Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A pirosnak sztem más a fejidom tartó konzolja + tükrei rögzítései is, mert a 2006-osnál még a tükrök közelebb vannak a kormányvéghez. Hiányzik továbbá a külön felcsavarozható kopoltyú, meg tényleg nem lóg le annyira a fejidom. Konkrétan izlés dolga hogy a 06 és a 07 közti fejidom változtatás kinek hogy jön be, mint azt megtudhattuk 7-szer, Dannyboynak "nem gyerebe" . Nekem csak a szélvédelmestől lett múló rosszullétem.
A többi módosítás viszont előnyére vált egyértelműen: pl mutatós- mutatós fordszámmérő, igényesen kárpitozott ülés, gumis utaslábtartó és számomra az igen komoly szépséghibáját is kijavították, a hátsó lengővilla. Mert az szegényeinken bizony úgy néz ki, mintha az összeset a nagyfaterom: Mekk Elek kókányolta volna egybe, erkélyeken használatos zártszelvényből.
Remélhetőleg nem vesz senki, a kékhez hasonló S2-eset, mert nem biztos hogy nem rántanám árokba a kormányom, ha szemből közeledne az az ocsmány sárkánygyík.
A "teljesen mással" vitatkoznék: pl. zsír ugyanaz a búra. Formailag is teljesen hasonló, csak nem plexi a teteje, hanem ABS(?) műanyag - persze kissé kurtitva, hgoy ne legyen nagy az anyagköltség...
Nem tudjárok véletlenül hogy alsó idom csak gyárit lehet venni? Utángyártott nincs?
Na ezt nem értem, miért más a kék és más a vörös fejidoma??? Gondolok én a beméjedésekre a lámpa fölött. Ennek mi értelme van??
Ne már, teljesen más a vörös is!
Nagggyon csúnya szerintem, a vörös egyébként az S2, a kék pedig az S2 ABS. Nem tudom hogy az ABS és a fejidom közt mi az összefüggés, az passz...
Jó lenne tudni, melyik az S2 (folytott "06-os) illetve az S ("07).
Spec. nekem a vörössel (gondolom ez az új modell) semmi gondom: Formára teljesen ugyanaz mint a régi, az aljából levágtak (így praktikusabb), a plexi mögött meg nem "vákum" van, talán ez javít valamit a menetszél örvénylésén.
Viszont a kéken a lámpabúrák feletti mélyedések tényleg eléggé elcsúfítják - hiába relatív az esztétika, ekkora, ilyen jellegű "törés az ívben" nem lehet szép.
Itt van két új fajta fejidommal az FZ6. Egyik rondább mint a másik...
Műmájer túra, Parádsasvár, pihenő.

18-ból 9 Fazer
Igen, pénteken jöttünk haza az Intermotról. Elég kínaisra sikeredett az új fejidom, és ha jól láttam, lesz valami extra szélvédelmű változat is, de az talán még rondább mint a sima.
Láttál már olyat élőben??
Túrázni talán nem lesz olyan jó a szélvédelem miatt.
Viszont a 2007-es FZ6 fejidoma olyan ronda lett, hogy az valami félelmetes... Szerintem aki fejidomos, 98 lovas FZ-ra vágyik, az használja ki a téli akciókat (pl. december végéig brutál hitelek is vannak a Yamahánál)!
Már csak az árukra lennék kíváncsi.
Több helyen is láttam hogy megmarad a 2006-os FZ6 is, csak 78LE-re vissza lesz folytva.
Az új 2007-es FZ6 S2 néven fut, és abban marad 0 98LE blokk.
600-as kategória...
A "sportmotorokat széthajtják" címszó miatt az R6-ért nem adnak annyit, a Fazer tulajok meg nem adják oda kevesebbért.
De ez csak az én teóriám...
USA-ban nem forgalmazzák az N-eset, ezért nincs a lapon.

Esetleg nézd meg a www.yamaha-motor-europe.com -on
Még egy kérdés! Hogy lehet, hogy nem sokkal drágább egy használt R6-os az Fz6-nál?
Sziasztok!

Új N-es nem lesz? A fékek és a hátsó villa klafa!
Ja a km-óra meg maga a tökély!
Úgy lesz, kösszke.
Úgy emlékszem kb 30 körül lehet. Hajlítsd vissza és fesd le.
Az jó, mert már nem merek vele menni
Jah, másik: a műszerfalat, fejidomot, lámpákat a kormányoszloppal összekötő vasat lehet e cserélni. Krisztián te tudod melyikről beszélek. Nem lehet visszaállitani vizszintbe, mert a festék máris pattogzik le róla. Mennyibe kerül egy ilyen vasdarab?
Belefér
Ja, akkor ingyen cserélik.
Az enyém még garis... talán belefér.
A kotyogás nem biztos hogy onnan jön, a féknyereg is lóg, lehet hogy azt érzed.

Érden vettem kormánycsapágyat a Rolling csapágyboltban, volt raktáron.