Valaki szaki!
Hogyan lehet a siber tűket lejjeb helyezni? Tapasztalatom szerint kicsit túlméretezett az ellátás, ezért kérdezem. Mondjuk a siber kézben van, de nem tudom, hogyan vegyem ki a tűt finoman. Nem szivatnám meg magam nagyon ...
tudom én hogy nem gyári állapotu motorokkal mennek, szerintem ugy nem is birnák,,, csak poénkodni próbáltam
most én is nézelődöm a stilusok között, ez a supermoto/enduro nekem is bejön, de csak eddig "látszatra", mivel nem volt még ilyen gépsárkányom
a sörözés fenn áll! akár a héten vagy jövőhéten ha lesznek rá jelentkezők!
Péter,
Ez a biznisz ugyanaz mint a ralli... látod az autótípust de egyáltalán nem biztos hogy ami hajtja az az eredeti motor. A dakar is ilyen a külső széria a belső kicsit már más hogy bírja..
Egy pár vas nincs is rajta. Talán a nagy fézer volt amit a legszélesebben tudtam használni. gyors szép modern nagyon szerettem. De most választottam a nagy fézer és az fz6 között mindkettő a rendelkezésemre állt és mégis a kicsi mellett döntöttem... olyan széééép. ugye?
Igen én szigorúan szupermotózom májustól szeptemberig utána kerékcsere és irány az erdő. Ezért jó a "szutyok" DRZ ami mindenre jó. Igaz kicsit lassabb mint a tavalyi CRF 450 de nem kell annyit szervizelni... tudod recepció van.
A múltkor valami sörözést emlegettél... jól eméxem?
Köszi a tanácsokat:
A lánc valóban meg van nyúlva érezni kicsit amikor a kereket üresben forgatom a feszessége miden helyen eltérő.
Én valami egyébre gondoltam/ szelephézag, gyertyapipa, karburátorok... nekem olyan az érzés mitha a motor/valamelyik henger hagyna ki utánna megindul 5000 rpm felett
Nekem is fzs 600.am van. Ez a kuplungkosár hangja amit hallasz.
Én cserélnék lassan gyertyát, olajat, és egy jó szerelőnél szinkron, meg fog szűnni a hang.
A rángatás nem a lánc miatt van? Nekem akkor volt ilyen, 38nál vágtuk le a gyári láncot.
Csináltak szinkront háznál, az nem jött be.
Yamaha World-be Kozmax megcsinálja, és rá se fogsz ismerni, hidd el.
Sziasztok. Kérdésem volna lehet? FZS 600 RJ02
1.óra szerint 35 000km /amióta nálam van redszeres olajcsere10W50/gyertya
Szindrómák: a kuplung felöl furcsa hangok/behúzott kuplungnál valamelyest elcsitul a zörej + 1.ből a 2.ba váltáskor mitha szeneslapáttal csapnék a földre.
2. 3000-5000 rpm között gyakori rángatás minden sebességfokozatban.
3. mitha a vezérműlánc is tudatná a jelenlétét
***karbiszinkrom még nem volt, gyertyák kb. 10 000km, szelepek még nem voltak állitva, motor még nem volt megbontva.
Valakinek valami hasonló problémája volt már? Esetleg hatásos orvoslás?
nincs mégegy túraenduró ami kategóriájában olyan képességekkel lenne megládva terepen mint a gs 1200.
beszélhetünk akár 1000-es v-strom-ról, vagy ducati multistrada, vagy 990adventure, vagy varadero, vagy supertenere1200....
a gs-t csak utánnozni lehet, és sajna a yamaha is csak utánnozni tudta amikor idén előállt a super tenere 1200-al.
Nyugateurópában jártok csak ilyet látni, a BMW legsikeresebb motorja, és mellesleg 30 éve reszlegetik.... nahh pont ettől ilyen. (és pont ezér 5,5 milla)
Jó van m'á na...
Nem köll úgy a torkomnak ugrani... tudom hogy jó a GS... de mire is? utcán betonon lehet, de azért ha kitévednél egy kis tereptúrára párszor felállna a szőr a hátadon a "hogyan fogok én ebből kijönni" helyzetben. Lájt terep, földes út ilyesmi, pont és itt vége is. viszont nagyon sokáig tart rendkívül unalmas- alias gondmentes és jó drága.
nekem is volt szerencsém egy-két ilyen titanic jellegű "endúrón" menni.... veri érdekes.
hááát ez a "fostalicska" a világ legjobb túraendurója és a super tenere sajnis a nyomába sem ér...
