Heló!
Amit kifújsz belőle,arra gondoltam,mert 1-2 évvel ezelőtt még forgalmaztak piros színűt.Úgy tudtam,hogy piros színűt már nem gyártanak.
Akkor a tiéd ezek szerint fehér.Egyébként nagyon jó cucc,attól függetlenül,hogy minimális szórása van a felnire.
A tulaj nem hazudik...., nem lenne semmi értelme. Kókány a nyilvántartás és ennyi! Japó gyártóknál gyakran megesik, a Honda autó konszern részlegen halottam hasonlóan mókás dolgokat.
Hi,
Csak egy negatív, és egy pozitív élményem szeretném megosztani veletek.
Bementem ma a yamahához egy tömítés és 2 matrica miatt.
kérdezték az alvázszámot. mondtam, erre: akkor szürkéhez kell a matrica? mondom nem kékhez. Pedig ez egy szürke naked fekete kerekekkel. na belém állt a benga egyből. Azt mondta, lehet buherált, törött motor...Most felhívtam az első tulajt (iwiw segítségével kinyomozva) akinek a neve a jótálási jegybe szerepel, és kifaggattam. És a fejidomon, és a kék színén kívül még a sportkipufogó nevére is emlékezett anélkül hogy én mondtam volna ezeket. Ok most lehetne azzal jönni, hogy már ő buherálta át, de akkor miért hazudna? Nem lenne értelme szerintem. Esetleg valakinek volt már hasonló tapasztalata a yamaha nyilvántartással kapcsolatba? Ja egyébként most 7végén rakom vissza az idomokat. eddig 21.500-nál járok. ez tartalmazza az idomok (5 db) hegesztését, a festék árát, és a festés m.díját. már csak a generátorfedél, meg a bukógomba tartó van hátra. De 30.000- ből ki fog jönni nagyon úgy néz ki a tervezett 50 helyett! :) Remélem nem untattam senkit! Széles utat!
csak akkor nentem mikor tiszta volt az út és nem volt lefagyva..(lóf@sz tél volt hál'isten) ha mégis koszos lett volna a gép, akkor sterimob..(természetesen csapágyakra,láncra NO) kordura alsó,felső és még bringás koromból maradt egy windstopper aláöltözék..
guma:metzeller sporttech M3 zsír újjan okt.5.én felrakva és sajna jövő héten csere mert jelen van(jég hideg aszfalton lehetetlen volt az elefánt ormányát elérni)
Lenne egy pár apróbb kérdésem....
1. Az FZS600-asba DOT 5.1-es fékolajat raktam.., ennek lennének bármilyen negatív tényezői, vagy csak azt a brutális fékhatást érezném?
2. Mennyi hűtővíz és fagyálló kell a motorba, természetesen ugyanaz az FZS600-as, ha 1:1-es lesz?
Na, végre egyre közelebb vagyok, ahhoz, amikor már nem kell vennem semmit a motorohoz, motorozáshoz. Lehet sosincs vége?
Ma vásároltam a képen látható térdvédőt, egy arcmaszkot, aminek a nyaka beér a kabát alá plusz Castrol láncsprét. Ezelőtt fehéret használtam, ha az elfogy megtakarítsam valamivel a láncot, mielőtt az újat kezdem használni?
Szombaton veszem át a táskákat is.
Viszont sokkal többet vártam a Marushin Silent Kit-től. :-/ Levegő kevésbé fúj be, de ugyanolyan hangos, illetve nem tudtam normálisan betenni a régi helyére. Szerintem lehetetlen!
Már tavasz elején észrevettem, hogy az eséstől kicsit elhajlott valami a kormánynál. A motor nem húz se jobba, se balra. Ha elengedem egyenes úton nincs vele semmi gond, de hogy egyenesbe van a kerék, a kormány 1-2-3cm-re jobbra áll.
Amit kifújsz belőle,arra gondoltam,mert 1-2 évvel ezelőtt még forgalmaztak piros színűt.Úgy tudtam,hogy piros színűt már nem gyártanak.
Akkor a tiéd ezek szerint fehér.Egyébként nagyon jó cucc,attól függetlenül,hogy minimális szórása van a felnire.
Csak egy negatív, és egy pozitív élményem szeretném megosztani veletek.
Bementem ma a yamahához egy tömítés és 2 matrica miatt.
kérdezték az alvázszámot. mondtam, erre: akkor szürkéhez kell a matrica? mondom nem kékhez. Pedig ez egy szürke naked fekete kerekekkel. na belém állt a benga egyből. Azt mondta, lehet buherált, törött motor...Most felhívtam az első tulajt (iwiw segítségével kinyomozva) akinek a neve a jótálási jegybe szerepel, és kifaggattam. És a fejidomon, és a kék színén kívül még a sportkipufogó nevére is emlékezett anélkül hogy én mondtam volna ezeket. Ok most lehetne azzal jönni, hogy már ő buherálta át, de akkor miért hazudna? Nem lenne értelme szerintem. Esetleg valakinek volt már hasonló tapasztalata a yamaha nyilvántartással kapcsolatba? Ja egyébként most 7végén rakom vissza az idomokat. eddig 21.500-nál járok. ez tartalmazza az idomok (5 db) hegesztését, a festék árát, és a festés m.díját. már csak a generátorfedél, meg a bukógomba tartó van hátra. De 30.000- ből ki fog jönni nagyon úgy néz ki a tervezett 50 helyett! :) Remélem nem untattam senkit! Széles utat!
fújás után fél órával már sehol sincs a láncon,viszont a felnin és mindenhol másutt tele vele
Amit most vettél a láncodhoz az piros Castrol?
guma:metzeller sporttech M3 zsír újjan okt.5.én felrakva és sajna jövő héten csere mert jelen van(jég hideg aszfalton lehetetlen volt az elefánt ormányát elérni)
Sós utak megviselték a motorod?
Milyen aláöltöződ van?
Gumi?
és nem paráztam..
1. Az FZS600-asba DOT 5.1-es fékolajat raktam.., ennek lennének bármilyen negatív tényezői, vagy csak azt a brutális fékhatást érezném?
2. Mennyi hűtővíz és fagyálló kell a motorba, természetesen ugyanaz az FZS600-as, ha 1:1-es lesz?
(3 fokba én PARÁZNÉK 150 LE-vel alattam)
Itt a tavasz! :-)
Fz1 en hogy kell fagyállót cserélni?
Illetve milyen olaj kell az első lengéscsillapítóba?
Tegnap már beindítottam a vasat! :-)
Na, végre egyre közelebb vagyok, ahhoz, amikor már nem kell vennem semmit a motorohoz, motorozáshoz. Lehet sosincs vége?
Ma vásároltam a képen látható térdvédőt, egy arcmaszkot, aminek a nyaka beér a kabát alá plusz Castrol láncsprét. Ezelőtt fehéret használtam, ha az elfogy megtakarítsam valamivel a láncot, mielőtt az újat kezdem használni?
Szombaton veszem át a táskákat is.
Viszont sokkal többet vártam a Marushin Silent Kit-től. :-/ Levegő kevésbé fúj be, de ugyanolyan hangos, illetve nem tudtam normálisan betenni a régi helyére. Szerintem lehetetlen!
Már tavasz elején észrevettem, hogy az eséstől kicsit elhajlott valami a kormánynál. A motor nem húz se jobba, se balra. Ha elengedem egyenes úton nincs vele semmi gond, de hogy egyenesbe van a kerék, a kormány 1-2-3cm-re jobbra áll.