Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már csak használt van ugye?
Mit kell rákölteni?
Pl 1 tipp: Fzs1000

Nálam Ő a következő. Szép grafitszürke szinben.
SV1000s, nem sokkal drágább 0km-esen mint a kis Fazer.
Viszont rá lehet költeni még 1 millert, mire jó moci lesz belőle...
Sziasztok!

Szerintetek van élet az Yamaha Fz6 után? Mit lehet, érdemes venni utána? (Majdnem ugyanannyi pénzből. Vagyis nem sokkal többől.) Ha döntök új motor mellett, akkor az enyém eladó lesz!
V2-est szeretnék, de azok mind drágák (Aprilia,VTR). SV1000s, meg nem is tudom.
Nézegettem R6-ot, de az meg bukja az árát, mint atom. Esetleg Z750, csak azon meg nincs plexi. Amelyiken meg van (Z750s) az randa!

Tippek?
Nekem négy "prücöknél" még soha nem melegedett fel jobban. Ha megyek azért, ha állok akkor meg a hűtő+ventillátor páros miatt nem.
Csak közvetlenül indulás után és csak hidegben (ami a héten volt reggel 7 körül). Ha már járt pár perce úton vagyok már visszamelegszik.
Bár nem nagyon kúszott fel a hőmérséklete (a 6-os skálán csak 2 rublika, ha vasúti pirosnál járattam, akkor is csak max három (nyáron ugye eleve "motor leállít" ilyen helyzetben, most viszont hideg van, nem akartam...).
Lehet, hogy csak a hőmérő érzékelője körül hűti le a blokkot. Igaz az érzékelőt csak jó helyre rakták. Érdekes, hogy visszahűl. Én már mentem mínuszban is a motorral, de nem hűlt vissza.
És az a legrosszabb, amikor abbahagyta a villogást, elindulsz, de a hidegben a menetszél 40-nél visszahűti 60 fok alá és megint villog...
Persze hogy nincs értelme, ezt csak érdekességként irtam.
Én azt is alig bírom kivárni, hogy bemelegedjen a motor indulás előtt! :P
De én nem forgatom álló helyében a motort 6000-res fordszámon 2 percig..szerintem semmi értelme.
Még az autópályázáshoz szeretnék annyit hozzáfüzni, hogy az nem jelent feltétlenül száguldást. Van egy cimborám akivel együtt szoktunk gurulni, GSXR 600 K3 van neki. Ő mutatta, hogy ha korom sötétben kb. 6-8 ezres fordulaton pörgeti a blokkot, 1-2 perc után vörösen izzanak a leömlők. Ugyanezen a fordulaton menet közben nem történik ilyesmi a menetszél miatt. Tehát nem feltétlen pályázásnál ég rá a szutyi a kipuffra. Aki szeret "bohóckodni" annál nagyobb ennek az esélye. (Természetesen én nem ilyen vagyok.)
Hy Ferko, Az aszfalton valószínűleg az eső előtt is ott volt az a percenként akár több száz autó áthaladása során levált gumipor, csak mivel az eső kapcsán a vízben elvegyül, az első kerék meg rádobja direktbe a tűzforró csövekre, a tiszta víz pedig miután elpárolog a rádobott elegyből a maradék a dzsuva (benne a gumiporral) az meg rögtön ráég, ezért piszkolódik sztem olyan intenzíven a leömlő esőben. Ez sem okoskodás
nem, egyáltalán nem veszem okoskodásnak A rozsdamentes acélon nem fog a króm, sem a nikkel-kadmium. Őtet a saját anyagával szokták heggeszteni.
Nálam esőben nagyon apró gumidarabok szakadtak le és az égett rá a kipufogó könyökre.
Sokáig a frász kerülgetett, hogy mi az az égett gumiszag amit érzek megállás után.
És nagyon érdekes, hogy csak esőben motorozáskor.
Ja és a volt gumim BT 020
Üdv:
Ferkó
De hasonló, lehet hogy az. Először eső után szlovákba autópályáztunk majd mikoe hazaértem 40 percig csak a könyököt takarítottam. Úgy ráégett.
Nem az aszfaltból kiváló szurokról van szó?? Bár az csak nagy melegben szokott felverődni.
Ha túrázunk akkor viszek magammal szivacsot ér kendőt, ha esőben motrozunk akkor a benzinkutakon le szoktam takarítani. Meg ha koszos a könyök akkor ne autópályázz mert akkor ráég. Normál sebességnél nem. Szlovákiában tele van eső után az út miatt apró fekete pöttyökkel a könyök, nem tudom mi az, de kb fél óra leszedni róla.
Ez lessz az, ilyen az enyém is. Ha átpolírozod akkor lejön ez az arany réteg. Csak folyékony tisztítóval és szivaccsal tisztítsd.
Ha ez acél lenne (akármilyen is), azt először összeheggesztik, utána krómozzák. Ez viszont utólag van heggesztve. Szerintem! De nem akarok itt okoskodni, ez csak az én véleményem. A lényeg a megfelelő tisztitószer használata, hogy szép maradjon, akármiből is van.
Van olyan rozsdamentes acél egyébként, amit nem vonz a mágnes. Tehát az hogy nem vonzza, még nem biztos, hogy színesfém. Tuti, szerintem, hogy rozsdamentes acél.
...és csillog, mert polírozott...
Jó, rakj.
Az enyémen vadiúj korában is sárga volt, és a heg. varratokon is látszik (alul a közösitőnél), hogy nemes anyagból van. Mindjárt rakok fel képet.