Nézz meg 1 újat, annak még nem aranysárga, használat után sárgul be. XJ-m is ilyen volt és ez egyik könyököt lekezeltem egy fémtisztítóval, nem tudom mi a neve, de egy kis zöld flakonban van és nagyon büdös. Fehér folyadék. Na az eltüntette a sárgaságot és barnás lett, nem is sárgult be többet. Még jó hogy egy kis részen próbáltam ki. Utána próbáltam polírozni, de az meg le akarta hozni a sárgaságot.
Csak azért kérdezem, mert ha anyagában "aranyszinű, akkor a sok tisztogatástól sem fog kifakulni, "lekopni". Nézd meg, vonzza-e a mágnes, az enyémet nem, ergo nem rozsdamentes acél, hanem szinesfém. Az FZ 1-en titánból van, de nem tartom kizártnak, hogy az FZ 6-é is az. Nézd meg, kiváncsi vagyok!
Amennyi tapasztalatom van ezekkel a aszerekkel kb. az is a brigéciolból ismert hatóanyagból készülhet az is. Legalabbis eddig a grill tisztító szerek szagáról mindig arra asszociáltam.
Az enyém gyönyörű aranyszínű. A METRO-ban vettem ARO hideg tűzhelytisztító és zsírtalanítót. Valamilyen enyhén savas szer, vigyázok is vele hogy máshová ne kerüljön belőle. Na ettől nagyon baba lesz.
A fekete felninek egy előnye van a fémszinűhöz képest. Nem látszik meg rajt annyira a láncspay.
Előző motoromnak fehér felnije volt. Gyönyörű volt. De a lánc fujása után 20km-el már horror volt. Rendeteget kellett pucolni.
Mivel elsőmotor, minden jótanácsot, okfejtést meghallgattam/elolvastam, amihez hozzájutottam: volt egy mondat ami megmaradt: a lényeg, hogy ha fél év után ránézel akkor is azt érezd, amit első pillanatban. Még csak 4. hónap, de az érzés megvan.
Spec. a full feketével nincs semmi bajom, csak amit 2005-ben (fekete kerék, alu színű váz) ill 2006-ban (full fekete, csak a telók aluszínűek) kiadtak enyhén diszharmonikus volt, "nemgyerebe" kategória.
Persze a lábtartó még fémszínű, de ezzel kiegyensúlyozzák a polirozott leömlőket.
Fekete telókkal (3 modellév alatt jutottak el a teljes aluszíntől a feketere eloxált felni/váz/blokk/teló kombinációig ) teljesen ok. Mondjuk ilyen "alsó résszel" a vörös -és bár nincs de a sárga is- tök jól néz ki.
Ez természetes , hogy mindenkinek a magáé a legszebb. Valami ilyesmit olvastam az egyik topicban (tök igaza volt a gyereknek) , öreg motorokról beszélgettek.:" Nem számit , hogy a szomszéd most vette meg a vadi új ZX10-est , a lényeg , hogy mikor kitolod a sajátodat a garázsból a szád a füledig érjen."
Én speciel sajnálom , hogy nincs fémszinű blokk+meg váz, de a fekete nekem így is tetszik.
Az biztos, hogy órákig el tudnám nézegetni a kicsikémet, sőt több vas közé letámasztva is az enyém a legszebb (még a "04-es fémszínű váz és felnik, "Ocean Blue" fényezéssel).
Majd jövőre tudni fogjuk az igazságot. Amugy meg a 2006-oson sokkal jobban néz ki az , hogy az index az idomből "jön" ki, nem pedig alatta egy kis lemezen van.
De a 2007-esen a műszerfal és a hátsó villa No1.
Azt szabad, mindenkinek szívejoga. A hivatalos bemutatót megvolt már hétfőn egyébként...
Az a kopoltyú hiányzik nekem a legjobban arról a fejidomról, az piszok jól néz ki azeddigi modelleken!
