Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kéne az Ákit ennyire sztárolni,mert tele a ring fazer darabokkal,nem győztek takarítani nutána
oké wazze ti nyertetek
Nem belevau, de szerintem azzal, ha egy fz-t kicsit sportosabbá teszel, vagy csak növeled a komfortérzeted jobb futóművel és fékekkel, akkor lesz egy használható és egyedi motorod, sportos tulajdonságokkal (a többi túramotorhoz képest) Míg a sportmotorokat szerintem nem utcára találták ki, nem lehet ott kimotorozni igazán (főleg a legújabbakat) És sokszor a radiális fékek meg minden tekintetben állítható futóművek csak kezelhetetlenebbé teszik a vasat utcán. Szerintem
Emberek, egy sörözés? Nekem tökmind1 hogy hol! Még a héten!
Okéoké, nem (annyira) kötekedésből írtam , csak érted, pl. Ákos felniig csapja a kanyarban - jó, ő lehet fele olyan nehéz sincs mint Te v. én -. Szitál nekem is, két személlyel tényleg levegőben, de ne felejtsük el, hogy az FZ széria sportos TÚRA motor kategóriában játszik. Az odáig teljesen rendben van, hogy szeretnéd a hibákat és hiányokat kijavítani, csak -megnézegetve az eddigi motorparkodat -, lehet jobban megérné egy olyan gépbe beruházni, ami nem hozza ezeket a hiányokat, sem mint ekkora összegeket tolni a Fazerbe, mert ez sose lesz sportmotor, szerintem. Mindemellett tartva korábbi álláspontomat, én teljesen elfogult vagyok a Fazerekkel szemben , de - mint szerintem sokan közülünk - zömében túrázásra használjuk a FZ6-okat, elfogadva és együtt élve ezekkel a dolgokkal. De mondom, mkinek szuverén joga annyi lovettát belepakolni a gépsárkányba, amennyi jólesik .
Peace
Jaj m'á Bence..

Az eriggy halál szarul néz ki az Fz hez képest. Azért ha kicserélem a dolgot kipróbálhatod... aztán majd rájössz te is.
Nekem állandóan szitál a kormány kigyorsításkor. 2 személlyel egy komolyabb vágtánál az első 4 fokozatban levegőben az első kerék. fékezésnél kanyarban úgy elpattog az eleje terhelésnél hogy a szőr feláll a hátamon. ezen azért lehet javítani.
Ha pl. te fékhatást akarsz javítani te sem veszel új motort csak jobb minőségű fékbetétet... nem?
Mé'nem vesztek akkor már ereggyet v. erhatot? Ahogy itt vki írta, 990e körül van már 2004-es és akkor nem kell a "szar" FZ6-ba pénzt beleverni
Ha elkészül (gondolom téli projekt) tavasszal, kérlek mindenképp tedd közzé, én a hátulját szeretném megbabrálni! Nekem az elejébe Wilbers rugó került (progresszív ez is, csak több a tekercs) és hozzá való olaj. Ég és föld! Pedig ez csak rugó.
Kiszámoltam, ebay áron 160.000 a komplett eleje. Persze itthon sokkal olcsóbban is ki lehetne hozni... részleteket mindenképp közöllj!
osztom a véleményed. de ha már a teló javul az már eredmény. A minap hallottam hogy meg lehet próbálni csak a patront cserélni benne vagyis a belsejét. Akkor persze még az első fék nem lesz jobb.
Én mindenféleképpen átépítem az elejét a telók valszeg R1/R6 a fékek pedig brembók olasz vasról mert azok patentül fognak. két 300-as tárcsám már van hozzá
Habár ha jobban belegondolok ... R6 meg az az előtti generációs R1 alkatrészeire épülget ... úgyhogy simán. Kérdés, hogy egy 02-03-as R1 villa + fék olcsóbb-e, mint a 03-04-es R6-é.
Nekem van egy táblázatom, ami tartalmazza, hogy mivel lehet összepasszintani az FZ6-os alkatrészeit. Az alapján NEM lehet R1 elejét rávarázsolni, ámde a 2003-2004-es R6 elejét úgy ahogy van rá lehet rakni. Mínusz sárvédő.
Má,má hozzá szokott a bontószökevényekhez,nem kell neki a változás abba igen belezavarodik,ahhoz meg még takonypóóóóc
Halihó Mindenkinek,
Akkor most megpróbálom még egyszer hátha lesz eredmény....

Tavalyelőtt mikor egy naked fz6-om volt találkoztam egy sráccal akinek szintén egy nakiFz6-ja volt. A különbség csak annyi volt a két motor között hogy az övébe egy komplett eriggy eleje volt. aztat mondta hogy az első széria eriggy eleje stájerungostul bemegy az eredeti helyére. Így megoldódik a teleszkóp illetve a gyenge eresztésű fék problémája. Esetleg van valamelyikőtöknek erről bármi realitás infója?
Mellesleg az euroringen volt ez a történet ahol a fickó simán szagoltatta a többiekkel a kipufogója füstjét...
Nem igazán.
szeretnél te olyan jo állapotban lévőt
Hejj,narancs (kukás) motoros!
ez jó vicc
Enyémen sem találsz hibát,te csiga
De legalább még festegetés előtt
Mondja ezt az,aki már első nap borítja a sajátját...
itt 20-25 között és süt a nap
Csúcs idő van
Kis törődést igényelne az a motor,de meghálálná
Itt 14fok,és néha esik egy picit
Lesz még jó idő.Ma is az van.Megyünk is zúzni