Aze ennyire nem kene rinyalni, aki ezeket a forumokat olvassa, es van motorja, mind tudja mennyibe kerulnek a szalonbol vett alkatreszek, es amint irtak nem ez az elso ekkora ajanlat. Igy aki olvassa, h az illeto ketelkedik mindenki tudja, hogy sajna ennyibe kerul a szalonjavitas, szo sincs hirnev rombolasrol, foleg mivel tenyleg nem irt se nevet, se szalon nevet, nekem pl fingom nincs kirol irt, de nem is erdekel, mert valszinuleg mindenhol ennyibe kerul. Mindenki tudja, h a szalonok azonos szintet produkalnak, mert nyilvan tobb helyen ker ajanlatot az akinek szuksege van valamire.
Ha jól emléxem én nem említettem sem kereskedőt, sem nevet. Nem ásom alá senkinek a jó hírnevét, csak volt egy megérzésem és ezért írtam ide a fórumba hogy mik a tapasztalatok. Azt hiszem félreértettél, és mint mondtam nem kételkedem a szakértelemben.
Nem szép dolog egy téves megérzés miatt valakinek (valakiknek) a sok munkával elért jó hírnevét aláásni.
Egy motorkerékpárt alkatrészekből összerakni sokszorosan több pénzbe kerül, mint azt egyben megvenni. Sajnos ilyenek az alkatrészárak, amiket nem mi találunk ki. (Nyugodt szívvel ajánlom, hogy kérj ajánlatot bármelyik kereskedőtől és ha ugyan ezeket az alkatrészeket cseréltetnéd, akkor vagy ugyan ekkora lenne az összeg vagy ennél csak több!)
A motorozás sok pénz és ha egy motor összetörik, akkor sokan azt hiszik, hogy pár kapupánt-csavarral és némi ragasztóval fillérekből javítható a motor. Ez is egy megoldás. Költségkímélő, de korántsem nevezném javításnak, mert egy szakszerű javítás alkalmával a motor eredeti állapotát kell visszaállítani és ez alkatrészek cseréjével lehetséges. De persze horpadt tankkal is lehet motorozni és repedt vázzal is.
Ezeket a fórumokat sokan olvassák és nem szeretnénk, ha azért, mert Te egy javítási ajánlatot (ami jelen esetben teljes mértékben szakszerű, hivatalos és korrekt!) soknak találsz, akkor itt a rosszhírünket keltsd.
A minőségnek pedig, ami gyári alkatrészek árait illeti, ára van. Még ha néha ez az ár magasabb az általad elképzelteknél.
Üdv: Tamás
nos, talán nem hangsúlyoztam kellőképpen, hogy a tank javítva is gyönyörű. pont mint új korában! ha esetleg félreérthető lett volna... szóval mindenképp megéri!
én 750ezerről kaptam ajánlatot. a tankom nekem is sérült volt, és a vázon volt pár karcolás. a vázat felvették festésre, ami munkaórával együtt 140ezres tétel volt, plusz a tankot cserére, ami 240ezer.
ez egy maximális ajánlat, ebből te annyit húzol, amennyit akarsz.
én például a vázat hagytam, ahogy van, a tankot pedig csak javíttattam, így 60ezer ft volt. a tankon avatatlan szem nem látja, hogy javították, egy fényező megmondja, de 100km/h felett sztem ő sem . az ilyen apróságokon (tükör, lábtartó...) szerintem nem érdemes spórolni, mert a gagyi cucc úgysem jön ki a 30%-ból, és akkor meg már tökmind1. a részletes ajánlaton érdemes a munkaórát is megnézni, mert pl a váz fújásánál csak az lett volna 100ezer.
a maradék békát meg sajna le kell nyelni.
(mondjuk a dologból okulva átkérettem magam 200ezres önrészre a casconál. egy emberes esés úgysem jön ki az alatt...)
