Sajnos minden olyan gyorsan történt hogy rendszámmal nem volt időm foglalkozni,... örültem hogy nem mentem nekik. Csak azt tudom így utólag hogy két fekete autó volt... sajnos ez nem ér semmit. De a szívem szakadt meg a motort a földön fekve látni
Te megúsztad?!
(Rendszám leolvasás másodlagos vészhelyzetben, tudom, de érdemes odafigyelni rá...)
Tegnap voltunk haverral gurulni, Fóton egy f@sszopó kis köcsög cigánygyerek kanyarodott ki szembe velünk (nem mentem gyorsan, belterületen nem szeretek száguldozni meg egyébként is reggel volt, még nem száradt fel rendesen az út): a baromja amikor meglátta, hogy motorosok jönnek, egyből áthúzott a mi sávunkba, nem satuzok, akkor az enyém is teljesen összetörve.
Aztán meg csodálkoznak, hogy megy a cigányozás... Az ilyet nem faji, hanem értelmi alapon kellene a Dunába lőni...
Sajnos a tegnap Szerb kiruccanásom sokba került :-( Baja előtt két versenyzőjelölt autós idióta egymást előzte a kanyarban, amiből én mint szembejövő kerültem ki vesztesen. Frontális ütközést elkerülve kimentem a fűre és sajnos a motor a jobb oldalára dőlre állt meg. A legszomorúbb az egészben hogy két renitens autós mit sem törődve velem elhajtottak. A motor üzemképes marad, ...de szegényke fejidom cserére szorul. Ma viszem kárfelmérésre.... Szomorú hogy ilyen megtörténhet ma Magyarországon. Szerencsés vagyok, hogy egy kis lábfájással megúsztam, de elkeserít, hogy 1ik autós sem állt meg. Mögöttük haladó kisbusz utasai segítettek, akit szintén hajmeresztő módon előztek meg.
Menj fel a 2-esre a Vác feletti rész, amióta megcsinálták valami csodálatos. EU pénzből csinálták, remélem, hogy a EU technológiával (tartósság) és nem fogják egy nyár alatt szétbarmolni a kamionok.
Vitya: a gyári kip valóban hangosabb az átlagosnál, de azért egy jó sportdobot meg sem közelit. Ráadásul a katalizátor miatt biztosan nehéz is. Lehet, hogy majd beruházok egyre, idő kérdése.
csak az a gondom, hogy eddig nem csinált ilyet.
ma sikerült 970-ig letornáznia magát, nekem az kevésnek tűnik, és ahogy hallgattam a hangját, neki is.
mindenesetre köszi az észrevételeket, ha nem múlik el, majd még sírok
Ezzel mi a baj??? Szerintem magas az alapjáratod. Hidegindításnál 1500-at forog, majd ahogy melegszik fokozatosan esik a fordulat 1000-re. Nekem így van beállítva. 1300 szerintem magas.
Az enyémben még csak 3000km van még nem csinált ilyet. Szervízt kérdezted már mi lehet a baja?
TeeJay - hétfőn sajna a Szerb határ mellé kell lemennem (munka ügyben 23.án )
Azon gondolkodom amúgy hogy bevállaljam motorral vagy nem.... Ha szombati szép idő lenne akkor talán. De reggel még hideg van...
ma elhagyta magát az alapjáratom. hidegindításkor 1600 körül volt, aztán 500 méterrel később a kereszteződésben 1000-1100 közötti lélekhatáron fulladozott (kb 5 km múlva, bemelegedve a pirosnál is)... úgy 1 órás kínzás után hazaérve visszaállt a normális 1320-1360-ra.
az eddigi 16ezer km alatt talán kétszer csinálta, hogy melegen, piros lámpánál megemelkedett az alapjárat 1500-1600 köré, azrán pár másodperc múlva normalizálódott a helyzet, de legkésőbb a következő lámpáig. és sosem ment 1300 alá.
találkozott-é már másvalaki is a jelenséggel? és ha igen, mi lehet az oka?
