Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK értem. Itt a fórumon úgy is összefutunk még addig majd. Remélem, hogy azért sikerül majd legalább egy durvább túrát összehoznunk. GS marad jövőre?
Túl nagyok az igényeid.
A megoldás kulcsa: átlátszó plexi és sárga pinlock.
Nap ellen pedig az a louis-os okosság.
Tavasszal diplomázok (a tervek szerint), úgyhogy nincs terv. Azt se tudom mire lesz időm majd akkor. Remélhetőleg belefér majd egy hétvége plusz 2 napba.
Ha minden jól megy akkor idén meglesz az "új" vas így probléma nem lehet. Mikor akarod megejteni a túrát?
Szerencsére a szopóálarcot még visszatehetik a polcra az esetemben. Még nincs 1 éves. Csalódtam benne én is. Legutóbb gondolkodtam, hogy lehet kellene egy full fekete (szemüveg miatt a napszemüveg nem jön össze), de elkezdett szakadni az eső és azon nagyon keveset láttam volna ki, tehát fel kellett volna emeljem a plexit, de a szemüveg pedig akkor vizes lett volna, tehát dupla kaki helyzet. Olyan van, hogy be nem látnak, de ki teljesen jól lehet, plusz véd a naptól?
Az véletlen volt, akarni mi se akartuk.

Gyere, majd kitalálom mi lesz még jövőre. Már nagyon rég el szeretnék jutni Boszniába, úgyhogy valami Szerb-Horvát-Bosznia-Montenegró-Albánia-Koszovó-Szerbia kör motiválna. Ez olyan 2500 kilométer lenne kb, mai árakon 50ezer forint (szállás nélkül)
Tavasszal ha van rá mód elmennék Veled egy hosszabb túrára. Az utolsó túrád brutális volt
A patakos részt már lehet, hogy nem mindenki tudná végigcsinálni.
Köszi, le is töltöttem..., szerencsére jó időt fogtunk ki
Két túra volt összesen (legalábbis amit túra számba veszek), ez olyan 3000 kilométert takar. Őszre meg meghívtak még egyre (ott legalább nem nekem kéne mindent szerveznem), de az még bizonytalan, mert nincs még meg rá a teljes fedezet.
Már látom, hogy van új....
Idén volt valami nagyobb túrád? Vagy lesz valami? Már vagy 10-szer megnéztem a galériáidat
60ezret ettem 3,5 év alatt a most 24 éves GS-be, érdemi hiba nélkül.. Nem hiszem, hogy számítana mennyi van benne.
Ismerős szerelő árulja/ta a 400-as Majestyét. Mivel kb első tulaj volt, nem tekergette volt benne km bőven. És mivel szerelő gondos gazda volt. Volt rá érdeklődő, elismerte hogy jó állapotú, patent gép de sokallta a km-t. Mondta neki az ismerős, ha azt szeretnéd holnapra fele ennyi lesz benne. Ez itten kérem magyarország.

Amúgy szerintem se a km óra állása a mérvadó, hanem a tulajok motorhoz való viszonya. Ami japán az nem tud rossz lenni Legyen az 5 éves, vagy 30. Nem egy ismerősnek van 20-30 éves vasa és csak az alkatrészellátással van gond. Amíg megy, addig megy, csak ne álljon meg
Így igaz,a magyar ember naiv és szereti elhinni amit lát,még azt is ami nem reális tekerés. Jó mondani a haveroknak,ebben csak ennyi van.

Volt fenn egy vidi a héten gixer 1000 kerekezés,minden,írták a kommentben 27-el árulta,a vidin meg 41-volt benne!

Szerintem a mai válságos magyar átlag(időjárás is): 4-6 ezer km/év.
A többet menők már túrabubusok.
Jogos és nagyon igaz...
Mert van rá igény. Lehet bízni abban, hogy nem vertek át, és tényleg kevés van az autóban/motorban. Ha meg biztosra tudod, hogy az adott gép mennyit futott, akkor ugye ez a lehetőség nincs, és nem tudsz bízni egy fényesebb jövőben.

Az emberek 90 százaléka nem venne meg egy 7-10 éves túramotort, szervizkönyvvel, teljes hibalistával sem, ha tudja, hogy már 130ezer kilométert beletettek. Ellenben ha szép állapotú, és 36ezerrel kínálják ugyan azt, akkor azt vígan megveszi, mert még az is lehet, hogy tényleg csak annyi van benne (legalábbis elhiteti magával)
oké, oké, ezért sem értem, hogy mi értelme tekergetni a km-t?
Én 4 évesen 35 ezerrel vettem az enyémet és mint kiderült nagyon jó gazdája volt, hibátlan műszaki és esztétikai állapotban tartotta. Engem nem érdekelt, hogy mennyi van benne.
A TL-emben 44ekm volt és szebben járt a blokkja mint a cimbik SV-inek.
"átlag magyar motoros 4000 km-t megy egy évbe" Legyen az a 4 inkább 6-10 között valahol. A legkevesebbet motorozó ismerőseim is legalább 6-7et elmennek egy szezonban.

Am meg nagyon sokan mennek 15ezer felett is, úgyhogy ilyen általánosítás alapján nem szabad hinni a km-nek, meg kell nézni hogy jó-e. Ha van benne 50k, az meg miért lenne gond? Az is teljesen reális érték.
Amúgy ezt én sem értem. Ha ebben a motorban lenne 35ekm akkor is megvennék. Főleg úgy, hogy tnyleg rengeteget elmennek a kis FZ-k.
Anno a gixeremet 11ekm-el vettem nagyon patent volt. 1,5 szezon alatt beleraktam 15ekm-et. Nagyon patent gép volt. Eladtam (meghülyültem a méregtől mert kaptam egy 300eFt-os gyorshajtás csekket ) és az új vevő felhívott, hogy szétment a blokk. Széthúzták az ottani Suzi szervizben és kiderült, hogy 40-50ekm volt benne kb.
Vannak néha furcsa gépek a piacon, de amit írtál annak is van realitása.
Uhh, vazz, már 2011 van?
Nem értem, mi értelme pörgetni az órát. Van akiébe már 100.000 van és gond nélküli a vas.
Szeptemberben lesz 7 éves és 19700 km ? az évi 2800 km. Nem igazán reális.
Simán lehet reális km!
Ne feledd egy átlag magyar motoros 4000 km-t megy egy évbe. Szimpatikus, hogy van bukógombája és az is, hogy megvan az összes gyári kulcs és papír. Ha a szerszámkészlet is megvan, tutti rendes gazdái voltak.