Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de az nem 15k HUF... :(
Elvileg a goratexes az olyan
én sem nagyon tudok. láttam ilyen kesztyűre húzható vízálló tokot, nem tudom az mennyire jó.
Olyan szerintem nem létezik.
valami jó vízálló túrakesztyűt tudtok ajánlani? protektorosat lehetőleg. 15k max.
én is ilyet vettem még régebben, csak a világosat. jó cucc, minőségi. egy helyen gyártják a berikkel.
Ma vettem egy Mugen kordúra túra kabátot a superone-ban. elég jó 3/4-es túrakabát.
50ről vannak a kordúrák leárazva 25-re, mert januártól jön a jövőévi kollekció. érdemes benézni.
Mi vagyunk az átlagember és nem teee
Te még alacsonynak is kicsi vagy
Ezzel egyetértek, tényleg egyre jobb a helyzet. De nyugaton meg még jobb, mind a motorosok megítélése mind a közlekedési morál. Persze keletre meg rosszabb.

Azért a DL meg az FZ szerintem nem egészen egy kategória, semmilyen tekintetben, de ez az én szuverén véleményem
..és a kihívás hol marad?
Terepre csak ilyet!
4,2-őt evett Viktor DL-je augusztusban a kárpátoki kiruccanáson, amikor a többi gép 5-6 között kajált.
Azért a DL picit nagyobb hasmagassággal rendelkezik, és a 19-es első kerék is terepkompatibilisabb mint a 17es, peres gumis általánosan bevett kerék; valamint sziklás terepen könnyebb boldogulni vele mint egy fazerrel.. A civilizációtól sokkal távolabb lehet odaverni az alját, így legalább 1 napot lehet sétálni segítségért
Én sem akarok igazán lemerészkedni az aszfaltról! inkább annak vagyok a híve :)
Mindenesetre a 2 között megfontolandó erősen a döntés mi legyen
Jaj ne is mond :)
Többi résztvevő, gondolok itt a kocsira, sajnos olyan a többségük tisztelet a kivételnek, hogy észre sem vesznek...bár mostanság egyre jobban javul a helyzet, én ezt tapasztalom!
a nagymotorral kapcsolatba meg úgy vagyok 1szer legyen! :) váltani kategóriát biztos, hogy egy ideig nemakarok! ezért fontos a megfontolt választás!
montenegrói turan is mentünk vagy 20-25 km ert murván, Szlovákiába is lemerészkedtünk az aszfaltról...
650es vstrom ugyan annyira nem való terepre mint a fazer...


Engem még egyszer sem kapott el a hév:de szívesen mennék tovább földúton! (fz6)
Első "rendes" motornak nem lesz az gyenge.
ezt a fazerrel is megteheted,,,
amugy a 2 motor meg kicsit más, kéne a fenének egy gyengus 2hengeres 650es
Nagyon jól látod, csak könnyen elkapja az embert a gépszíj, s ilyenkor nem mindegy hány paripa iramodik meg alatta és milyen gyorsan.
De amígy így gondolkodsz, addig nincs gond. Főleg, hogy már megtapasztaltad a forgalmat és a többi résztvevő viselkedését
Köszönöm szépen!
Hétvégén nem neteztem, csak most, és most olvasgatok vissza.
Ha FZ6/DL650 a kérdés, akkor inkább DL, de csak a szélesebb potenciális felhasználási terület miatt! Nincs is jobb érzés mint ha véget ér a burkolt út, azt mondani, hogy nyomás tovább
Ha motoros előéletnek nevezzük az aprilia rs-et akkor van!
és szerintem addig nincs gond, míg az ember tisztába van saját és motorja képességével! de lehet hogy más más véleményen van mint én