Régebben olvastam itt a fórumon, hogy jártok páran Rechnitz és Lockenhaus közé motorozni. Láttam is Yankee-től pár videót. Szóval az a kérdésem, hogy mennyire merészkedjek oda E-betű nélküli kipuffal? vagy inkább tegyem addig vissza a gyárit?Milyenek arra fele a rendőrök?
egy két motort biztos kihagytam a felsorolásból :)
GoldWinget nem mertem megmozdítani (megvolt pakolva + puha-csúszós föld = kifogások), CB1000R-t sem bírtam nagyon egyenesbe hozni, ellenben az FZ1 + K1200R könnyűnek tűnt naon.
Köztük is van vagy 20-30 kiló.
Egyszerű: letöltöd mindkét manualt a Yamahától és összehasonlítod a végén az adatokat.
Amúgy S-sel még nem mentem, de szerintem csúnya, mint állat (mint az összes ilyen fél fejidomos naked bike). Teljes oldalidommal már egy fokkal jobban néz ki, de akkor is az N az igazi.
BMW ebből szempontból rosszabb mint a Fazer!
volt már kapás?
a (rövid) lista, amikről biztos a talajfogás:
- K1200R
- CBR600RR
- GoldWing
- CB600F (2007-es hornet)
- CB250F (kishornet)
- GS500
- CBF500
- FZ1
ami gyászos fiaskóként ért:
- Hayabusa (régi-új)
- VZR1800R
- CB1000R
- R6R
- ZX6R
egy két motort biztos kihagytam a felsorolásból :)
GoldWinget nem mertem megmozdítani (megvolt pakolva + puha-csúszós föld = kifogások), CB1000R-t sem bírtam nagyon egyenesbe hozni, ellenben az FZ1 + K1200R könnyűnek tűnt naon.
Köztük is van vagy 20-30 kiló.
alapból lehet 79 cm-s üléssel kérni (arról tán leérne a lábam)
Jahh, vicc, Honda Goldwingről TELI TALPPAL leér mindkettő.
Amúgy S-sel még nem mentem, de szerintem csúnya, mint állat (mint az összes ilyen fél fejidomos naked bike). Teljes oldalidommal már egy fokkal jobban néz ki, de akkor is az N az igazi.