A 21.900 Ft egy olyan kit-et takar, ami tartalmazza a két első fém fékcsövet, a csavarokat, alátéteket - magyarul egy szerelő és fékfolyadék kell még hozzá.
A "normál" fém fékcsövek két csövesek elöl, nem három, még ha a gyári ilyen elosztós is volt. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a főfékhengertől már eleve két fékcsövön megy a folyadék a jobb és a bal féknyereghez - gyárilag sok motornál egy fékcső jön le a főfékhengertől, és csak lejjebb válik ketté a két nyereg felé. Ilyet is tudunk hozni, de egyrészt nem sok értelme van, másrészt pár ezer forinttal drágább.
Azon gondolkodom, h van-e olyan hely, ahol a jogsi lerakása után önállóan, de azért ellenőrzött körülmények között lehet megszerezni a kellő rutint? pl. valamilyen pályán. Mennyibe van pl. egy ilyen pályázás?
szia kezdo!
A negativok mellett a pozitivot is kell latni. Pl hol lehet olyan gyorsan megallni egy mzvel mint egy fazerrel, sehol. Azon kivul sokkal stabilabb egy ilyen uj motor, jobban veszi az utak minoseget is stb... mikor atultem a cbr600f-emrol erre meglepodtem mennyit szamit, h kicsit magsabb, hatul lobaszo szeles kerek, valamint az ujabb futomu. Majd gurultam par szaz metert batyam motorjaval, es szinte keptelen voltam egyenesen menni ugyan azon az uton, ugyanakkor (gs500). Igaz volt kamion nyom es sotet volt, de ugyanott mentem az enyemmel es ezekbol mit sem ereztem.
Mellesleg ha erdekel emlitettem lejjebb, h az enyem elado. 2 honapos, 1300km van benne, szervizelve gar, assistance gyari doboz. 1.6M az alja. Banki hitelt tudok intezni ingyenesen. Ez egy nagyon jo ajanlat szerintem, nekem viszont surgos a penz. Ha erdekel hivj:06203948356
Köszönöm mindegyikőtöknek a féltő hozzászólásokat. Higyjétek el, h nem peregnek le.
A környezetemben mindenki megrémült. Csak én bízom meg magamban?
Mert, ha végiggondolom, akkor
1., Ismerem a közlekedési morált és a benne élőket. Elég sok szituációt megjártam már, hogy alapból megadjam a balkezet. (Ha érted miről van szó) Kékfényeztem keresztül-kasul a városon meg az országon majd két évig. És nem rendőrautóval, vagy taliga mentővel. Szóval tudom, hogy mire számíthatok és tudok gondolkodni más emberek fejével. A balesetek 90%át így megúszhatom.
2., A fennmaradó 10%ban mi lenne a különbség, hogy 600áson vagy 250esen ülök? Persze rávágod, h nagyobb teljesítmény. DE ez csak a gyerekekre vonatkozik, akik nem tudják visszafogni magukat.
Értem én, h sokan meghalnak akik rögtön nagygépre ülnek. Megvalva teljes őszinteséggel én is befostam most egy kicsit ... mindenki a halálomat látja a környezetemben.
Teljesen elbizanytalanodtam.
Az A korlátlan jogsit lerakom ettől függetlenül, (ott is 500ason megy az oktatés) ... a többit meg már át lehet gondolni tavaszig.
Tényleg ennyire negatívak a tapasztalatok? Mert, ha tapasztalt emberek ekkorákat zúgnak? De ilyenkor feltevődik a kérdés bennem, h miért? Pl. Te miért estél el abban a kanyarban? Mikor ismered is?
Nem volt önkontroll? Vagy már úgy gondoltad, h megy a dolog nagyobb sebességgel is?
Vagy egy tócsa?
Ebben az idényben más is zúgott el?
Kizsbegrének jól jöhet az az infó miszerint a Yamaha visszahív pár Fz6-ot alapjárati ford.számelégtelenséggel, ami adott eseteben lefulladással is járhat. Ezt közleményben kaptam ma a Yamaha hungáriától mint 2005-ös modell tulaj. Be kell fáradni, egyeztetés után egy szervizbe és díjmentesen kicserélnek valamit. Tán egy TPS szenzort, Szerintem ez korrekt. Kérdezz rá "Begre hátha a tied is beleesik a bizonyos gyártási hiba szórásba.
Nem volt gyerekkorod?? Például ha mentünk az utcán és jött valami nyugati kocsi akkor aki előbb mondta, hogy "tipp-is-stopp" azé lett a kocsi. Ilyen gyerek szólás, érted??
Teljesenkezdő!
Nem érted miről van szó.
Én 46 éves vagyok 26 éve motorozom minden nap kora tavasztól késő őszig.
Kategóriáim A,B,C,D,E és még amikor én vizsgáztam F3, F5,
Tehát ennyit a rutinról.
Itt nem csak az a lényeg , hogy mennyit vezettél más járművet. Természetesen előnyt jelent,de
nem lehet átültetni azt a fajta tapasztalatot.
Ki kell alakuljon a reakció mindkét kezedben lábadban.
Ezt egyszerűen ahhoz tudom hasonlítani amikor életedben először tanultál meg kuplungolni bal lábbal.
Egy vészhelyzet esetén nagyon nem mindegy hány század másodpercet tökölsz el, hogy most mit kell csinálni.
Hidd el sokmindenen túl vagyok már és én csak azt szeretném ha túlélnéd.
Ne kezdj motorozni FZ6-al.
Vegyél egy 250-est és ha megtanultál, legalábbis úgy érzed akkor térj nagyobbra.
Ja, és talán kis betűvel van a szerződés alján hogy ha kezdő motoros vagy akkor mennyi az önrészed , mintha ilyesmit hallottam volna, olvass vissza pár hónapot.
Ez a 21900 ft mire vonatkozik? Egy fékcsőre, vagy az egész elejére, ami gyakorlatilag három fékcső? Nekem az FZS 600-asomon fém fékcsövek voltak (még hátul is, összesen 4 db), de eladás előtt leszedtem, mert nem fizették meg. Én is az X-BIKE-nél vettem, de nem merem leirni mennyiért.
Gyönyörű az új S2-es órája. Szerintem a látvány végett kell az az analóg óra egy motorra. Széppé teszi.
Azon gondolkodtam, hogy az új S2-es injektorvezérlő programját át lehet-e ültetni a régebbiekbe?
Leírás alapján lehetségesnek tartom.
www.ivtm.hu/
Motoros rendőrök szervezik, hozzáértés garantált.