Olyan papír izé? El se merem mondani, hogy ki szoktam vágni. Bár amióta silikon alapú tömítőpaszták léteznek, nem sz@rozok azzal sem. Legalább nem ködlik ki az olaj..
Ja csavart meg a csavarboltból, lehetőleg savállót. Filléres tétel.
A story az, hogy akkorát sikerűlt esni, hogy beszakadt a dekni egy kicsi talán 3-4mm áttmérőjű helyen.
A képen az látszik, hogy már fémragasztóval bekenték (ideglenes megoldás)
Arra gondoltam, hogy behegesztetem ezt a lyukat, és utánna lepolíroztatom majd lefújatom.
Mi a véleményetek érdemes bíbelődni vele, vagy vegyek újat rá ?
Az új ára 16ezer+tömítés+csavarok... kb egy 20be megáll + yamahánál 1 óra munkadíj... szerintem 25 a vége...
ezért gondoltam, hogy megcsínáltatom.
valaki esetleg járt már hasonlóképp ?
szerinted, ha feltennéd a képen látható tárcsákat, jobb lenne a fékhatásod,mondjuk ugyan azzal a fékbetéttel
ill a fékbetét kopása ugyan olyan lenne vagy változna és merre
Lehetne ez egy drágább megoldás, de nem vezetne sehova. A surlódási tényezőn kell változtatni, nem a szorító erőn. Az erő akármivel is létesíted, kézi munka. Esetleg a tárcsa átmérő növelése még jó ötlet lenne, de a jóval nagyobb rugózatlan tömeg nem lelkesít.
Mondom, a tárcsa meg nem zavar, mert így is úgy is elmegy 80 ekm-et és a 250$-os szett ár nem a világ, és milyen gyönyörűek!
Nekem jött a kérdés?
Mindegy a vélemény:
1. Hosszú ciklusban cserélem az olajat, 10 ekm-enként. Ezt a full szint bírja biztonsággal.
2. Valami olyasmi ok miatt amiért mások a DOT 5.1-re esküsznek pedig nincs ABS a gépben. Nagyobb a melegoldali stabilitás, egyenletesebb a folyősság, a hidegoldali kenés hamarabb megjön.
3. Mert olcsó. (1900,-/liter) és ennyi pénzért megéri. Amúgy meg kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság a sok mendemondából, mint olajfogyasztás és egyéb szamárság.
Dugattyút papírral polírozni ? Nagy bátorság azt hiszem. Azért köszönöm a jótanácsot! Természetesen évente kipucolom, és én mondjuk benzinnel mosom le, majd gyorsan, féktisztítóval semlegesítem az agresszív benyát. A Benzin gyorsen lekepja a dzsuvát, és tükrös lesz.
Ja, a kormány csapágyaim, és a lengőkar kosaraim is, köszönik jól vannak, és marad a golyós egyenlőre. Viszont a LZS2-öt megkevertem Molibdén-disulfittal, az ment bele. Teleraktam a kormány nyakat. Az volt itthon....
A fékolajaknak vannak forráspontjai ami az idő múlásával a nedvszivó hatás miatt leromlik.
Én probálom ezt az időt kitolni ugy hogy magasabb forráspontut használok.
Ja csavart meg a csavarboltból, lehetőleg savállót. Filléres tétel.
Hadd segítsek kicsit: Mindössze 37€ Szállítással!
Felrakni meg Te is fel tudod. Van több is...
Együttérzek veled.
Nálunk havaseső esett,... szóval szar idő van itt délen.
A képen az látszik, hogy már fémragasztóval bekenték (ideglenes megoldás)
Arra gondoltam, hogy behegesztetem ezt a lyukat, és utánna lepolíroztatom majd lefújatom.
Mi a véleményetek érdemes bíbelődni vele, vagy vegyek újat rá ?
Az új ára 16ezer+tömítés+csavarok... kb egy 20be megáll + yamahánál 1 óra munkadíj... szerintem 25 a vége...
ezért gondoltam, hogy megcsínáltatom.
valaki esetleg járt már hasonlóképp ?
ilyen bukócsövet keresek láttatok már valahol?
mellesleg kezeli a gépet a csávó
ill a fékbetét kopása ugyan olyan lenne vagy változna
Mondom, a tárcsa meg nem zavar, mert így is úgy is elmegy 80 ekm-et és a 250$-os szett ár nem a világ, és milyen gyönyörűek!
Mindegy a vélemény:
1. Hosszú ciklusban cserélem az olajat, 10 ekm-enként. Ezt a full szint bírja biztonsággal.
2. Valami olyasmi ok miatt amiért mások a DOT 5.1-re esküsznek pedig nincs ABS a gépben. Nagyobb a melegoldali stabilitás, egyenletesebb a folyősság, a hidegoldali kenés hamarabb megjön.
3. Mert olcsó. (1900,-/liter) és ennyi pénzért megéri. Amúgy meg kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság a sok mendemondából, mint olajfogyasztás és egyéb szamárság.
Ha nem nekem jött bocsesz.
Ja, a kormány csapágyaim, és a lengőkar kosaraim is, köszönik jól vannak, és marad a golyós egyenlőre. Viszont a LZS2-öt megkevertem Molibdén-disulfittal, az ment bele. Teleraktam a kormány nyakat. Az volt itthon....
Minek használsz full szintetik olajat amikor az ásványi van előirva.
Én probálom ezt az időt kitolni ugy hogy magasabb forráspontut használok.