Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Muhaha!

Rendelj egy kis jó időt aztán zárjuk le az évet...
nem hinném hogy ezeknek a blokknak tul sok bajuk lenne ha 1-2 szer megvannak hajkurászva, nem is tudom milyen motoros aki nem tekergeti oda neki néha néha,
engem legalább is teljesen kiráz a hideg amikor 1esbe 2es be odacsavarom a csutka gázt
csak megsúgom ezek tök normális válaszok voltak, és az a 3 is poénbol mondta hogy csak tankolni kell stb,,,, látszik hogy nem ismered itt a bandát,,,
kapsz te még keményebb válaszokat, csak meg ne ijedj
Én a régi FZS 600-at ajánlanám. A 2001-es meg egészen gyönyörű darab. Na az volt olyan csak "tankolós". Az a karbis blokk akár 150-et is bírt gond nélkül, jó gazdánál. Az újak sem rosszabbak, csak többér adják. Aztánmeg mindenki mond amit akar.
azt hogy csak tankolni kell én se úgy gondoltam.
motorikusan ne keljen rá költeni fel újítás meg ilyesmi nem azt mondtam hogy CSAK benzint fogok venni mert nem én is tudom hogy szervizelni kell a motort cserélni fékbetétet láncot gumit ekkora madárnak nem kel nézni én normálisan idejöttem kérdezni feltettem egy normális kérdést de "5 emberből 2 válaszoltak normálisan. "
hát természetesen az amit nem kínoztak ez egyértelmű
hááát hááátt....

....és még mindíg nem beszéltünk róla, hogy ugye a motorokon csak két kerék van.. legalábbis az enyémen.
szóval ezek a szerkezetek néha el tudnak dölni, sőt néha napján csúszni is szoktak vele...
az meg olyan dolog ami megintcsa felborítja a költségvetést rendesen...
Mert ugye tudjuk, hogy 2 fajta motoros van: aki esett már, meg aki esni fog...
szóval motor fenttartásánál, üzemanyag költség az elhanyagolható teljes mértékben.. :D
Hát azt sürgősen felejtsd el, hogy csak tankolni kell. Olaj, szűrő, betétek, gumi, ápoló cuccok. Persze ha tudsz olyat amit csak tankolni kell, akkor tényleg kettőt vegyél belőle. :D
Továbbá nem elhanyagolhatóak Krisztián intelmei sem. Nem mindegy, hogy 60k kímélve, vagy 20k egykerék, pálya, nyélgáz. Szerintem csak úgy érdemes, ha látod a mocit és nem árt egy kis tapasztalat sem a vásárláshoz.
Mit akarsz veteránt már ezt sem gyártják,vagy ha még de,akoor mire lesz papír meg pénz addig biztosnem
Nem a km számít, hanem hogy azt a mennyiséget milyen módon tették bele. Az enyémben sok km van, de azt úgy kapta, hogy a motor ford.számának kb az 50-60%-át használom ki. Teljes gázon még egyszer sem mentem, nem volt leszabályoztatva sosem, 3-szor pörgettem 10 ezerig, azt is 6.-ban autópályán pár 100 méteren keresztül.

Majd megnézel egy 20-30 ezer km-t futottat, amiről akkor még nem tudod, hogy pályáztak, szabályoztatták, egykerekeztek, kínozták. Azt hiszed, jaj de jó, mert kevés km van benne. És megveszed.

Szerinted melyikkel járnál jobban?
Pont ma láttam egy eladót 126ezer km-el, nem úgy nézett ki, mintha szét akarna esni.
Ha sikerül olyat venned amibe csak tankolni kell,akkor egyből kettőt vegyél.
sziasztok Fazeresek lenne egy kérdésem
hány kilométer felett nem érdemes Fezert venni? mondjuk én még rosszat nem halottam róluk és nagyon tetszenek tavasszal csinálom a korlátlan jogsit és aztán jön a pénzgyűjtés és remélem majd sikerül olyan mocit kapnom amibe csak tankolni kell
És ez még ma is így lesz. :(
http://www.idokep.eu/?oldal=fe...
Áztam is mindkét napon ... tegnap nagyon-nagyon.
Zuhog az a köcsög víz, már két napja
A felhasználó adatlapján az eladó holmik között találsz olyat is!
Gyári kipuffot vissza raktam mert ezzel nem nagyon lehet :) Sok ember nem szívesen hallgatja a felhőtlen szórakozásunkat a motorokkal.Így meg a kutyát nem fogom zavarni
mi lesz helyette vagy épp semmi
Helló FZ-s társaság.
Leo Vince kipuff eladó sorba került nálam fix 200 euróért.
Csendes,lopakodós üzemmód végett feleslegessé vált nálam.
épp dolgoztam keményen nem láttad
abbol a 80e ft bol egy hetes turat lehet csinálni, arany életttel
akkor már erre költeném azt a sok pénzt
elérhetőséget nem látok
Üdv.
FZ6 (04-08) ÚJ gyári első féktárcsa érdekel valakit?
Menjél inkább dolgozni, motorozni úgysem tudsz
akkor inkább elmotoroznám azt a pénzt