Ha biztosan tudnám, hogy exap szelep nélkül sem csökkenne jelentősen a nyomaték, beruháznék egy sportdobra, csak a hang miatt, az esetleges plusz teljesitmény nem nagyon izgat. Persze a gyújtáselektronikához nem nyúlnék hozzá, az maradjon a gyári.
És állitólag sportdobnál elkél egy sportlégszűrő is, de előfordulhat hogy az injektortérképet is át kellene hangolni, ennyit nekem nem ér. Uj mocinak nem akarom széttúrni az "agyát".
Mindenesetre egy VFR-en is elgondolkodnék mint fazer utód (ha már nem másik fazert akarsz venni).
nem annyira pörgős. 8700-nál már 110 Nm-et lead, az majdnem a kisFazer nyomatékának 2x-ese, 10e-nél meg 110LE: utcára ugy se kell több, ha nem versenyezni akarsz, és Honda (mer" ugye kétféle motor van: Yamaha meg Honda... )
(Rendszám leolvasás másodlagos vészhelyzetben, tudom, de érdemes odafigyelni rá...)
Tegnap voltunk haverral gurulni, Fóton egy f@sszopó kis köcsög cigánygyerek kanyarodott ki szembe velünk (nem mentem gyorsan, belterületen nem szeretek száguldozni meg egyébként is reggel volt, még nem száradt fel rendesen az út): a baromja amikor meglátta, hogy motorosok jönnek, egyből áthúzott a mi sávunkba, nem satuzok, akkor az enyém is teljesen összetörve.
Aztán meg csodálkoznak, hogy megy a cigányozás... Az ilyet nem faji, hanem értelmi alapon kellene a Dunába lőni...
Sajnos a tegnap Szerb kiruccanásom sokba került :-( Baja előtt két versenyzőjelölt autós idióta egymást előzte a kanyarban, amiből én mint szembejövő kerültem ki vesztesen. Frontális ütközést elkerülve kimentem a fűre és sajnos a motor a jobb oldalára dőlre állt meg. A legszomorúbb az egészben hogy két renitens autós mit sem törődve velem elhajtottak. A motor üzemképes marad, ...de szegényke fejidom cserére szorul. Ma viszem kárfelmérésre.... Szomorú hogy ilyen megtörténhet ma Magyarországon. Szerencsés vagyok, hogy egy kis lábfájással megúsztam, de elkeserít, hogy 1ik autós sem állt meg. Mögöttük haladó kisbusz utasai segítettek, akit szintén hajmeresztő módon előztek meg.
Vigyázatok magatokra!
Vitya
ma sikerült 970-ig letornáznia magát, nekem az kevésnek tűnik, és ahogy hallgattam a hangját, neki is.
mindenesetre köszi az észrevételeket, ha nem múlik el, majd még sírok
Mi SK-ba megyünk haverral.
TeeJay - hétfőn sajna a Szerb határ mellé kell lemennem (munka ügyben 23.án )
Azon gondolkodom amúgy hogy bevállaljam motorral vagy nem.... Ha szombati szép idő lenne akkor talán. De reggel még hideg van...
ma elhagyta magát az alapjáratom. hidegindításkor 1600 körül volt, aztán 500 méterrel később a kereszteződésben 1000-1100 közötti lélekhatáron fulladozott (kb 5 km múlva, bemelegedve a pirosnál is)... úgy 1 órás kínzás után hazaérve visszaállt a normális 1320-1360-ra.
az eddigi 16ezer km alatt talán kétszer csinálta, hogy melegen, piros lámpánál megemelkedett az alapjárat 1500-1600 köré, azrán pár másodperc múlva normalizálódott a helyzet, de legkésőbb a következő lámpáig. és sosem ment 1300 alá.
találkozott-é már másvalaki is a jelenséggel? és ha igen, mi lehet az oka?
köszi.
Vitya
nem annyira pörgős. 8700-nál már 110 Nm-et lead, az majdnem a kisFazer nyomatékának 2x-ese, 10e-nél meg 110LE: utcára ugy se kell több, ha nem versenyezni akarsz, és Honda (mer" ugye kétféle motor van: Yamaha meg Honda... )