Ok, akkor nézd meg az utána következő hozzászólást amit nem te követtél el, na azzal boronáltam össze, szerintem az illető téved, hogy engem ismerne vagy akár a motoromat, de mindegy.
A malomban beszéltünk róla, hogy a magyar csili-vili hirtelen eladott motorok előélete mit takarhat. Magamévá tettem a véleményedet, de mint szerzőre hivatkoztam.
Spec. ezt a Bridgestontól kaptam, hogy ajnározzam itt nektek és keltsek nagyon nagy forgalmat... Valójában maszek alapon vettem valakitől akinek nem kellett, és még alkudtam is igen keményen (szeretek). Nem fog menni még1x.
Szerintem meg a tőzsdei diagram.
Egyébként hol vettél te 45-ért? Én egy hete tetettem fel 58-ért. Vagy ez ugyan az a bolt, ahol 7 ezer a fékbetét garnítura?
Amúgy... az agyon ajnározott Dunlop D211 pályagumival (ami extrémet fog pályán) Tutu akkorát esett az M7-en egy nyári esőben, mint a nagykabát egy szimpla fékezéstől.
Az egyensúly a fontos. A polárdiagram.
Nem állítom, hogy nem lehet 3000 alatt elfüstölni, de szerintem nem motorozok extrém finoman, továbbá az, hogy pályán peremig lehet koptatni, nekem elégséges... Kint forgalomban viszont kb, 1 cm mindíg meg fog maradni, egy két esettől eltekintve.
Azt hittem, hogy csak viccelt az elnevezéssel, de később linkelte az adatlapod.
Az utóbbi, mint az imént ki is derült, egy haveromra vonatkozott.
Tényleg delejes így együtt, csak neked nem bömcsid van.. bár hasonló sűlyos darab.
nem hinném sok kedvet kapott a motorozáshoz
Srácok Budán tud valaki jó műszakiztató állomást?
Most vettem észre hogy lejárt a kurva forgalmim...
Az évadzáróra is így mentem....
Király
Egyébként hol vettél te 45-ért? Én egy hete tetettem fel 58-ért. Vagy ez ugyan az a bolt, ahol 7 ezer a fékbetét garnítura?
Az egyensúly a fontos. A polárdiagram.
Ilyen gumát akarok most venni a kecskére.
Jó hír ez nekem, hogy 8ekm után sincs lényeges kopás rajta.