Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem egyedi motort akarok :)
Napi használatra és ne legyen vele sok gond, a kopó alkatrészeken kívűl...ezért is gondolkoztam e 2 kategóriába!
Te melyiket javaslod?
Ha arra gondolok, hogy hány nagymotort lehet kapni 25kW-os papírokkal, akkor nem. És a mostanit sem vezethetném, papíron, hiába 250-es. Inkább a saját fizikai korlátaim. Ezért sem csináltam nagyjogsit, mert nehéznek bizonyult a tanulómotor. Majd tavasszal meglesz az is. De attól még nem veszek nagyobb motort
Nem az A korlátozott kategória határolt a be a lehetőségeid?
Van motoros előéleted, vagy egyből nagyjogsi nagymotor?
Ilyen kijelentést, hogy nem akarsz 160-nál többel menni ne tegyél, ha még nem mentél 160-al vagy többel Elhamarkodott Ahogy az ember megérzi az adrenalin ízét, akármennyire is tépi a szél, küzdeni fog ellene
Én ezért is vettem olyan motort, aminek 170 a vége, így ha akrnék se tudnék száguldozni Nagyon
Ha el tudod fogadni hogy lépten-nyomon típustársakba botlasz, akkor remek választás!

Az 1000res kuplungja nyűgös, de az se vészes probléma. Am a világból is kimennek
Ez tetszik :D
160 fölött már amúgy se mennék, mert nem csak a menetszél elől kellesz bújni hanem a rendőrök elől!
Esetleg gondolkoztam még egy másik motoron
Suzuki V Strom...vélemény?:D
Sziasztok.lenne egy Yamaha fz6 hoz sport kipufogom eladó ha valakit érdekel,a gyári helyére tökéletesen passzol nem üvöltős hanem szép mély hangja van,most voltam műszakin és simán át ment.20 000ft
Így van!
Neked jobb is ,hogy nincs idomod, mert a hegyipatak mederben való motorozáshoz nem igen ajánlott
Két hete azt hiszem neked intettem vasárnap makón, a város elején lévő "büntetős" lámpánál.. Te be, én kifelé mentem, utassal
Én nem éreztem még hátrányát annak hogy csak a vödörlámpa van a motorom elején... pedig jártam vele egy két helyen

Mondjuk hosszútávon 120-130al megyek maximum.. 160 fölött már bújni kell
Én kipróbáltam mindkét verziót, és megfogadtam csak is félidomos gépet szabad venni. Bár igaz csak 120- felett van értelme az idomnak a mentszéllel szemben. Esőtől nem véd meg , vagy talán egy picit.
Nem akarok én annyira gyorsan menni, ahogy mondtad is vagyis írtad, hogy csak ésszel "áthágni"
amúgy az elázás tényleg mindegy, hogy milyen! De mondjuk akkor 150ig túrázás szempontjából is megfelelő a naked verzió? Gondolok itt arra, hogy átruccani valamelyik másik országba, német, olasz ilyesmi!
Jó sisakkal, utcai sebességhatárokat csak ésszel áthágva teljesen felesleges az idomos motor. Esőruha ígyis-úgyis kell, akkor meg mind1 hogy csak a fele vagy az egész ázik el. A szélnyomás meg 140-150es tempóig nem igazán zavaró (Könnyű, áramvonalas sisakban!)
Elmondom neked őszintén, én se vagyok magas
kb 170 cm vagyok, és 60 kg :) tehát nemtudom, hogy egy ilyen motoronál ez magasnak számít e :)
Miért akkor nem ázol el?
Azt hittem a jó ruha/esőruha a lényeg, hogy ne érezd az ázást
Attol fugg, milyen magas vagy! En nem vagyok valami magas, de nekem ez a kis plexi eppen megfeleloen loki el a szelet.
Egyebkent nem kell aggodni ezen, esobe igyis, ugyis megazol, hacsak nem turaendurod van.
Koszonom!
Ezaz...a szélvédelem ami miatt variálok rajta :) de az a gyanúm, hogy az lesz belőle ...csak még pénz legyen meg jogsi :D
Tényleg gyönyörű a motorod :)
Nagyon köszi a válaszokat, minden vélemény érdekel csak mivel a hétvégén költöztem új pecóba így kicsit kimaradt az internet az életemből (gondolom érthető). Körbejárom a problémát aztán ha nem találok semmit majd jelentkezem. Jah még valami igen XX helyett vettem de köztük volt egy Tuono-m is csak az nem jött be. Üdv.
És mivel a csládom nagyobb része,a FKFV ZRT.-nél dolgozik,sőt 2percre lakom a központtól Mármint a szín ragaszkodás miatt.
2004 fzs 1000
mikori évjárat
semmi ..nem tudok rosszat mondani róla...Hayabusa után vettem kicsit lehetne erösebb érzésem van néha..
Igazán jó mindenes motor...Ráadásul patent állapotú a fazerem