én mind a két motorral mentem sajnos ez van...
viszont azt amit megcsínál gs-el ez a srác az nem semmi...
best..... :D
Hogyan lehet a siber tűket lejjeb helyezni? Tapasztalatom szerint kicsit túlméretezett az ellátás, ezért kérdezem. Mondjuk a siber kézben van, de nem tudom, hogyan vegyem ki a tűt finoman. Nem szivatnám meg magam nagyon ...
most én is nézelődöm a stilusok között, ez a supermoto/enduro nekem is bejön, de csak eddig "látszatra", mivel nem volt még ilyen gépsárkányom
a sörözés fenn áll! akár a héten vagy jövőhéten ha lesznek rá jelentkezők!
Ez a biznisz ugyanaz mint a ralli... látod az autótípust de egyáltalán nem biztos hogy ami hajtja az az eredeti motor. A dakar is ilyen a külső széria a belső kicsit már más hogy bírja..
Egy pár vas nincs is rajta. Talán a nagy fézer volt amit a legszélesebben tudtam használni. gyors szép modern nagyon szerettem. De most választottam a nagy fézer és az fz6 között mindkettő a rendelkezésemre állt és mégis a kicsi mellett döntöttem... olyan széééép. ugye?
Igen én szigorúan szupermotózom májustól szeptemberig utána kerékcsere és irány az erdő. Ezért jó a "szutyok" DRZ ami mindenre jó. Igaz kicsit lassabb mint a tavalyi CRF 450 de nem kell annyit szervizelni... tudod recepció van.
A múltkor valami sörözést emlegettél... jól eméxem?
A lánc valóban meg van nyúlva érezni kicsit amikor a kereket üresben forgatom a feszessége miden helyen eltérő.
Én valami egyébre gondoltam/ szelephézag, gyertyapipa, karburátorok... nekem olyan az érzés mitha a motor/valamelyik henger hagyna ki utánna megindul 5000 rpm felett
Nekem is fzs 600.am van. Ez a kuplungkosár hangja amit hallasz.
Én cserélnék lassan gyertyát, olajat, és egy jó szerelőnél szinkron, meg fog szűnni a hang.
A rángatás nem a lánc miatt van? Nekem akkor volt ilyen, 38nál vágtuk le a gyári láncot.
Csináltak szinkront háznál, az nem jött be.
Yamaha World-be Kozmax megcsinálja, és rá se fogsz ismerni, hidd el.
1.óra szerint 35 000km /amióta nálam van redszeres olajcsere10W50/gyertya
Szindrómák: a kuplung felöl furcsa hangok/behúzott kuplungnál valamelyest elcsitul a zörej + 1.ből a 2.ba váltáskor mitha szeneslapáttal csapnék a földre.
2. 3000-5000 rpm között gyakori rángatás minden sebességfokozatban.
3. mitha a vezérműlánc is tudatná a jelenlétét
***karbiszinkrom még nem volt, gyertyák kb. 10 000km, szelepek még nem voltak állitva, motor még nem volt megbontva.
Valakinek valami hasonló problémája volt már? Esetleg hatásos orvoslás?
beszélhetünk akár 1000-es v-strom-ról, vagy ducati multistrada, vagy 990adventure, vagy varadero, vagy supertenere1200....
a gs-t csak utánnozni lehet, és sajna a yamaha is csak utánnozni tudta amikor idén előállt a super tenere 1200-al.
Nyugateurópában jártok csak ilyet látni, a BMW legsikeresebb motorja, és mellesleg 30 éve reszlegetik.... nahh pont ettől ilyen. (és pont ezér 5,5 milla)
Nem köll úgy a torkomnak ugrani... tudom hogy jó a GS... de mire is? utcán betonon lehet, de azért ha kitévednél egy kis tereptúrára párszor felállna a szőr a hátadon a "hogyan fogok én ebből kijönni" helyzetben. Lájt terep, földes út ilyesmi, pont és itt vége is. viszont nagyon sokáig tart rendkívül unalmas- alias gondmentes és jó drága.
nekem is volt szerencsém egy-két ilyen titanic jellegű "endúrón" menni.... veri érdekes.
Nem azért hogy védjem a Yamahát mert leszarom de azért a BMW messze nem olyan jó mint a nagy cirkusz körülötte!
én mind a két motorral mentem sajnos ez van...
viszont azt amit megcsínál gs-el ez a srác az nem semmi...
best..... :D