett: 110/15/48.
sziasztok ! a lánc témához lenne kérdésem , ha a párhuzamos beállítást segítő jeleket vesszük alapul akkor a lánccseréig (mondjuk 40 e. km.) mennyit nyúlhat a lánc normál esetben -vagyis hány rovátkát ? - gondolom motorfüggő a jelek egymáshoz való távolsága ,engem konkrétan az fzs600 érdekelne -köszönöm -
http://www.sportmotor.hu/motor...
Olyan "jót" sírtam ezen a videón, nem tudom miért, mert nem nagyon láttam versenyezni Marco Simoncellit, de mióta meghalt, akármilyen cikket, vagy videót látok róla, mindig sírnom kell.
Esetleg egy szakadást. Apropó, hova állítod? Megnyúlt hosszú részre, vagy a normális rövidre? Mert az egyiknél szakad, a másiknál tovább csattog. Nekem ~6000-nél kellett egy láncot eldobni ilyen miatt, úgyhogy NE panaszkodj!
ma még mentem kb 200 km-t... most már tényleg befejezem idei évre.
jahh mai nap új jelensége: elkezdett csattogni a lánc. (29000km van benne) ha beállítom a feszességet mennyit lehet kihúzni még belőle ?
Vezesse az ilyen oktató a jó k...va édes anyjára a bikát !
Én biztos nem fizetném ki!Semmilyen bakit...
Egy eszköz a munkájához ,akár motor akár autóról beszélünk...
Kössön biztósitást,vagy nyúljon sebbe.A sajátjába!
meg hát csillagászati áron vannak még nekem...Még ültem és sosem mentem vfr 1200-al.lehet annak sem jók az adottságai...(illetve nekem a motorhoz)..
Ma megvilágosodtunk,nem nekünk való a csutkakormány a sport és a sporttúra szegmens..
Nekem a Stelvio másik oldalán felfelé egy hajtűkanyarban fulladt le egyszer a motor mikor visszaváltottam. Itt megtanultam, hogy az 1000-res alapjárat a tengerszinthez közel még elmegy, de feljebb már kevés lehet.
Biz úgy ahogy mondod.
Bár amióta ez meg van (előző N-es sel volt rendesen) ez az első alkalom hogy pályáztam vele, de iszonyt jó volt a futómű hiányosságaival együtt is. Bánhatod wazze...
Egy ötlet annak aki nem VONATTA ki és néha megy is vele télen. Vagy csak nincs kedve felnyitott tank-kal ácsingózni,esetleg ki be szerelgetni téli inditáshoz az akkut!
-Ja hogy csak Freepeti volt itt...........
Olyan "jót" sírtam ezen a videón, nem tudom miért, mert nem nagyon láttam versenyezni Marco Simoncellit, de mióta meghalt, akármilyen cikket, vagy videót látok róla, mindig sírnom kell.
jahh mai nap új jelensége: elkezdett csattogni a lánc. (29000km van benne) ha beállítom a feszességet mennyit lehet kihúzni még belőle ?
Carlo75: A faridom szerencsére nem sérült, igazából tartaléknak lenne jó, de arra most nem akarok áldozni. Azért köszönöm a lehetőséget!
Én biztos nem fizetném ki!Semmilyen bakit...
Egy eszköz a munkájához ,akár motor akár autóról beszélünk...
Kössön biztósitást,vagy nyúljon sebbe.A sajátjába!
meg hát csillagászati áron vannak még nekem...Még ültem és sosem mentem vfr 1200-al.lehet annak sem jók az adottságai...(illetve nekem a motorhoz)..
Ma megvilágosodtunk,nem nekünk való a csutkakormány a sport és a sporttúra szegmens..
Bár amióta ez meg van (előző N-es sel volt rendesen) ez az első alkalom hogy pályáztam vele, de iszonyt jó volt a futómű hiányosságaival együtt is. Bánhatod wazze...
fazerrel szoktál pályára menni