Ez a 100/200/300-as minimál összeg kb. arra jó, hogy ne szaladgáljanak az emberkék a biztosítohoz, hogy ha rosszul teszik le a vasat és helyben felborul - azaz sok apró cseprő dologra nem adják ki a lét, hanem -elnagyolva a dolgot- "profit" cimszó alatt megtartják...
Hát igen. én mondjuk azért húztam a szám mert a kisbetűs részben volt, hogy min. 30 %, és én meg 100 -es önrészre kötöttem, sose értettem miért 300-ra kötik, most már értem.
Hát igen, Casco. Az ember húzza a száját, hogy 4-6 ezer forint havonta, de amikor 1 Milka helyett csak 200-300e-t kell kifizetni, akkor meg áldja az eszét, hogy kötött Casco-t...
Nekem tavaly az eleje törött, behorpadt a tank is csak az 200 e. és, motor váz nem sérült, 1,3 ról kaptam ajánlatot, átbeszéltünk mindent és sajnos a gyári alkatrészek ennyibe kerülnek, én nem vitatkoztam, rengeteg pénz, volt cascom én arra csináltattam, csak az 30 % levont az ajánlatból, így még teljesen most sincs kész, kis dolgok még hiányoznak.
Én nem akartam senkit megbántani ezzel, és nem is kételkedek a szakértelemben mivel én nem értek hozzá, de lássuk be hogy 800e az rengeteg pénz, főleg úgy hogy a vázon a 2mm karist "úgy marad". Motor új ára 1.800e Mi van ha motorikusan is sérül? Akkor 2millió felett lenne a javítás? Tudom hogy a motorozás ilyen dolog de kicsit akkor is irreális az összeg szerintem. Vagy lehet én vagyok nagyon gyanakvó, és bizalmatlan.
Tisztelt Vitya!
Én csináltam az árajánlatott!
Hidd el nem lehuzni akar a cég, csak egy szakember lehet, hogy észre vesz olyat is amit Te nem.
Ha Te elhanyagolhatonak tartod, hogy a bal blokk tarto felett kb: 2mm karist van ám legyen. Az üzemanyagtank széle horpadt, a festék lepattogva, a Vizhütö tarto füle félig leszakadva.
Az árajánlat a baleset elötti hibátlan állapot visszaállitását tartalmazza!
Ha ugy döntesz, hogy bizonyos alkatrészek cseréjét nem kéred /váz, tank, hütö javithato/ akkor a feléböl is meguszhato.
Gyere be és tételessen átbeszéljük és elmagyarázom mi miért kerül ennyibe.
Yamaha kereskedöt csak a garancia miatt elvesztése miatt ajánlott. Miért kell mindenféle lehuzást emlegetni mig nem tájékozodsz rendessen tényszerüen.
Érdekes, hogy itt már elég sok embernek javitottunk, de sajnos nem tudunk mindenkinek megfelelni.
Segítségeteket szeretném kérni. Sajnálatos módom már írtam hogy volt egy balesetem. Ma volt kárfelmérésen az motor, de nagyon lehúzós szagu volt a dolog. 800e mondtak a javításra ami nekem kicsit irreálisnak tűnik a motor árához. Sem motor, sem pedig váz sérülsé nincs rajta. Lényeg a lényeg tudtok valami olyan szervizet aki vállalja a teljes javítást? (és ahol esetleg nem akarnak gusztustalanul lehúzni) Kíváncsiságból elviszem még 1helyre ahol kérek árajánlatot, mert ez az összeg nagyon sok. Nem feltétlenül kell Yamaha kereskedő.
Kereket szedd ki, centíroztasd ki, nézzétek meg hogy nem üt-e a felni, (ehhez nem muszály kivenni, csak gyorsan meg kell pörgetni) kátyútól, kőtöl előfordul, ki lehet görgöztetni. Ha könnyen mozog a kormány húzzál rajta, felteszed középállványra, szerzel egy halmérőt-rufós erőmérőt egy horgásztól, ráakasztot a kormányra és ha 200-500 gramm erő kell a kormány elfordításához akkor jó a csapágy, ha kevesebb akkor laza. Ha áll a motor és behúzod az első féket akkor a kottyanás az első féktől is jöhet, mivel úszó ágyazású.
