Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gixxergabi@gmail.com
Ha minden igaz nála lesz valami, legalábbis ha nem hoztam el az utsó slip on-os dobot.
nincs neki több?
Amúgy az FZS600-azasos tulajoknak szól a kérdés...
Nektek nem reped ki a karbiszívócsonkotok?
Vagy csak az enyém van leharcolva..., most 43.500km a motorban, ami szerintem nem vész annyira, ahoz gépest elég gatyául néz ki!
Hát nézd, olyan 160-ig egyenes háttal simán ülök a motoron..., semmi szél meg hasonló, utána már azért kezd kicsit zavaró lenne.
Amúgy GIVI túraplexi.(olyan 16.000körül van ha jól tuom)
A dobra kíváncsi vagyok, mert nekem most került rá nemrég egy LeoVince rendszer, de így se ordít túlzottan..., kellemesen túrázós hangja lett)
Egy német autószerelőtől postaköltséggel együtt 140 Euro-ért. Egy-két apró karc van rajta, takarítás-polír és olyan lesz, mintha új lenne... Ha lesz egy kis időm hétvégén, csinálok egy hangpróbás videót.
Nagyon köszönöm Djuree
hol vetted és mennyiért?
stimmel
Túraplexiről tudsz mesélni valamit? Milyen típusú?
Próbáltam, túlzottan öszetett a felület, nem tudtam normálisan bubimentesen rárakni semmivel..., hajszárító meg ilyesmi, de sajna semmi(inkább levettem, azóta más motorján díszeleg a bubikkal együtt)
Végre megjött a Shark kipuff
Fel is raktam gyorsba, beröffentettem a garázsban, elég ígéretes, de most sajnos nincs időm kigurulni. Már alíg várom...
Molnál lököm a benzint a vasba, és otthon mindig töltök utánna egy kis "adalékot". Gyári kipufogóm van ami ki van herélve, már így vettem. Valamint a guminyomást mindig ellenőrzöm.
Még csak kisebb utakat megyek de min. 50-60 km-et megyek egy karikára. Az igazság az, hogy a benzinszintet tankolásnál nehéz belőni. A tanknyílásnál van egy cső lefelé. Én addig szoktam tankolni, míg a csőbe fel nem jön az anyag.
Köszönöm a helyreigazítást FZS600, kocka lámpás pontosan, illetve 4 karbis.
pedig ki kéne próbálnod, a szar agip-os helyett...
szerencsére azok a matricák nem (nagyon) sérültek. annyi volt vele, hogy egy 10x2cm-es sávban ki kellett vágnom a matricából, mert ott meg volt karcolódva, de szerencsére csak a felső fekete részén. szereztem sima fekete matricát és pótoltam, nem is látszik, csak közelről
a fejidomon lévő matricák sérültek, azok cserélve lettek.
itt csináltattam: http://motormatrica.hu/
itt legyártják neked a faridomra valót is, csak kell nekik pontos méret, ha még nem csináltak olyan matricát. a fejidomos matricáról nem kellett nekik semmi, olyat már csináltak régen, ahhoz volt méretük. kérdezz rá...
Ha tehetem mindig ugyanott tankolok. AGIP
Értelemszerűen ha messze megyek, amilyen kút jön, az megy bele. De MOL-nál soha nem tankolnék.
Gyári kipuffal, katalizátorral az abszolút minimum 3,7 volt, és utána volt még egyszer 3,9. A titok annyi volt, hogy tartós 90-100 között utaztam. Nem ráncigáltam a gázt, stabilan annyival mentem.

Nem gyárival pedig 4,7 volt a legkevesebb és 5,3 a legtöbb. Fele város, fele országút. 4,7 értelemszerűen országút.
A ma is 170 és 2x 210 pedig pillanatok voltak, annyit nem dobnak a fogyasztáson (max 4,9 helyett 5,1 lesz)

Azt mondják a nagyon okosok, hogy sportszűrővel és Power Commanderrel 0,5 litert le lehetne vágni ebből, DE az árát soha nem fogja behozni és macerásabb a sportszűrőt tisztogatni... Úh egyenlőre marad ez így (nekem). Majd talán a következő motoromat optimalizáltatom.
Én megyek 6.-án a csajoknak szervezettre
Programajánló május 7re:
http://www.ivtm.hu/index.php?o...
Mondjuk az tény, hogy ha elhagyja az ember a határt nyugatra (Ausztria), akármelyik kis magán kútnál is jobb a benya, legalábbis a fogyasztásban literekben mérhető. Azért ez szomorú. Mondjuk, ha keletre (Ukrajna) mész akkor meg annál rosszabb.
U.i.: Kémiát akartam írni, de lehet fizikától is függ.
Igen - ahogy cikkben olvastam -, a MOL, de azután mindenki maga kezeli, lehet valahol több adalékot tesznek bele, van ahol kevesebbet, van ahol erősen vizezik, van ahol kevésbé. A kutaktól is függ részben.

Akkor részben nálad is látszik, amit én érzékeltem a fogyasztáson. Érdekes. Valaki alá tudja támasztani fizikai érvekkel is esetleg? Mitől fogy jobban egy benzin ugyanolyan körülmények között? /nem tudom helyes-e a kérdés/
Az én tapasztalatom az én régi, öreg, karbis vasammal a következő volt (igaz nem nagy adat, mert még csak most lett jó a benzincsapom) 196 km után átteker tartalékra, 216-nál megtankol MOL kúton, belemegy 12 l. Majd megint 196 átteker tartalékra, 215-nél tankol AGIPnál, belemegy 10,5 l. Ez most nem a minőségre.

Egyébiránt mint már írtam nekem a flancos Shellből többet eszik és nem megy, míg az Auchanosból kevesebbet és jobban megy. Jah és minél többet pörög utazva (6.ba) annál kevesebbet eszik, gondolom jól kiég a karbi Amúgy meg mindenhova a MOL szállít nem?
Hmm, nagyon érdekes a cikk! Köszönöm, hogy a figyelmembe ajánlottad.
Két sarokra van a MOL-tól az OMV, megnézem mi a helyzet vele. Nagyon kíváncsivá tett a cikk. Ugyan mérni nem fogom tudni, de kíváncsi vagyok magamtól mit érzékelek. A MOL-ban eddig 100%-osan bíztam. Lehet régi a cikk és azóta sok dolog változott a kutak elveiben, de azt nem hiszem, hogy bizonyos szabályok enyhültek volna, max. a MOL-é emelkedett, ki tudja.
Nekem is mattul a cordura katyesztol ,de ez meg felpolirozhato.Nekem foliat ajánlottak rá.
link

A kutak hivatalos állásfoglalása legtöbbször az, hogy a feltöltés zárt rendszerő, ezért nem lehet manipulálni.