A brutál jó hitelekről amit írtam (ingyenhitel, stb.) meg kiderült, hogy nem is hálózati szintű Yamaha akció, hanem csak a Yamaha City-ben van!
A búra ugyanaz, de körülötte a fejidom más, és ettől olyan gagyi az érzésem. Nyolcadszorra is.
Egyébként tényleg élőben kell látni, fényképen nem olyan szörnyű. Más motoroknál meg pont fordítva volt (pl. 600RR).
Ezt ugyen nem gondoljátok komolyan? A lámpatest akkor szemre miért nem néz ki beesettnek. A Yamaha nem engedheti meg magának, hogy a fejidomra valamit ráhúzzon, hogy még nagyobb, de legalább labilis legyen. Aki lebvette már a korábbi fejidomot, az láthatja, hogy rendesen oda van csavarozva minden kényes ponton a konzolhoz.
Áááá biztos, hogy ez egy másik különállóan felszerelhető idom. Azok a likak meg mondjuk egy nagyobb plexi beakasztópontjai lehetnek. akár...
Az nem lehet hogy a kék, és a piros ugyanaz, csak a kékre rá van biggyesztve az a plussz műanyag?
Egy lehetséges extraként, hogy ne legyen olyan huzatos.
Hat a piros szerintem jol nez ki. Mas, mint a regi, de szerintem van olyan szep, mint a 2006. A kek meg szerintem is ocsmany lett, az a plexi forma leginkabb egy dagatt no levetett bugyijara hasonlit, a kek reszbe meg azok az ormotlan toresek gusztustalanok, szal szar az egesz fejidom
A tied hogy néz ki, hogy/mivel kezelted?
Télen meg a leömlőket kellene átpolizozni...
Előző motoromnak fehér felnije volt. Gyönyörű volt. De a lánc fujása után 20km-el már horror volt. Rendeteget kellett pucolni.
Mivel elsőmotor, minden jótanácsot, okfejtést meghallgattam/elolvastam, amihez hozzájutottam: volt egy mondat ami megmaradt: a lényeg, hogy ha fél év után ránézel akkor is azt érezd, amit első pillanatban. Még csak 4. hónap, de az érzés megvan.
Spec. a full feketével nincs semmi bajom, csak amit 2005-ben (fekete kerék, alu színű váz) ill 2006-ban (full fekete, csak a telók aluszínűek) kiadtak enyhén diszharmonikus volt, "nemgyerebe" kategória.
Persze a lábtartó még fémszínű, de ezzel kiegyensúlyozzák a polirozott leömlőket.
Fekete telókkal (3 modellév alatt jutottak el a teljes aluszíntől a feketere eloxált felni/váz/blokk/teló kombinációig ) teljesen ok. Mondjuk ilyen "alsó résszel" a vörös -és bár nincs de a sárga is- tök jól néz ki.
Én speciel sajnálom , hogy nincs fémszinű blokk+meg váz, de a fekete nekem így is tetszik.
De a 2007-esen a műszerfal és a hátsó villa No1.
Az a kopoltyú hiányzik nekem a legjobban arról a fejidomról, az piszok jól néz ki azeddigi modelleken!
A brutál jó hitelekről amit írtam (ingyenhitel, stb.) meg kiderült, hogy nem is hálózati szintű Yamaha akció, hanem csak a Yamaha City-ben van!
Mindenesetre nem az üzleted próbálom rontani, csak nem értek veled egyet.
Egyébként tényleg élőben kell látni, fényképen nem olyan szörnyű. Más motoroknál meg pont fordítva volt (pl. 600RR).
Áááá biztos, hogy ez egy másik különállóan felszerelhető idom. Azok a likak meg mondjuk egy nagyobb plexi beakasztópontjai lehetnek. akár...
Az nem lehet hogy a kék, és a piros ugyanaz, csak a kékre rá van biggyesztve az a plussz műanyag?
Egy lehetséges extraként, hogy ne legyen olyan huzatos.