Együttérzek, az én szívem is darabokban lenne.
Próbáld a jó oldalát nézni: a szezon végén történt (ha már törik, ez a "legjobb időpont rá"), télen megcsinálják, tavasszal újra gurulhatsz.
Van egy kis gondom a motorommal. 9700Km van benne és kb egy hónapja megváltozott az eleje. Olyan érzés mint régen amikor a bringán fellazult a kormány. Olyan mintha kottyanna, de középállványra állítva megrángattam de nem érzek lógást a kormány átfordításánál sem ropog. Sokkal jobban érezni az hibáit. Elvittem Kméti Yamahához, de azt mondta a középállvány lóg mondtam szerintem azt nem érezném menet közben. Nagyobb sebességnél is megváltozott az elejének a viselkedése. Olyan mintha nem lenne kicentirozva az első kerék, de a kormány nem csapkod nem csinál semmit csak olyan érzés. Valaki adjon ötletet mi lehet a gond vagy hova forduljak.
Kösz
Ha jól emléxem én nem említettem sem kereskedőt, sem nevet. Nem ásom alá senkinek a jó hírnevét, csak volt egy megérzésem és ezért írtam ide a fórumba hogy mik a tapasztalatok. Azt hiszem félreértettél, és mint mondtam nem kételkedem a szakértelemben.
Nem szép dolog egy téves megérzés miatt valakinek (valakiknek) a sok munkával elért jó hírnevét aláásni.
Egy motorkerékpárt alkatrészekből összerakni sokszorosan több pénzbe kerül, mint azt egyben megvenni. Sajnos ilyenek az alkatrészárak, amiket nem mi találunk ki. (Nyugodt szívvel ajánlom, hogy kérj ajánlatot bármelyik kereskedőtől és ha ugyan ezeket az alkatrészeket cseréltetnéd, akkor vagy ugyan ekkora lenne az összeg vagy ennél csak több!)
A motorozás sok pénz és ha egy motor összetörik, akkor sokan azt hiszik, hogy pár kapupánt-csavarral és némi ragasztóval fillérekből javítható a motor. Ez is egy megoldás. Költségkímélő, de korántsem nevezném javításnak, mert egy szakszerű javítás alkalmával a motor eredeti állapotát kell visszaállítani és ez alkatrészek cseréjével lehetséges. De persze horpadt tankkal is lehet motorozni és repedt vázzal is.
Ezeket a fórumokat sokan olvassák és nem szeretnénk, ha azért, mert Te egy javítási ajánlatot (ami jelen esetben teljes mértékben szakszerű, hivatalos és korrekt!) soknak találsz, akkor itt a rosszhírünket keltsd.
A minőségnek pedig, ami gyári alkatrészek árait illeti, ára van. Még ha néha ez az ár magasabb az általad elképzelteknél.
Üdv: Tamás
pontosan ugyanezt játszottam el most nyár elején.
én 750ezerről kaptam ajánlatot. a tankom nekem is sérült volt, és a vázon volt pár karcolás. a vázat felvették festésre, ami munkaórával együtt 140ezres tétel volt, plusz a tankot cserére, ami 240ezer.
ez egy maximális ajánlat, ebből te annyit húzol, amennyit akarsz.
én például a vázat hagytam, ahogy van, a tankot pedig csak javíttattam, így 60ezer ft volt. a tankon avatatlan szem nem látja, hogy javították, egy fényező megmondja, de 100km/h felett sztem ő sem . az ilyen apróságokon (tükör, lábtartó...) szerintem nem érdemes spórolni, mert a gagyi cucc úgysem jön ki a 30%-ból, és akkor meg már tökmind1. a részletes ajánlaton érdemes a munkaórát is megnézni, mert pl a váz fújásánál csak az lett volna 100ezer.
a maradék békát meg sajna le kell nyelni.
