Amúgy az FZS600-azasos tulajoknak szól a kérdés...
Nektek nem reped ki a karbiszívócsonkotok?
Vagy csak az enyém van leharcolva..., most 43.500km a motorban, ami szerintem nem vész annyira, ahoz gépest elég gatyául néz ki!
Hát nézd, olyan 160-ig egyenes háttal simán ülök a motoron..., semmi szél meg hasonló, utána már azért kezd kicsit zavaró lenne.
Amúgy GIVI túraplexi.(olyan 16.000körül van ha jól tuom)
A dobra kíváncsi vagyok, mert nekem most került rá nemrég egy LeoVince rendszer, de így se ordít túlzottan..., kellemesen túrázós hangja lett)
Egy német autószerelőtől postaköltséggel együtt 140 Euro-ért. Egy-két apró karc van rajta, takarítás-polír és olyan lesz, mintha új lenne... Ha lesz egy kis időm hétvégén, csinálok egy hangpróbás videót.
Próbáltam, túlzottan öszetett a felület, nem tudtam normálisan bubimentesen rárakni semmivel..., hajszárító meg ilyesmi, de sajna semmi(inkább levettem, azóta más motorján díszeleg a bubikkal együtt)
Molnál lököm a benzint a vasba, és otthon mindig töltök utánna egy kis "adalékot". Gyári kipufogóm van ami ki van herélve, már így vettem. Valamint a guminyomást mindig ellenőrzöm.
Még csak kisebb utakat megyek de min. 50-60 km-et megyek egy karikára. Az igazság az, hogy a benzinszintet tankolásnál nehéz belőni. A tanknyílásnál van egy cső lefelé. Én addig szoktam tankolni, míg a csőbe fel nem jön az anyag.
Köszönöm a helyreigazítást FZS600, kocka lámpás pontosan, illetve 4 karbis.
szerencsére azok a matricák nem (nagyon) sérültek. annyi volt vele, hogy egy 10x2cm-es sávban ki kellett vágnom a matricából, mert ott meg volt karcolódva, de szerencsére csak a felső fekete részén. szereztem sima fekete matricát és pótoltam, nem is látszik, csak közelről
a fejidomon lévő matricák sérültek, azok cserélve lettek.
itt csináltattam: http://motormatrica.hu/
itt legyártják neked a faridomra valót is, csak kell nekik pontos méret, ha még nem csináltak olyan matricát. a fejidomos matricáról nem kellett nekik semmi, olyat már csináltak régen, ahhoz volt méretük. kérdezz rá...
Gyári kipuffal, katalizátorral az abszolút minimum 3,7 volt, és utána volt még egyszer 3,9. A titok annyi volt, hogy tartós 90-100 között utaztam. Nem ráncigáltam a gázt, stabilan annyival mentem.
Nem gyárival pedig 4,7 volt a legkevesebb és 5,3 a legtöbb. Fele város, fele országút. 4,7 értelemszerűen országút.
A ma is 170 és 2x 210 pedig pillanatok voltak, annyit nem dobnak a fogyasztáson (max 4,9 helyett 5,1 lesz)
Azt mondják a nagyon okosok, hogy sportszűrővel és Power Commanderrel 0,5 litert le lehetne vágni ebből, DE az árát soha nem fogja behozni és macerásabb a sportszűrőt tisztogatni... Úh egyenlőre marad ez így (nekem). Majd talán a következő motoromat optimalizáltatom.
Mondjuk az tény, hogy ha elhagyja az ember a határt nyugatra (Ausztria), akármelyik kis magán kútnál is jobb a benya, legalábbis a fogyasztásban literekben mérhető. Azért ez szomorú. Mondjuk, ha keletre (Ukrajna) mész akkor meg annál rosszabb.
Igen - ahogy cikkben olvastam -, a MOL, de azután mindenki maga kezeli, lehet valahol több adalékot tesznek bele, van ahol kevesebbet, van ahol erősen vizezik, van ahol kevésbé. A kutaktól is függ részben.
Akkor részben nálad is látszik, amit én érzékeltem a fogyasztáson. Érdekes. Valaki alá tudja támasztani fizikai érvekkel is esetleg? Mitől fogy jobban egy benzin ugyanolyan körülmények között? /nem tudom helyes-e a kérdés/
Az én tapasztalatom az én régi, öreg, karbis vasammal a következő volt (igaz nem nagy adat, mert még csak most lett jó a benzincsapom) 196 km után átteker tartalékra, 216-nál megtankol MOL kúton, belemegy 12 l. Majd megint 196 átteker tartalékra, 215-nél tankol AGIPnál, belemegy 10,5 l. Ez most nem a minőségre.
Egyébiránt mint már írtam nekem a flancos Shellből többet eszik és nem megy, míg az Auchanosból kevesebbet és jobban megy. Jah és minél többet pörög utazva (6.ba) annál kevesebbet eszik, gondolom jól kiég a karbi Amúgy meg mindenhova a MOL szállít nem?
Hmm, nagyon érdekes a cikk! Köszönöm, hogy a figyelmembe ajánlottad.
Két sarokra van a MOL-tól az OMV, megnézem mi a helyzet vele. Nagyon kíváncsivá tett a cikk. Ugyan mérni nem fogom tudni, de kíváncsi vagyok magamtól mit érzékelek. A MOL-ban eddig 100%-osan bíztam. Lehet régi a cikk és azóta sok dolog változott a kutak elveiben, de azt nem hiszem, hogy bizonyos szabályok enyhültek volna, max. a MOL-é emelkedett, ki tudja.
Ha minden igaz nála lesz valami, legalábbis ha nem hoztam el az utsó slip on-os dobot.