valakinek téged is kellett pótolni... hát most én voltam, plusz a Honda gyilkos! ugy érzem Bubi jogosan kiérdemli ezt a címet!
Montenegrói határátkelés után egy letört pengedarabot bekaptam, durván 10mm en szétvágta a gumit
este megpróbáltuk megjavítani,de sikertelen volt, másnap reggel,találtuk ezt a helyet, még részletesen nem néztem át a felnit, de túl sok festék nem hiányzik róla körülményeket meg te is látod a fotok alapjan
hali
olyan problémám van, hogy a váltókar nem ugrik mindíg vissza középállásba..
általában lefelé váltásoknál van vele gond, hogy ottmarad.
arra is gondoltam már, hogy rosszúl van összerakva, mert ezmiatt szettem már szétt, és lehet nem jóó helyre raktam az alátéteket.
robbantott ábrát hol találok ezze kapcsolatban szerintetek ?
Heló! Először én sem tudtam mennyin kell lennie, de azztán utánajártam, és ezt a tartályt akkor kell figyelni ha üzemmeleg a motor! Menj vele kicsit, mondjuk úgy 5-8 km-t, és ha akkor is a minimum alatt van, önthetsz hozzá, máskülönben nem kell
Nem tőled kérdeztem
Egyébként annyit írt, hogy kevés a lötyi, azt nem írta, hogy a minimum alatt, vagy fölött van. Látszólag még a max környéki is tűnhet kevésnek, mint tudjuk kb 1 centi a különbség, ami nem több 1 decinél. De biztos megint rosszat írtam
Ha túl kevés van benne(egy idő után még a jól működő gépekből is elpárolog valamennyi) akkor a hülés fázisban már levegőt szív vissza a rendszer......és az akár gondot is okozhat...
Pedig elég sokat tud változik.....főleg az ilyen vékony átereszű hűtőknél.....nekem pl. a kamion tágulási tartálya 10l-es és a nívó kb 6l ebből ami ha hidegen alul van ebben a melegben már majdnem max-on áll.......egy új még lerakódásmentes hűtőrendszernél tényleg kicsi az emelkedés, de egy párezret futott gépnél ez több.....
Szerény középiskolai fizikatudásom szerint a folyékony állapotában viszonylag állandó térfogatú (0-100 fokig keveset változik a térfogata/sűrűsége). A hűtőrendszeri nyomáson szerintem akár 110 °C is lehet a forráspont (kukta, de ezt majd egy okosabb megmondja), ergo ha a víz nagyon tágulni akar, akkor vagy nagyon hideg van (fagy), vagy forralja a vizet a gépezet...
Montenegrói határátkelés után egy letört pengedarabot bekaptam, durván 10mm en szétvágta a gumit
este megpróbáltuk megjavítani,de sikertelen volt, másnap reggel,találtuk ezt a helyet, még részletesen nem néztem át a felnit, de túl sok festék nem hiányzik róla körülményeket meg te is látod a fotok alapjan