Jah azt hittem rólam beszélsz.NEm Fazerre hanem gixxerre.
De volt egy robogoja(50-es) meg a báttyátol nagyritkán megkapta az nsr-t
Ügyes mi??
Már törötten vette és amikor ujra lett festve megkérdeztem hogy nem kéne rá a visszapillanto,erre ő azt mondja hogy 2 kilonál ugyse lát semmit
Okos mi?
Jah van benne valami.
Én igaz még kezdő motoros vagyok bár mostanában hajtottam egy 250-es banditot még így is tartok egy kicsit a Fazertől.
Nekem is volt egy ilyen tapasztalatlan ismerösöm aki kezdésnek vett egy 750-es gixxert,és mi lett az eredménye:három honap korház+egy szemét.Hát brávó az ilyen embereknek,de megérdemlik ha hülyék.
Ma megnéztem FZ6S-t.
Gyö-nyö-rű
Ráültem kicsit és azt hiszem rá is ragadtam .... pont az én magasságomnak megfelelő. Kicsi és annyira könnyű.
Csak néztem a kezelőszerveket és már éreztem is ahogy feldorombol .... szinte fáj, h még fél évet kell rá várnom
Viszont pár dologra felhívta az eladó a figyelmemet.
1., Jogsi. Azonnal le kell rakni, legalább is elkezdeni, mert állítólag jövőre már nem lehet "A" korlátlant lerakni első nekifutásra.
2., Kötelező és Casco. Kötelezőt megtaláltam, h mennyi, de cascot nem találtam. Vannak tapasztalatok? Árak, káreseményekkori fizetési hajlandóság?
Thx előre is!
A hengerfej felett, a befordított kormány markolata alatt. De ha belenézel a tankbetöltő nyíláson akkor láthatod az akkut mert pont ott van alatta. Az injektor előtt, a kormánycsapágy mögött.
Speedimi! Ne légy már vészmadár! HA valaki kellő óvatossággal közelít a témához, jelentősen csökken az esélye a balesetnek! Nem azt mondom hogy félni, kell, de legjobb, ha biztossá tudsz válni abban a hitben, hogy nem vagy eszetlen, akkor miért történne bármi. A külső körülmények elkerülésére, meg szintén alkalmazható ez a módszer. Valamint: tudni kell tisztelni a motort és tudni kell önkontrollt gyakorolni hogy ne kezdjen el az ember arra építeni, hogy "ezzel a mocival ez az előzés simán megoldható".
És fontos: Amikor már úgy érzed, hogy kezdesz belejönni, és már a "kezelés" szinte nem is foglal le, (rutinból kezdesz vezetni) akkor kell, onnantól nagyon résen lenni, nehogy "elszállj magadtól"
Az akksira sztem az a legoptimálisabb megoldás, ha olyan töltőt veszel, amelyik nem öli meg a Lead-acid akkut, és van motorakksira fixen felszerelhető kivezetése. Lecsavarozod a tankot elől (2 imbuszcsavar) továbbá, ha fejidomos, akkor fellazítod a fjidom belső burkolati elemeket, mert annélkül nem billenhet fel a tank. A tank alatt egy fekete takaróműanyagot kell még lecsavarozni és lőn csudálatos panoráma az akksira... De tényleg vigyázz a töltővel, mert ha a normál töltőt ráteszed idővel felfújódik az akksi. Vagy ha nem is, de legalábbis idő előtt tönkremegy.
Nekem is FZ6-osom van, ebben az évben vettem. Nagyon jó kis moci, az előző XJ 600-hoz képest . Úgy gondoltam a szerviszt majd tavasszal csinálom, az idénykezdés előtt. Eltettem téli almot aludni...Na igen, de ilyenkor érdemes ugye az akkumulátort kiszedni a motorból (ha nincs pl. fűtött garázsban), hogy ne merüljön le totál, meg az aksi élettartama is meglehetősen lerövidül, ha áttelel a motorban. Na de itt jött a baki, hogy ez már nem XJ. Mig az XJ-nél simán az ülés alatt volt, itt sincs sehol.A tank alatt van? Vagy hol? Tdtok ebben segiteni. hogy kell kiszerelni vagy inkább vigyem el most szervizelni?
Köszi
Szerintem nem szabad öreg motort venni. Haverom vett és menni se tud vele, mert nem mükszik rendesen. Lehet elveszi a kedvét a motorozástól is. DE REMÉLEM NEM! HA OLVASOD PAJTI!!!
Ha van pénze hagyjátok!
De ez csak 1 vélemény!
Nekem is első nagymotor. Előtte csak Babetta meg robi volt. De egy FZ6-tal könnyebb menni mint egy robogóval. Azóta mentem Simsonnal, de előtte inkább a Fazerrel tanulj meg motorozni!
Csak irigykednek!
Ha nem pörgeted nem fogsz megilyedni tőle.
Próbáld ki mind2t, aztán amilyik jobban bejön.
