Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jahh én is rátaláltam erre már, mondjuk ez is meg van ütve, de ha nincs áttszakadva az már jó.
Olyan papír izé? El se merem mondani, hogy ki szoktam vágni. Bár amióta silikon alapú tömítőpaszták léteznek, nem sz@rozok azzal sem. Legalább nem ködlik ki az olaj..
Ja csavart meg a csavarboltból, lehetőleg savállót. Filléres tétel.
milyen alátétre gondolsz
nem kell ez alá alátét?
Szegény!
Hadd segítsek kicsit: Mindössze 37€ Szállítással!
Felrakni meg Te is fel tudod. Van több is... Nem kell azonnal a bankba rohanni hitelért..
Jajj te szegény. Óradíj 6k körül van, néhol áfával 7500 is. Nekem is nagyon elkapta volna a motort, ha nincs bukócsövem.
Együttérzek veled.

Nálunk havaseső esett,... szóval szar idő van itt délen.
Na ezt lehet megtanulni egy tommot vezetéstecnikai tréningen,45+áfáért,igaz legalább 280 alkalmat kell megvásárolni
A story az, hogy akkorát sikerűlt esni, hogy beszakadt a dekni egy kicsi talán 3-4mm áttmérőjű helyen.
A képen az látszik, hogy már fémragasztóval bekenték (ideglenes megoldás)
Arra gondoltam, hogy behegesztetem ezt a lyukat, és utánna lepolíroztatom majd lefújatom.
Mi a véleményetek érdemes bíbelődni vele, vagy vegyek újat rá ?
Az új ára 16ezer+tömítés+csavarok... kb egy 20be megáll + yamahánál 1 óra munkadíj... szerintem 25 a vége...
ezért gondoltam, hogy megcsínáltatom.
valaki esetleg járt már hasonlóképp ?
Na az én fékem is pont így nyikorog, a gyári "organikus" sz@rtól...
Jaja, ügyes! Hátsó fék a titok és az, hogy hova nézel!
faxa videjóó
http://youtu.be/tjBOIIPArRk


ilyen bukócsövet keresek láttatok már valahol?
mellesleg kezeli a gépet a csávó
Természetesen ez csak design... sőt.... romlana valószínűleg.
szerinted, ha feltennéd a képen látható tárcsákat, jobb lenne a fékhatásod,mondjuk ugyan azzal a fékbetéttel
ill a fékbetét kopása ugyan olyan lenne vagy változna és merre
Lehetne ez egy drágább megoldás, de nem vezetne sehova. A surlódási tényezőn kell változtatni, nem a szorító erőn. Az erő akármivel is létesíted, kézi munka. Esetleg a tárcsa átmérő növelése még jó ötlet lenne, de a jóval nagyobb rugózatlan tömeg nem lelkesít.
Mondom, a tárcsa meg nem zavar, mert így is úgy is elmegy 80 ekm-et és a 250$-os szett ár nem a világ, és milyen gyönyörűek!
Pedig de. Igaza van.
Nekem jött a kérdés?
Mindegy a vélemény:
1. Hosszú ciklusban cserélem az olajat, 10 ekm-enként. Ezt a full szint bírja biztonsággal.
2. Valami olyasmi ok miatt amiért mások a DOT 5.1-re esküsznek pedig nincs ABS a gépben. Nagyobb a melegoldali stabilitás, egyenletesebb a folyősság, a hidegoldali kenés hamarabb megjön.
3. Mert olcsó. (1900,-/liter) és ennyi pénzért megéri. Amúgy meg kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság a sok mendemondából, mint olajfogyasztás és egyéb szamárság.

Ha nem nekem jött bocsesz.
Egyenlőre nem vagyok benne biztos, hogy nem e piar az egész. Én Michelinben nem egyszer csalódtam már. Kicsit kétkedek.
Dugattyút papírral polírozni ? Nagy bátorság azt hiszem. Azért köszönöm a jótanácsot! Természetesen évente kipucolom, és én mondjuk benzinnel mosom le, majd gyorsan, féktisztítóval semlegesítem az agresszív benyát. A Benzin gyorsen lekepja a dzsuvát, és tükrös lesz.
Ja, a kormány csapágyaim, és a lengőkar kosaraim is, köszönik jól vannak, és marad a golyós egyenlőre. Viszont a LZS2-öt megkevertem Molibdén-disulfittal, az ment bele. Teleraktam a kormány nyakat. Az volt itthon....
ki az ágyból
Minek gyárilag a DOT4 van előirva.
Minek használsz full szintetik olajat amikor az ásványi van előirva.
Haladni kell a korral használd a korszerübb termékeket.
A fékolajaknak vannak forráspontjai ami az idő múlásával a nedvszivó hatás miatt leromlik.
Én probálom ezt az időt kitolni ugy hogy magasabb forráspontut használok.
enyémbe 5.1 van és az is lesz a következő
A te motorodba is azt raktunk vagy tévedek?