Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem március óta van, 8000km körül mentem vele eddig. Nagyon szerethető motor, ami jóindulatúan, egyenletesen adja le az erejét, semmi hezitálás, semmi hanyatvágás. Egyszerűen húz mindenhol. Talán a futóműve lesz "himblimbi" az R6 után, de csak érzésre, mert ennek is remek futóműve van csak lágy(abb). Tényleg kényelmes, most szerpentineztem vele egy nap 630-at és csak a csuklóm fáradt el a sok kuplungtól. Túrán meg ugye váltogatás is kevesebb van szóval jó túramotor.
A karbitól nem kell félned. Egy aprócska nyűgje lehet, hogy ki kell tapasztalnod, hogy mikor kell indításkor szívató, mikor kell gáz, ha kell, mekkora stb. Ha ezt megtanultad, elsőre fog indulni, ugyanúgy mint egy injektoros.
Előtte nekem injektorosaim voltak, azokkal elindultam akár 10 mp-cel hideg indítás után, ezt egy kicsit melegítem, és akkor indulok, amikor szivató nélkül is veszi már a lapot gázhúzásra.
Egyébként közvetlenebb mint egy injektoros. Az évenkénti szinkron ellenőrzés ajánlott és amire érdemes figyelni, hogy a benzin ne pangjon hónapokig a karbiban mert a kikristályosodó alkotói eltömíthetik a fúvokákat. A legegyszerűbb télen is beindítgatni néhány hetente és akkor sose kell tisztítani.
100km ért nem inditom be a motoromat.
Én ma mentem 250-et, csak autóval
mindenki papírkutya aki nem ment ma legalább egy százast kilométerben...
ez nem a Győri Red "barom" :D
Nem drága dolog az a Baron?
Sok mindentől függhet. Pl. a valós km. is kérdéses. Amúgy nekem eddig fullbejött a gép. (nem is értem, miért csak ennyi van belőle) Nagyon jól fut, bivaj, és finom mint egy hegedű. 5-ben vezettük elő a Fogarasokat. Nekem nagyon ott van. Napi 650 kilóméter símán teljesíthető. Sajna mondom, még csak 6000 km.-et mentünk, és alig 2 hónapos nálam, úgyhogy buta vagyok hozzá. Szénán kívűl nem kért enni. Viszont nagy élmény vezetni.
A képet csak azért mutattam mert ilyen a szine. erősen gondolkozok rajta mert vmi kényelmesebb kell amivel hosszabb utakat is kibirok meg ha vinni kell vkit legyen benne craft:D ezért nem szeretem az r6-ot mert szarrá pörgetem hogy haladjak. amugy megnéztem esésnek nyoma sincs szép állapotba van. szal szerinetek jo választás lenne?
Én ilyet hajtok, igaz nem régen és még csak 6000 km-en vagyunk túl. Az egyetlen bajom vele, hogy városban nem tudom 6 liter alatt megúszni, és 200-as tempónál benyeli a 9-et is akár. Mondjuk túrán a 4,8-5 liter elfogadható volt. Az injektor nem csoda, és a katalizátor és a környezetvédelem tette szükségessé. Én spec nem szeretem.
Ez nem a győri red baronban van?
kép alapján nagyon döfi a motor,,, persze élőben kell látni,
motoros tesztekben csak jókat hallani róla, de meséljenek akiknek ilyen van,,,,
Szasztok skacok!
Olyan kérdésem lenne hogy az R6-mat lecserélném mert meguntam a hasalos poziciót. Na már most kinéztem egy 2004 fzs 1000 gépet. Aki esetleg ilyet hajt mesélhetne nekem rola milyen gép is valojában esetleg hibái vannak-e tapasztalatokat várnék:)Ha jol tudom viszont csak karburátorosba adták ki igaz? Ez okoz e vmi problémát esetleg nehezen indul vagy vmi? Köszi az infokat skacok. Linkeltem egy képet ő lenne az.
De igen. Minden Szerdán ott kuksolok. Mondjuk nem mindíg motorral, de akkor annyira szép idő volt....
Múlt héten valamelyik nap láttam a BME könyvtárépületénél egy FZ1-et Berber felirattal a sárvédőn.
Csak nem a tiéd volt?
Ilyen szuper időben egy kis túra videó:
http://youtu.be/oqqBySKr4ac

Asszem valahol itt kezdődik egy jó túra...
Éljenek a géprombolók!
tudod mit szoktak nekem mondani a kollégák amikor a 10-20millás gépet kezelem?!
gyáva népnek nincs hazája!
Már tegnap kivettem, de mivel nem jöttem rá, hogy hogyan nyílik, visszaraktam. Nem menetes, bajonettes, patentos, rugos és leszorítós. Egyszerűen egyben van, és az eltöréstől való félelmem miatt inkább nem feszegettem. Biztos, hogy jobban meg kéne húzni és kipattanna, de ezt illik törés előtt megkérdezni.
látod jobban jártál volna ha nem pattan ki a fejedből az ötlet!
de ha már a kezedbe van csak látsz rajta valamit.
ha vissza tekintünk a régmúltba simoson, mz stb, ott aztán lehetett állítani
Nem volt ez akkora metafora, hogy meg is kelljen magyarázni
Nah, Berber, FreePeti, szóljatok ha aktuális lesz a Jedi-sörözés
Nem hittem, hogy mindenki megérti, de hogy még meg is kérdezi valaki!

Szóval ha feladatom van először gondolkodom, és nem nagyszájúskodok. (Súlyt emelővel, és nem erőből, fa fejűen) Szóval inteligencsen így..

Ezek szerint nincs fehér ember aki az FZS 1000-hez síbertűhöz kisújból rázná a műszaki választ. Ez viszont kellemetlen. Sajnos nagyon eltér az YZFR, XJ, XJR stb.-k rögzítésétől. Valószínű azt se tudja senki, hogy van e fokozata (rovátka), ill. hány fokozata van, és mi a gyári érték (rovátka hely), hogy érdemes e kínlódni rajta.
Mentális erővel lebegteted a sörös korsó peremét a szádhoz? Taníts Mester!
Leo Vince , 200 euro
Még mindíg eladó
A rajzból nem látszik a rögzítési mód.