Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem autóra a legolcsóbb KÖBE: 23.000
Motorra legolcsóbb KÖBE: 15.300

Jelenleg autó UNION 25.000
Motor UNION 17.000
A fazerre ennyi? Ez biztosan akkor bónusz sok
Amúgy nekem is a K&H a legolcsóbb (most is ott vagyok) de nem számottevő. 7600, helyett 6800/év, ha újrakötöm és 7800, ha nem! De majd márciusban úgyis küldik a papírt...
Amúgy nálam ez is visszatartó erő volt a nagyobb vasnál, hogy drágább rá a kötelező, de ha olcsósítás van akkor örülünk
Erre csak azt tudom mondani, hogy inkább elmagyaráznám/megmutatnám az elméletet semmint leírnám Amúgy meg safety hungary
Mellesleg, miután esel annyi adrenalin dübörög benned, hogy egy hegyet is elmozdítasz
Nekem eddig mindig volt segítségem, hál istennek. Mert nem az a baj, hogy nehéz a motor meg hasonlók, hanem, hogy ha lóg a levegőbe a kerék, akkor kell még minimum egy ember, aki a földön tartja, mert csak csúszik az oldalán a vas...
Sziasztok.

Érdekes dolgokról volt itt szó az elmúlt napokban.
Nekem háromszor adatott meg a motor felállítása(egyszer a fazert)és nem tudom hogyan, de mindig sikerült. Utána gondolkodtam is rajta hogy is volt, de azt gondolom olyan furcsa lelki állapotban voltam, hogy nem gondolkoztam sikerül vagy sem s talán ezért sikerült.
A biztosítók úgy tűnik jót tettek velünk A K&H-nál 17.000-ről 10.500 körüli lenne az éves díj!
Az autómra is 10e-el kevesebb. Rock &Roll
Ne tartsd magadban, én kíváncsi lennék rájuk, mert én csak 2 technikát ismerek, ezt, meg amikor belecsimpaszkodsz a kormányba, azt felállítod. SZerencsére a robogó 92 száraz kg-jával nem nagyon kell trükközni, de ha FZ6-om lesz 200+KG-al, és esetleg zakózom, akkor azért kiváncsi vagyok a lehetőségeimre. Mondjuk amit linkeltem technika annak nagy előnye, hogy rávezet, hogy egyenes háttal emeld a vasat, véletlenül se próbálod abban a pózban derékból emelni.
A motor felállításának 4 módja van És nem a súly a lényeg, szerintem...
jó ötlet
talán én kiegészíteném annyival ha sebességbe tenné akkor nemgurulna el.
Sok-sok balesetmentes, örömteli km-t kívánok rajta!
A moci felemelésének dőlés után van egy speckó technikája, nem árt, ha tisztában vagy vele, 140KG-ot se túl jó móka már emelgetni...
Itt a csávó szépen bemutatja, hogyan lehet egy 400KG-os motort is viszonylag könnyen megemelni: http://youtu.be/-8Er4FFEQ8I
Hali

Igen kint vagyok. Motort sajna màr augusztus végén hazavittem. Itt most kb 15 fok van, nem is normàlis. Thun gyönyörü hely, az egyik kedvencem, ott dolgoztam 10 km-re töle. Merre voltatok?
Peti, kint vagy még Svájcban? Kb. 2 hete voltam Thun-ban, akkor még motoros iső volt ott, de gondolom már nem sokáig..
Szerintem Krisztianfz6-nak igaza van valamilyen szinten. Nem is olyan rég ezen a fórumon sok ismerős beszélgetett esténként és volt egy kialakult rend, pl. az adatlap is, hogy mindenki kitöltötte normálisan. Senki nem morgott érte. Mivel sok ember csak az adatlapon keresztül "látta" a másikat, így ezért tartjuk "célszerűnek" kitölteni. A másik része pedig közös túrák alkalmával ismerte meg a többieket...
Lilly csak "sportmotort" neeeeee! Na már mind1.

Krisztiánfz6 neked valami adatlap detektor van a fejedben? Mikor jössz már rá,hogy az adatlapra BÁRMIT be lehet írni,tehát teljesen lényegtelen,hogy ki van-e töltve! Szerintem.
koszike..meg lesz! :)
koszi...ruha meg a tobbi mar meg van! :) csak a moci hianyzott
koszi szepen!tegnap megvettem a Yamaha YZF-R125 MY09t...kezdetnek egesz jo kis motor...elolrol meg se mondanam hogy az csak 125os,tetszik..megtanulok rajta aztan cserelek...konnyucske, ugyhogy szerintem azt meg fel is emelem ha dolnek vele...nekem valo..egyenlore :)
Gratula a vashoz és sok balesetmenteset, no meg sok örömöt
És kezdjen el edzeni tavaszig
elég olcson tudtátok beszerezni, külföldről
nekem az elődje volt, csak dicsérni tudom,,,, ennyi pénzt megér
jó duma ez a fejben dől el a dolog, csak kérdés az a fej mennyire érett mennyire nőtt be a feje lágya

majdnem hogy mindenkinek kell egy esés, hogy felfogja milyen veszélyes ez a motorozás, ki így, ki úgy ússza meg... valaki feladja valaki tovább megy
Néztétek a KGFB-t? Nekem a legjobb ajánlatok olcsóbbakra jöttek ki, mint amikbe most vagyok (auto+motor).
Jó döntés, nem fogja megbánni. Csak ne veszítse el a motívációját. Vegyen rendes ruhát. Sok-sok gondtalan kilométert.

engem sem bírtak soha előzésbe belekergetni...Az életem többet ér mint bármilyen társaság...Amelyik nem tiszteli a lájtosabb mocis tudásom, az nem érdemli meg, h velük guruljak, de fordítva is igaz, semmi keresnivalóm ott...

Csak ezt ugye nehéz bevallani, inkább megy a rizikózás...

Vártak meg anno engem is szerpentin alján...De egyben értem le:)

Végül egy igen jó állapotú 2009es YZF-125R (2700euro) lett a nyerő a csajszinak.Kiváncsi leszek hogy fogja bírni háttal, meg combizommal .Nem volt drága, így ha nem jön be, bukni sem fog sokat
Szia.
Profilmélység gyàri, mivel uj a gumi. Tuono-ra rendeltem, mert ez akcios volt, nem volt 190-es méretben, erre most az az akcios. 48-ért eladom, ennyiért ilyen uj gumit nem kapsz.
A fazer hátsó ülése is szagossá tesz
Ez függ az olajtól, olajozó beállítástól! Nem olyan vészes, öcsémen vagy barátnőjén sosem lehetett semmilyen szagot érezni, pedig mentek vele rendesen. Üzemórásnak üzemórás mind, 14-16 000Km után dugót kell benne cserélni, ami kb. 30 000Ft, ennyi. Azt mondjuk nem értem, miért nem venne senki hölgytől RS125-t? Valaki vagy kifejezetten hölgytől akar venni mocit, valaki kifejezetten hölgytől nem, és van, akinek full mindegy.
Amúgy ha nem szempont, hogy sportgép legyen, akkor a GS500 tényleg jobb alternatíva.