Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valakinek téged is kellett pótolni... hát most én voltam, plusz a Honda gyilkos! ugy érzem Bubi jogosan kiérdemli ezt a címet!
Montenegrói határátkelés után egy letört pengedarabot bekaptam, durván 10mm en szétvágta a gumit
este megpróbáltuk megjavítani,de sikertelen volt, másnap reggel,találtuk ezt a helyet, még részletesen nem néztem át a felnit, de túl sok festék nem hiányzik róla körülményeket meg te is látod a fotok alapjan
Most néztem a vulkanizeres képet. link
Ez még a ráadás volt?
kerestem de nem találtam róla részletest. aztán lehet,hogy én vok a fasz... :O
service manualba
látod mikor cseréltek láncot
hali
olyan problémám van, hogy a váltókar nem ugrik mindíg vissza középállásba..
általában lefelé váltásoknál van vele gond, hogy ottmarad.
arra is gondoltam már, hogy rosszúl van összerakva, mert ezmiatt szettem már szétt, és lehet nem jóó helyre raktam az alátéteket.
robbantott ábrát hol találok ezze kapcsolatban szerintetek ?
Mi van cenzúrázod ezt az oldalt?
Regisztrálva vagyok
lehet hogy regisztrálnod kell magad
motorozz.hu/fz6
még sok kép nincs fent, majd később...
Linket adsz? Nem találom.
Ránézek...
motorozz.hu n láthatsz!
Képek lesznek?
Szeva Nyúl! a túrával minden rendben volt, szép volt, egészségem sajnos nem jól szolgált utolsó este ill hazaérkezéskor se, most is itthon döglök
Naaaaaaa
szerintem te ne nagyon szervizeld a motorod inkább kérdezz meg egy szakit... és ne kapd fel a vizet se...
Heló! Először én sem tudtam mennyin kell lennie, de azztán utánajártam, és ezt a tartályt akkor kell figyelni ha üzemmeleg a motor! Menj vele kicsit, mondjuk úgy 5-8 km-t, és ha akkor is a minimum alatt van, önthetsz hozzá, máskülönben nem kell
ott a kép, arrol minden látszik
Szerintem, ha nem üres a tartály akkor nincs baj. Akkor meg főleg, ha a minimum alatt van egy centivel.
Nem tőled kérdeztem
Egyébként annyit írt, hogy kevés a lötyi, azt nem írta, hogy a minimum alatt, vagy fölött van. Látszólag még a max környéki is tűnhet kevésnek, mint tudjuk kb 1 centi a különbség, ami nem több 1 decinél. De biztos megint rosszat írtam
Ha túl kevés van benne(egy idő után még a jól működő gépekből is elpárolog valamennyi) akkor a hülés fázisban már levegőt szív vissza a rendszer......és az akár gondot is okozhat...
Igen, szoke vagy.
Pedig elég sokat tud változik.....főleg az ilyen vékony átereszű hűtőknél.....nekem pl. a kamion tágulási tartálya 10l-es és a nívó kb 6l ebből ami ha hidegen alul van ebben a melegben már majdnem max-on áll.......egy új még lerakódásmentes hűtőrendszernél tényleg kicsi az emelkedés, de egy párezret futott gépnél ez több.....
Szerény középiskolai fizikatudásom szerint a folyékony állapotában viszonylag állandó térfogatú (0-100 fokig keveset változik a térfogata/sűrűsége). A hűtőrendszeri nyomáson szerintem akár 110 °C is lehet a forráspont (kukta, de ezt majd egy okosabb megmondja), ergo ha a víz nagyon tágulni akar, akkor vagy nagyon hideg van (fagy), vagy forralja a vizet a gépezet...

De, ha hülyeséget beszélek, szóljatok le!