(mondjuk a dologból okulva átkérettem magam 200ezres önrészre a casconál. egy emberes esés úgysem jön ki az alatt...)
Nekem tavaly az eleje törött, behorpadt a tank is csak az 200 e. és, motor váz nem sérült, 1,3 ról kaptam ajánlatot, átbeszéltünk mindent és sajnos a gyári alkatrészek ennyibe kerülnek, én nem vitatkoztam, rengeteg pénz, volt cascom én arra csináltattam, csak az 30 % levont az ajánlatból, így még teljesen most sincs kész, kis dolgok még hiányoznak.
Én nem akartam senkit megbántani ezzel, és nem is kételkedek a szakértelemben mivel én nem értek hozzá, de lássuk be hogy 800e az rengeteg pénz, főleg úgy hogy a vázon a 2mm karist "úgy marad". Motor új ára 1.800e Mi van ha motorikusan is sérül? Akkor 2millió felett lenne a javítás? Tudom hogy a motorozás ilyen dolog de kicsit akkor is irreális az összeg szerintem. Vagy lehet én vagyok nagyon gyanakvó, és bizalmatlan.
Én csináltam az árajánlatott!
Hidd el nem lehuzni akar a cég, csak egy szakember lehet, hogy észre vesz olyat is amit Te nem.
Ha Te elhanyagolhatonak tartod, hogy a bal blokk tarto felett kb: 2mm karist van ám legyen. Az üzemanyagtank széle horpadt, a festék lepattogva, a Vizhütö tarto füle félig leszakadva.
Az árajánlat a baleset elötti hibátlan állapot visszaállitását tartalmazza!
Ha ugy döntesz, hogy bizonyos alkatrészek cseréjét nem kéred /váz, tank, hütö javithato/ akkor a feléböl is meguszhato.
Gyere be és tételessen átbeszéljük és elmagyarázom mi miért kerül ennyibe.
Yamaha kereskedöt csak a garancia miatt elvesztése miatt ajánlott. Miért kell mindenféle lehuzást emlegetni mig nem tájékozodsz rendessen tényszerüen.
Érdekes, hogy itt már elég sok embernek javitottunk, de sajnos nem tudunk mindenkinek megfelelni.
Segítségeteket szeretném kérni. Sajnálatos módom már írtam hogy volt egy balesetem. Ma volt kárfelmérésen az motor, de nagyon lehúzós szagu volt a dolog. 800e mondtak a javításra ami nekem kicsit irreálisnak tűnik a motor árához. Sem motor, sem pedig váz sérülsé nincs rajta. Lényeg a lényeg tudtok valami olyan szervizet aki vállalja a teljes javítást? (és ahol esetleg nem akarnak gusztustalanul lehúzni) Kíváncsiságból elviszem még 1helyre ahol kérek árajánlatot, mert ez az összeg nagyon sok. Nem feltétlenül kell Yamaha kereskedő.
Előre is köszi!
Vitya
Próbáld a jó oldalát nézni: a szezon végén történt (ha már törik, ez a "legjobb időpont rá"), télen megcsinálják, tavasszal újra gurulhatsz.
Van egy kis gondom a motorommal. 9700Km van benne és kb egy hónapja megváltozott az eleje. Olyan érzés mint régen amikor a bringán fellazult a kormány. Olyan mintha kottyanna, de középállványra állítva megrángattam de nem érzek lógást a kormány átfordításánál sem ropog. Sokkal jobban érezni az hibáit. Elvittem Kméti Yamahához, de azt mondta a középállvány lóg mondtam szerintem azt nem érezném menet közben. Nagyobb sebességnél is megváltozott az elejének a viselkedése. Olyan mintha nem lenne kicentirozva az első kerék, de a kormány nem csapkod nem csinál semmit csak olyan érzés. Valaki adjon ötletet mi lehet a gond vagy hova forduljak.
Kösz
Látom Neked Leo Vince dobod van... hol vetted és mennyi volt?
Előre is köszi!
Vitya