De ha tényleg 0 tapasztalat, akkor vegyél egy öreg 250-es TZ-t, egy jó állapotú is occó, ha javítani kell megúszod félpénzből. Viszont nagyon kezes, az alapokat jobb azon megtanulni, ha meg borul akkor nem fog annyira fájni a pénztárcádnak (persze a szivednek még fájhat...).
hello!
biciklizni azért tudsz?
szerintem mind két motor sok igy kezdésnek. az FZ6-nak sokkal jobb az ülés pozicioja egy kezdönek!
viszont 100LE, bár ez önmérséklettel kordában tarthato. ha megbirod állni , hogy nem huzod akkor azt vegyed
SV600SK7 vs FZ6Fazer
Valószinű következő év kora tavaszán rakom le a jogsit és utánna ki is szeretném hozni a motort.
Full kezdő, vagy inkább láma vagyok. Se simson, se mz, se kisromet tapasztalat nincs.
SV650re azt mondják, hogy a V2 miatt ajánlott kezdőknek, mert kezesebb mint az FZ6. Viszont a "következő évben is úgy néz rá mint most" gondolat megfogott és jobban tetszik az FZ6 kialakítása és hangja. (nulla műszaki tapasztalat alapján ez a döntési szempont)
Mit érdemes megnézni? Melyik jobb?
De volt egy robogoja(50-es) meg a báttyátol nagyritkán megkapta az nsr-t
Ügyes mi??
Már törötten vette és amikor ujra lett festve megkérdeztem hogy nem kéne rá a visszapillanto,erre ő azt mondja hogy 2 kilonál ugyse lát semmit
Okos mi?
Én igaz még kezdő motoros vagyok bár mostanában hajtottam egy 250-es banditot még így is tartok egy kicsit a Fazertől.
Nekem is volt egy ilyen tapasztalatlan ismerösöm aki kezdésnek vett egy 750-es gixxert,és mi lett az eredménye:három honap korház+egy szemét.Hát brávó az ilyen embereknek,de megérdemlik ha hülyék.
Esetleg Fazerre cserélném...
Gyö-nyö-rű
Ráültem kicsit és azt hiszem rá is ragadtam .... pont az én magasságomnak megfelelő. Kicsi és annyira könnyű.
Csak néztem a kezelőszerveket és már éreztem is ahogy feldorombol .... szinte fáj, h még fél évet kell rá várnom
Viszont pár dologra felhívta az eladó a figyelmemet.
1., Jogsi. Azonnal le kell rakni, legalább is elkezdeni, mert állítólag jövőre már nem lehet "A" korlátlant lerakni első nekifutásra.
2., Kötelező és Casco. Kötelezőt megtaláltam, h mennyi, de cascot nem találtam. Vannak tapasztalatok? Árak, káreseményekkori fizetési hajlandóság?
Thx előre is!
És fontos: Amikor már úgy érzed, hogy kezdesz belejönni, és már a "kezelés" szinte nem is foglal le, (rutinból kezdesz vezetni) akkor kell, onnantól nagyon résen lenni, nehogy "elszállj magadtól"
Nekem is FZ6-osom van, ebben az évben vettem. Nagyon jó kis moci, az előző XJ 600-hoz képest . Úgy gondoltam a szerviszt majd tavasszal csinálom, az idénykezdés előtt. Eltettem téli almot aludni...Na igen, de ilyenkor érdemes ugye az akkumulátort kiszedni a motorból (ha nincs pl. fűtött garázsban), hogy ne merüljön le totál, meg az aksi élettartama is meglehetősen lerövidül, ha áttelel a motorban. Na de itt jött a baki, hogy ez már nem XJ. Mig az XJ-nél simán az ülés alatt volt, itt sincs sehol.A tank alatt van? Vagy hol? Tdtok ebben segiteni. hogy kell kiszerelni vagy inkább vigyem el most szervizelni?
Köszi
És nem vagyok irigy,vehettem volna én is akármit?Gixxer,FZ6,stb...
Ha van pénze hagyjátok!
De ez csak 1 vélemény!
Csak irigykednek!
Ha nem pörgeted nem fogsz megilyedni tőle.
De ha tényleg 0 tapasztalat, akkor vegyél egy öreg 250-es TZ-t, egy jó állapotú is occó, ha javítani kell megúszod félpénzből. Viszont nagyon kezes, az alapokat jobb azon megtanulni, ha meg borul akkor nem fog annyira fájni a pénztárcádnak (persze a szivednek még fájhat...).
Aztán amikor gyün a fene nagy kanyar,oszt fékezni kéne,meg bedönteni....
biciklizni azért tudsz?
szerintem mind két motor sok igy kezdésnek. az FZ6-nak sokkal jobb az ülés pozicioja egy kezdönek!
viszont 100LE, bár ez önmérséklettel kordában tarthato. ha megbirod állni , hogy nem huzod akkor azt vegyed
Valószinű következő év kora tavaszán rakom le a jogsit és utánna ki is szeretném hozni a motort.
Full kezdő, vagy inkább láma vagyok. Se simson, se mz, se kisromet tapasztalat nincs.
SV650re azt mondják, hogy a V2 miatt ajánlott kezdőknek, mert kezesebb mint az FZ6. Viszont a "következő évben is úgy néz rá mint most" gondolat megfogott és jobban tetszik az FZ6 kialakítása és hangja. (nulla műszaki tapasztalat alapján ez a döntési szempont)
Mit érdemes megnézni? Melyik jobb?