Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv újra itthon!
Milyen volt?
Na mi a helyzet? Jó volt?
Nekem már cserélték egyszer, nem tudom pontosan mit tettek bele. Most rozsaszínű lötty került bele. Manualba nem határoztak meg semmit, csak azt, hogy hűtőlyadék legyen, VAGY ha lágy-, vagy deszt. vízzel öntöm fel, akkor minél hamarabb cseréljem ki h.folyadékra.
Már megyek is,
köszönöm a segítségetek!
Péter mondja jól, a kettő között kell lenni-e.......utántöltésnél figyelni kell a hűtőfolyadék fajtájára, jó lenne megtudni, hogy glykol vagy más alapú-e a gyári mert nem keverhetőek(elvileg).....és persze aluba való....
Nem tudom srácok, de ne zavarjatok már össze.
Nem értek hozzá. Miután megvettük, visszamentem a márkakereskedéshez és megkérdeztem mit hol találok, mi mire való. Azt mondták nem kell foglalkozzak semmivel, majd ők elintézik... Szóval infó nélkül maradtam. Most láttam, indulás előtt, hogy a tartályban a min. alatt van... előkaptam a könyvet és írtam ide egy pár sort. Elmentem hűtőfolyadékért a kútra, hígítottam és beleöntöttem abba a tágulási tartályba, mert a rajzon oda mutatta, de mindvégig bizonytalan voltam.
Ha egyszer megmondja valaki frankóra, sosem felejtem el! De fából nem tudok vaskarikát csinálni.
ne vicceljetek már! leegyszerűsítve a kérdést minek van rajta akkor min és maximum szint nem lehet hogy a kettő között kéne lennie a folyadéknak
Te tudod jól.
A tágulásiba miért akarsz tölteni? Az nem azért van, hogy amikor melegebb a víz tudjon hova férni? Vagy én vagyok a szőke megint?
Oké, gyors csekkoltam a könyvében is, túl gyorsan kérdeztem.
Egyszerűen csak a fölötte lévő kupakon át kell tölteni, ugye Zack?

A blokk előtt, a fejidom alatt (jobbról) is van egy kupak (meg borda), oda mi kerül?

Köszönöm!
Ez a huto tagulasi tartalya.
Hutofolyadek van benne.
Sziasztok!

Épp indulásban voltam, mikor észrevettem, hogy az egyik tartályban kevés a "lötty".
Ez a kipufogó cső mögött van.
A kérdés, mi van benne, mit és hol kell utánatölteni?
Sürgős lenne.
Köszönöm.
Jol mondod, ez is a lengyeg. Dokumentalas! Ha tortent vmi az idommal, a belsejen ugyis latszodik.
Enyém, teljesen gyári állapotában matricamentes. Nincs rajta egy sem. Most van rajta pár, de remélem ettől nem fogja senki azt hinni, hogy elestek vele.
Én fair módon készítettem képeket a balesetes motorról, mikor eladó sorba kerül, meg tudom mutatni. Nem fogják azt hinni, hogy hegyről estek, de nem is lesznek olyan tudatban, hogy a gép gyári állapotú.
Most szakertettuk meg... a jobb oldalaval tutti tortent valami, mert az az FZ6 felirat az oldal idomon nem tunik gyarinak! Erositse meg egy 2004-es motortulajdonos.
Nekem egy ilyen kellene.
Nekem személy szerint van olyan ismerősön aki a 2006-os fz6-os át idén adta el 4000km-el.
Egy hónapban egyszer ha elővette, akkor is a városban tett egy kört.
Nappal szembe a sárga pinlock faca lesz
Amúgy meg azt még nehezebb cserélgetni, szerintem mint a plexiket...
Én azért választottam ezt a fotokromatikus csodát, mert reggelente napfénnyel szembe megyek, esténként (tavasszal és ősszel) pedig vagy nappal szembe, vagy teljesen sötétbe. Nincsen mindenre jó megoldás, valahol kompromisszumot kell kötni. Következő sisakom pinlock-os lesz, az nem fog párásodni és sárga színű, hogy jobban lássak. Jövőre csere, ahogy Babu is mondja.
Ezek igazi elnyűhetetlen gépek
Igen, de legkésőbb tavasszal csereérett lesz. Igazából már idén tavasz óta az, csak más volt a prioritás AGV-t nem tudom milyen, de sokan pont a plexi miatt szídják, hogy egyes típusokhoz alig lehet beszerezni és méreg drága.

Nálam a HJC nagyon bejött. Ha kimosom/takarítom télre nem is látszik, hogy már lassan 3 éves, eltekintve a felületi karcoktól és sérülésektől. Ár érték arányban nagyon ott vannak.
Vagy marad, vagy nem. Nem tudom még
Még a Marushint használja? Hiába néz ki jól, hiába jó az ára, hiába van dícsérve, csak nem az igazi. Az AGV az csak AGV marad, s a többinek sincs véletlen nagy neve. Nem bánom, hogy megvettem, de legközelebb nem vennék Marut.
Hát én ugyan nem megyek 10000-et egy szezonba, de sokszor van az, hogy napközbe sötét, aztán estére csere. Nekem semmi sem látszik, sőt most már nem dobálja le felrakásnál a sötétet, összekoptak biztos Szóval a HJC bírja. Bár a belseje is jobban néz ki mint Zackyé, pedig az enyém "öregebb" (neki már cserélni kellett az arcpárnát, mert a bőr az alján szétkopott és kiszakadt/szétfoszlott)
Cserélgetés nem is lenne annyira gáz, de nem kopik ki? Idén úgy alakult, hogy csak egyszer kapott el az eső és sötétben még nem is vezettem, szóval keveset kellett volna cserélni.
Köszi a tippeket!
Én meg azt mondom, hogy vegyél csak nyugodtan sötét plexit és ha nagyon nem látsz, akkor félreállsz és cseréled, csak legyen nálad az átlátszó

Eddig én is csak 2* szívtam meg, egyszer szintén eső, de akkor mentem Zacky féklámpája után Amúgy este városba van egy olyan jó tulajdonsága, hogy egy pontba gyűjti a lámpa fényét, ami kva jó, csak kevés

Vagy a másik megoldás a beépített napszemcsis sisak. Mondjuk én inkább cserélgetek, mint hogy nehezebb legyen a sityak és vékonyabb az ütéselnyelő réteg...