Épp megrendelés után olvastam a cikket.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_gumiteszt_3_abroncsvizsgalat
Végülis a Michelin Pilot Power 2CT-t rendeltem meg. Hogy kell bekoptatni? Láttam videón egy gixeres srácot [ide is volt linelve], aki éppen hogy csak kihozta a szalonból a motort és egy kanyarban el is vágódott. Az új gumikra "fogták". Én kerülne akarom.
Az a baj,hogy benyaltam mert ma fog lejárni az aukció és már van rátéve 2 licit is.Így érthető,hogy nem töri magát az eladó,hogy segítsen megoldást keresni.
Ha egy kicsit hamarabb veszem észre akkor megoldom a dpd-s dolgot
Megint bebizonyosodott a britek fafejűsége..Lett volna 92fontért egy pár komplett teleszkóp de nekem kellene megszerveznem a szállítást mert nem tudja a srác elküldeni..Pedig érte volna az árát..
Magasított Túra plexi GIVI 5VX, 12, 5cm-el magasabb, mint a gyári, karcmentes új, eredeti csomagolásában 2005-ös Yamaha FZ6S –hez 22 000 Ft-ért ELADÓ!
Érdeklődni: ferenc.v@vipmail.hu
Ezzel van nekem is bajom, hogy csomó minden lenne onnan a motoromhoz, bontva főleg, de csak uk-ba küldenek, meg annak is csak x részére. Kéne egy kinti ismerős, aki átveszi és feladja magyar honba a cuccokat. Hongkongból persze itt van ingyen 1 hét alatt minden Bár az néha olyan is...
ez igaz, ezzel én is szoptam sokat. ugye a lámpatest 4 csavarral megy az idomra, az egyik sehogy sem akart illeszkedni, már úgy voltam vele áthegesztem azt az egy fület aztán nagynehezen sikerült belőni egy kis célszerszámmal, szerencsére a fejidom egyből illeszkedett hozzá. fél év volt a javítás, de legtöbbet ezzel a konzollal szoptam...az a baj ezzel hogy 2 részből áll, és ha nem egyformán hajlítod/csavarod a kettőt akkor úgy el lehet rontani hogy már isten sem egyengeti ki...az enyém meg ráadásul nem csak hajlott, hanem csavarodott is...
Nem lesz egyszerű kiegyenesíteni. Ha a vas valahol már 1 mm-t el van vetemedve, a rászerelt idomon az vagy 2 cm-t jelent. Nekem csak félre volt tolva az egész, de egy napot elcsesztem vele, mire sikerült úgy beállítanom mérőszalaggal, vízszintezővel, hogy jó legyen. És rengetegszer kellett felszerelni rá az idomot, hogy mindenhol mm-re pontosan szimmetrikus legyen.
a 2002-es fészeremen meghajlott a fejidom tartó vaskonzol. mondom veszek újat, ezt meg kiegyenesíttetem, lesz tartalék legalább. a yamahánál 94k újonnan mondom akkor sansztalan, teszem vissza a régit. nem egy bonyolult cucc, pár vascsődarab összehegesztve, egy jó lakatos megcsinálja pikk-pakk. vannak árak...
Szükséged van ezekre? Most is van fenn szép ezüst idom szinte új 200€ alatt. A többit is láttam. Tükör vagy 25€ párban. Rühellem a kereskedőket, de igazán nem ők tehetnek róla. Fenntart egy boltot alkalmazottat, és az államot. Honnan lenne 7 bőre, ha nem tőlünk kérné? Már csak az a kérdés, hogy ki vesz részt ebben az újra elosztásban. Ha beálsz, miközben van más , olcsóbb lehetőség, ne panaszkodj. Ha nem, akkor meg ne foglalkozz vele. A kereskedő csak azért veri a mellét mert mindíg van valaki aki megveszi nx-es áron a cuccot, ész nélkúl, mert tellik rá. És...
Én azt mondom,hogy szeretnék átlag magyarnak lenni 130eft-os nettó fizetéssel.Ezek az árak nem magyar pénztárcához lettek igazítva.Egyébként ma olvastam az új fr-t és elgondolkoztam ha egy relatív egyszerű teleszkóp mint ami a régi fazerben van ennyi akkor mennyi lehet az új gsxr bpf showa teleszkóp?
Egy kis alkatrész árlista,jó is és olcsó is..
Fzs 1000 teleszkóp 214000ft/db,fejidom 105000ft/db,tükör 25900ft/db..by yamaha máthé debrecen.
Az igazi élmény megfizethetetlen..
Keress fiatalabbat. Ugyan van rá alkatrész, de annyi minden megy ebben a korban már tönkre, hogy értelmetlen javítgatni. Azt meg senki ne magyarázza, hogy egy 23 éves motorban ~30 valahányezer km van. Újra van festve, és a duma is Ó-héber. Miért festenének le egy ~30 ekm-es motort? Van abban 130 is! Ehhh...
Valami mindig van