Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg gondolom min. 3-4 modellben ugyan-ilyen csapágy van...
Érden egy mezei csapágyboltban leemelték azt a Koyo gyártmányút a polcról ami eredetileg van a motorba.
Szerintem azt rendelni kell Japánból, és 3 hónap mire ideér.
Szia Kozmax!

Szépen kérlek mondj valamit az én problémámra amit a 3052-es hozzászolásomban írtam. Az a baj, hogy napról napra rosszabb az eleje a gépnek. Szívesen elviszem hozzátok is a szervízbe csak jó lenne ha nem kellene ott hagynom. Nektek van raktáron pl kormánycsapágy?
Misi
nem a müanyagra, gondoltam. de volt már olyan, hogy a meghegesztett fejidom tarto konzolt ami ujra eltört akarták gariba cserélni. mondjuk ehez pofa is kell
Azt gondolom, de ha 1-2 műanyagot, tükröt meg hasonlókat cserélgetnek akkor marad a gari..nem???
a garancia akkor vész el, ha a meghibásodást a szakszerütlen javitás eredménye. volt már ilyen is böven
en mast kaptam. akciosan minden szalonba jart Juntol a hatso turadoboz, meg szalontol kaptam engedmenyt karbon-uvegszal sisakra, meg adott hozza zsakot is. pechemre 2 hetre ra ruha meg egyeb felszereles jart volna 300e Ft ertekben. De azert igy is jo volt, foleg ha azt szamolom, h az a doboz kb 100e ha kulon veszed
Belekunyeráltam a motor árába.
jo neked bakker:) tokre tetszik
Az nekem ingyen van.
Nem érted hogy nem minden??????? Olvass alább..TE!!!
Meghogy olcso a fazer hozzatartozo... ccc... most nyaron vettem az enyem, kerdeztem menniy lenne a blokk alatti kis muanyag vedoke (ha ugy tetszik idom darab), valasz: 85.000Ft. Vicc az egesz, ezzel nem lehet mit kezdeni, de ne mondja mar valaki, hogy az alkatreszek arai arányosak/olcsok
Nem javítanak, hanem cserélnek. Nem ugyanaz. És majd egy millió ft-ért lehet is szakszerű javítás. Most ha kicserél a Vitya pár műanyagot, lábtartót meg mittomén mit akkor szerintem a garancia nem vész el. Hisz a blokkhoz nem nyúlt.
Jó, de mi nem a kawádról csevegünk. Az egész nagy burkolat, ami két oldalt van, a lámpa benne foglaltatik az 32 ezer volt, gyakorlatilag az egész motor eleje. Az ülés alatti burkolat 12 ezer, 12ezerre emlékszem a műszerfal melletti idomnak az árára. Gyári láncszett elvileg 55, de.....mindegy. Talán van olcsóbban is. ami gyári. Bár ezek nyári árak, akor volt nekem rá szükség, de nem drágállottam. Nincsennek fényezve, így nem terheli a vételárát a fényezés költsége. Anyagában ilyen színüek.
Vitya !
Sajnálom ami veled történt, de hadd reagáljak egy kicsit másképp.
Ahonnan az árajánlatot kaptad az egyik legkorrektebb hely. Biztos vagyok benne, hogy ugyanezek cseréjéről, javításáról szóló árajánlatot máshonnan sem fogsz jobbat kapni.
A legfontosabbat pedig ne felejtsd. Ők úgy javítanak, hogy a garanciád megmarad és biztos, hogy ha bármi problémád lesz nem fognak elküldeni a javításra hívatkozva.
Arról meg nem is beszélek, hogy az Ő álltaluk történő javítás abszolút szakszerű és nem ecsetelős, eltüntetős fajta javítás.
Üdv:
Ferkó
a müanyag neked olcsó krisz? Egy ülés takaró 30 ezer a kawámra. Egy fék hátsó fékszerkezet 90 ezer. Egy lámpa legalább 50 ezer,egy index 10 éve is 9 ezer volt. Egy láncszet 50 ezer.Hol olcsók ezek. Ha meg már utángyártott cucc van a gépeden,akkor meg sem akarják venni. Egy fékkar 10 ezer .Stb. Nem beszélve a postai szállítás is drága. Egy steering dumper 500 dolcsi amcsiban is. A biztosítok meg nem fizetnek szinte semmit.Amúgy a tükröm volt 16 ezer 5 éve,és felejsd el hogy van bontóban.
Az árakhoz annyit hozzászólnék hogy valami olcsó, valami nem. Például a műanyag elemek árai nem borzasztóak, hisz nincs benne a fényezés költség, anyagában ilyenek. Nézzzétek meg egy Honda burkolat árait és a kisfazerét.

De viszont van ami szemtelenül drága. Például a hátsó lábfékkar. 22 ezer volt ha jól emlékszem, és egy darab vas az egész.

