Krisztián !
Ez csak himbás motoroknál tud előfordulni a himbacsapágy kopása miatt.
A korongos rendszernél minden alkatrész ( vezérműtengely bütyök, szelepszárvég, csésze, korong ) kopása csak növeli a hézagot.
Egyesetben tud csökkeni a szelephézag ha a szeleptányér ill. szelepfészek kopik, verődik ki.
Szia Krisztián !
Kíváncsi leszek a szakember válaszára.
Én biztos, hogy nem bántanám, mert ha az alsó értéken ill. közelében van az jó,mert a hézag a kopások miatt csak nőni fog.
Azért ez nagyon megnyugtató, hogy ennyire nem kopott meg 40000 km alatt.
Akkor én meg sem nézem. Meséltem neked korábban, hogy van egy kis ciripelő szelep hangja
motorféknél ill. kis terhelésnél az én gépemen és említetted, hogy a Tiéden is, de ezek után nem nézem meg.
Kozmax, kellene egy kis segítség. Kicsit tanácstalan vagyok.
Szelephézagot állítok, km szerint most aktuális, a szívók jók, 0,15-0,16 közöttiek.
De a kipufogónál a két szélső, az 1-es és a 4-es hengernél a külsők azok 0,24-ek, a 4-es nél még a belső 0,25, a töbiek 0,26-0,28 közöttiek. Te hozzányúlnál a 0,24-esekhez? Vagy inkább jövő télen is nézzem meg a biztonság kedvéért nehogy kissebbek legyenek??
A kipufnál 0,23-0,30, a szívóknál 0,13-0,20 a gyári érték.
vajon hol lehet közelebbről megszemlélni az új fazert? kíváncsi vagyok rá, de még csak a szóbeszédet ismerem.
mellesleg vérig is vagyok sértve, hogy le akarják "butítani" a kis gyönyörűségeinket.
Egyébként folyamatosan rekordnyereséggel zárnak. Viszont szánalmas, hogy a BP-i motorshow-n (jó persze, nem a világ közepe) a Hyosungnak nagyobb standja szok lenni mint a Yamahának...
Regisztrálj Yahoon, ott is nagy tárhely van.
Ez csak himbás motoroknál tud előfordulni a himbacsapágy kopása miatt.
A korongos rendszernél minden alkatrész ( vezérműtengely bütyök, szelepszárvég, csésze, korong ) kopása csak növeli a hézagot.
Egyesetben tud csökkeni a szelephézag ha a szeleptányér ill. szelepfészek kopik, verődik ki.
Kíváncsi leszek a szakember válaszára.
Én biztos, hogy nem bántanám, mert ha az alsó értéken ill. közelében van az jó,mert a hézag a kopások miatt csak nőni fog.
Azért ez nagyon megnyugtató, hogy ennyire nem kopott meg 40000 km alatt.
Akkor én meg sem nézem. Meséltem neked korábban, hogy van egy kis ciripelő szelep hangja
motorféknél ill. kis terhelésnél az én gépemen és említetted, hogy a Tiéden is, de ezek után nem nézem meg.
Szelephézagot állítok, km szerint most aktuális, a szívók jók, 0,15-0,16 közöttiek.
De a kipufogónál a két szélső, az 1-es és a 4-es hengernél a külsők azok 0,24-ek, a 4-es nél még a belső 0,25, a töbiek 0,26-0,28 közöttiek. Te hozzányúlnál a 0,24-esekhez? Vagy inkább jövő télen is nézzem meg a biztonság kedvéért nehogy kissebbek legyenek??
A kipufnál 0,23-0,30, a szívóknál 0,13-0,20 a gyári érték.
Voltam Érden múlthéten, még mindig nincsennek leaszfaltozva az utak, világ vége!!!
Ejnye mit is keresel Te a CBF fórumon ?
Most akkor, hogy is van ez ?
Nem talán Te is kipróbáltad a CBF 1000-et ?
vajon hol lehet közelebbről megszemlélni az új fazert? kíváncsi vagyok rá, de még csak a szóbeszédet ismerem.
mellesleg vérig is vagyok sértve, hogy le akarják "butítani" a kis gyönyörűségeinket.
Egyébként folyamatosan rekordnyereséggel zárnak. Viszont szánalmas, hogy a BP-i motorshow-n (jó persze, nem a világ közepe) a Hyosungnak nagyobb standja szok lenni mint a Yamahának...