Köszönöm. Egy ötlet: Én lézerrel állítok láncot. Egyszerű, olcsó, jó.
Majd meglássuk mi lesz velünk. Jót Kakuccsoltunk! Nem leszek speedes. Azon már én is morfondíroztam, hogy mi lesz az FZS után... talán egy fiatalabb. Nagyon pereg bele a km.
Tegnap mentem vagy 40 km-t egy Ducati Monster S4R-el és kicsit sportos volt,a haver mondja az enyém milyen kényelmes. Megfigyeltem utánna nekem(ünk) semmi súly nincs a kezünkön,csak a se..ünkön!
Ha cserélek is már látom ennél sokoldalubb,minden szempontnak(ami most megvan) totál megfelelő motort nem fogok találni.
Eladtam az egyik vesémet, lessssz láncom!
Mi a vélemény? Van fenn egy szinte új (60%) JT hátsó fogaskerekem, meg egy szép Honda első, kézben. Ha nem hipi szupi láncot vennék csak 530VX-et ZV helyett akkor az mibe lenne és futna e 60%-ot? (Egy csúcs láncot nem tennék használt kerékre, és egy-két fullos alkatrészt se tolnék szemétbe)
Szakértő urak segítségét kérem! Nem fézer, de motor
Milyen hibára utalhat az, ha olyan (18000-et forgó blokkról beszélünk) 10000-nél mintha "megcsúszna" a gáz, jobban felpörög a motor és jobban meg is "lódul. Ugyanez a jelenség 6.ban hanghatással is jár, mégpedig mintha a lánc felől hallanék valami fémeset. Ha megyek egy 120-130-at és visszaengedem a gázt, motorféknél még intenzívebb a csörgés. Ötlet? A láncba kb 2-3000 km van.
Van a kormányagycsapágy!
Nekem egy hónapja feküdt ki és azt hiszem mondanom sem kell azt is megnézte az Öreg!
20-40 ezer km között bármikor meghalhat. (nekem 48 000 km-nél) de a mai napig is csodálkozom, hogyan úsztam meg. Q nagy szerencsém volt!
Csere esetén csak a kúpgörgős csapágy jöhet szóba.
Nem Te vagy?