Gyári alkatrészekhez egyébként olcsóban is hozzá lehet jutni, csak egy kicsit szemfülesnek kell lenni.
Hát elég érdekes elképzelésekről hallok itt.... nekem 250-be volt a motor úgy h nem törtem össze, csak azért mert néha elhasználódik valami és az eredeti alkatrész hááát.... (mondjuk volt egy bukó is de semmi komoy, csak karist meg lábtartó és plexi törés.)
Rendben, semmi gond
Hidd el, hogy a Zoli-t is a jószándék vezérli és mindent meg fog tenni, hogy valahogy összehozzátok a motort

Az autósok egy része pedig sajnos ilyen. Ezen nehéz változtatni és sajnos nem te leszel az utolsó, aki így jár.
Üdv: Tamás
Sajnos igazad van!

Ezek a számok nekem nagyon mellbevágóak és tudod, amit az ember tisztességes munkával összekuporgat, hogy megvegye a motort, amit már pár éve kinézett magának, erre jön veled szemben két „f.sz” autós és leszorítanak, majd otthagynak. És a motor árának a fele a javítás amit neked zsebből kell újra kifizetni, ez az ami odavág. De be kell látnom, még ha eddig nem is ment, hogy ez így működik Tudod autós-motoros szakmában dolgozom félig és már láttam 1-2csúnya átvágást, ezért van rossz tapasztalatom a témában. Sajnálom, ha valakit megbántottam és elnézést is érte, de nekem ezt még fel kell dolgoznom. Holnap munka után beugrom és átbeszélem Zolival a dolgokat, hogy mit tudunk kiokoskodni. Addig meg Xanax

Üdv : Vitya
Felháborodásom csak azért volt, mert szerintem mindenkinek rosszul esne, így a kollégáimnak is, ha több óra alatt, korrektül összeállított ajánlatot készítve azonnal lehúzásról beszélnek.
Sajnos engem bánt az, ha valaki azt hiszi, hogy át akarjuk verni és ezt szóvá is teszi anélkül, hogy elöbb tájékozódna.

Vitya!
Se megbántani, se neked esni nem akartam, csak kérlek a késöbbiekben (és nem csak motor és szerviz területre gondolok) kérlek nézz utánna mielött valakiről azt feltételezed, hogy át akar verni.
Tudom, hogy egyre kevesebben vagyunk, akik szeretnének becsületesen és egyenesen élni, de azért még vagyunk páran.
Kedves Vitya!

Tudom, hogy sem helyet, sem nevet nem említettél, de ez a motoros világ elég kis család ahhoz, hogy mindenki mindenről tudjon.
Bár ez a mai világban sokszor hihetetlenül hangzik, de mi nem a lehúzásból élünk, mert az sajnos csak rövid távon működhet és mi szeretnénk ezt hosszútávon és jól csinálni.

Üdv: Tamás
Vitya!

Sajnálom ami veled történt, még jó, hogy te megúsztad.
Én a nyáron amortizáltam le a motoromat, úgy, hogy a váznak, blokknak semmi baja nem lett, "csak" az eleje, meg az oldalai sérültek.
Saját lábán hoztam haza, majd vittem a szervízbe, a kár így is majdnem elérte a TK értékét.
Sajnos kqrva drága a gyári alkatrész, viszon tényleg át lehet beszélni a fiúkkal, mi a feltétlenül fontos csere, és mit lehet "úgyhagyni" vagy sebtapasz javítást végezni rajta.
Ha Cascos, érdemes tisztességesen helyreállítani a gépet -szerintem-, de te tudod.
Ugyanott jártam ahol te, én maradéktalanul elégedett voltam velük ( pénztárcám kevésbé).

Tom74!

Végigolvastam Vitya leveleit.
Tényleg semmi említést nem tesz a "Cég"-ről, tehát így nem ronthatta a hírét.
sajnos megértem Őt. A leírtak szerint vétlenül törte össze a motorját, látszólag nem is nagyon, és egy új moci árának felébe kerül a javítás.
Aki először találja magát szembe ezzel a problémával, (amit Kozmax is leírt, miszerin alkatrészekből ~10x annyiba kerül a motort összerakni, mint egybe megvenni) bizony hanyattesik.
Annak jó, akinek nincs ilyen tapasztalata, és azt kívánom, ne is legyen. Ámen

bocs, kicsit hosszú voltam
Szia Vitya!

Sajnos én is ebben a cipőben járok, és megértem a problémádat. Sajnos a gyári alkatrészek ilyen drágák. Ezt el kell fogadni. Tamás felháborodását viszont nem értem mert tényleg nem írt semmi olyan dolgot ami utalt volna bármire.

Kitartás és sok türelmet!

Üdv : Zoli