Szerintetek van élet az Yamaha Fz6 után? Mit lehet, érdemes venni utána? (Majdnem ugyanannyi pénzből. Vagyis nem sokkal többől.) Ha döntök új motor mellett, akkor az enyém eladó lesz!
V2-est szeretnék, de azok mind drágák (Aprilia,VTR). SV1000s, meg nem is tudom.
Nézegettem R6-ot, de az meg bukja az árát, mint atom. Esetleg Z750, csak azon meg nincs plexi. Amelyiken meg van (Z750s) az randa!
Csak közvetlenül indulás után és csak hidegben (ami a héten volt reggel 7 körül). Ha már járt pár perce úton vagyok már visszamelegszik.
Bár nem nagyon kúszott fel a hőmérséklete (a 6-os skálán csak 2 rublika, ha vasúti pirosnál járattam, akkor is csak max három (nyáron ugye eleve "motor leállít" ilyen helyzetben, most viszont hideg van, nem akartam...).
Lehet, hogy csak a hőmérő érzékelője körül hűti le a blokkot. Igaz az érzékelőt csak jó helyre rakták. Érdekes, hogy visszahűl. Én már mentem mínuszban is a motorral, de nem hűlt vissza.
Még az autópályázáshoz szeretnék annyit hozzáfüzni, hogy az nem jelent feltétlenül száguldást. Van egy cimborám akivel együtt szoktunk gurulni, GSXR 600 K3 van neki. Ő mutatta, hogy ha korom sötétben kb. 6-8 ezres fordulaton pörgeti a blokkot, 1-2 perc után vörösen izzanak a leömlők. Ugyanezen a fordulaton menet közben nem történik ilyesmi a menetszél miatt. Tehát nem feltétlen pályázásnál ég rá a szutyi a kipuffra. Aki szeret "bohóckodni" annál nagyobb ennek az esélye. (Természetesen én nem ilyen vagyok.)
Hy Ferko, Az aszfalton valószínűleg az eső előtt is ott volt az a percenként akár több száz autó áthaladása során levált gumipor, csak mivel az eső kapcsán a vízben elvegyül, az első kerék meg rádobja direktbe a tűzforró csövekre, a tiszta víz pedig miután elpárolog a rádobott elegyből a maradék a dzsuva (benne a gumiporral) az meg rögtön ráég, ezért piszkolódik sztem olyan intenzíven a leömlő esőben. Ez sem okoskodás
Nálam esőben nagyon apró gumidarabok szakadtak le és az égett rá a kipufogó könyökre.
Sokáig a frász kerülgetett, hogy mi az az égett gumiszag amit érzek megállás után.
És nagyon érdekes, hogy csak esőben motorozáskor.
Ja és a volt gumim BT 020
Üdv:
Ferkó
Ha túrázunk akkor viszek magammal szivacsot ér kendőt, ha esőben motrozunk akkor a benzinkutakon le szoktam takarítani. Meg ha koszos a könyök akkor ne autópályázz mert akkor ráég. Normál sebességnél nem. Szlovákiában tele van eső után az út miatt apró fekete pöttyökkel a könyök, nem tudom mi az, de kb fél óra leszedni róla.
Ha ez acél lenne (akármilyen is), azt először összeheggesztik, utána krómozzák. Ez viszont utólag van heggesztve. Szerintem! De nem akarok itt okoskodni, ez csak az én véleményem. A lényeg a megfelelő tisztitószer használata, hogy szép maradjon, akármiből is van.
Van olyan rozsdamentes acél egyébként, amit nem vonz a mágnes. Tehát az hogy nem vonzza, még nem biztos, hogy színesfém. Tuti, szerintem, hogy rozsdamentes acél.
...és csillog, mert polírozott...
Nálam Ő a következő. Szép grafitszürke szinben.
Viszont rá lehet költeni még 1 millert, mire jó moci lesz belőle...
Szerintetek van élet az Yamaha Fz6 után? Mit lehet, érdemes venni utána? (Majdnem ugyanannyi pénzből. Vagyis nem sokkal többől.) Ha döntök új motor mellett, akkor az enyém eladó lesz!
V2-est szeretnék, de azok mind drágák (Aprilia,VTR). SV1000s, meg nem is tudom.
Nézegettem R6-ot, de az meg bukja az árát, mint atom. Esetleg Z750, csak azon meg nincs plexi. Amelyiken meg van (Z750s) az randa!
Tippek?
Bár nem nagyon kúszott fel a hőmérséklete (a 6-os skálán csak 2 rublika, ha vasúti pirosnál járattam, akkor is csak max három (nyáron ugye eleve "motor leállít" ilyen helyzetben, most viszont hideg van, nem akartam...).
Sokáig a frász kerülgetett, hogy mi az az égett gumiszag amit érzek megállás után.
És nagyon érdekes, hogy csak esőben motorozáskor.
Ja és a volt gumim BT 020
Üdv:
Ferkó
...és csillog, mert polírozott...