Sokan ott követik el a hibá hogy nem tisztitják meg a dugattyukat hanem csak vissza nyomják.
Mikor megbontjuk a fékberendezést mindig pumpáljuk a dugattyúkat kifelé majd alaposa takaritsuk meg.
Akár csiszoló papirral P2000.
Az a helyzet hogy ez a szet annyiba kerül mint 2 fékpofa teljes szet. Elképesztő! Viszont a gyári betét tényleg kevés és zajos. Nem szórom a pénzt, de vannak dolgok, amiket szeretek maxi jónak tudni. Gumit is újat, frisset fogok venni mert hozzátartozik az élvezet alapjaihoz. Ott nincs pardon. Még nem tudom melyik lesz.
jó neked ha nem cukkol,hogy szarrá mehet a tárcsa, nem kis összeg, de ezt te is tudod!
ha sikerül kifognod egy tényleg gyári 90-95% betétet 7-9e ft/2pár körül, akkor szerintem ez a legjobb,legtakarékosabb megoldás, azt hiszem Krisztiánfz6 is hasonló módon vett.
ha elég kopott a betéted és ugyan olyat raksz bele, csak jobban megközelíti a gyári méretet, akkor már javul a nyomáspontod...
Tárcsa szarrá megy? Így meg nyikít és gyengusz. Azt hiszem értelek és mégis megcélzom a bontósokat, bár alapelveim elleni. Az hogy a tárcsa szarrá megy, nem cukkol. Már kinéztem az utódot.
ha megmondod konkrétan mi bajod azzal, hogy gyári és egy bontóból veszed meg, azt megköszönném, hátha én is okosabb leszek,,,,
Akkor vegyél valami jó fajta sinter vagy sport betétet, aztán majd meglátod mi húzza a rövidebbet,,,
Bontóból használt gyárit, ami fékpofa? Sokmindent veszek bontottat, de azért se a gyári se a bontós fékpofa nem jön be. Vagy valamit nagyon nem tudok. Okosíts mester!
RBF600és 660 nem utcára, utcai motorba való, ha okoskodsz ha nem
5.1 Bőven elég, mert aki az 5.1et túlhevíti az többet fékez mint a gázt húzza
Mikor megbontjuk a fékberendezést mindig pumpáljuk a dugattyúkat kifelé majd alaposa takaritsuk meg.
Akár csiszoló papirral P2000.
Így.
Ezt láttad már
Tegnap nem voltam errefelé, de figyelek, és látom tanulsz!
ha sikerül kifognod egy tényleg gyári 90-95% betétet 7-9e ft/2pár körül, akkor szerintem ez a legjobb,legtakarékosabb megoldás, azt hiszem Krisztiánfz6 is hasonló módon vett.
ha elég kopott a betéted és ugyan olyat raksz bele, csak jobban megközelíti a gyári méretet, akkor már javul a nyomáspontod...
Akkor vegyél valami jó fajta sinter vagy sport betétet, aztán majd meglátod mi húzza a rövidebbet,,,
az jó nagyon