Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha hiszed ha nem egyszer se számoltam ki a motorom fogyasztását, megtankolom és megy, ez a dolga
ha 20 kmer alatt kifogy egy telitank akkor van gáz
nekem semmi(bocs hogy bele szólok) mert az fzs600 am sem evett 6.5 alatt (csak az első héten) fz1 meg még többet csipeget közel 7-8 litert de nem szólok bele nem értek hozzá a suzuki Dr em ment 480 km-t egy tankkal 24 liter volt a tank az fz1 mióta benn a PC azóta nem eszik annyit szerintem egy 600-as motornak teljesen normális a 5-7 liter csuklótól függően.
Neked mi fordulna meg a fejedbe, ha eddig 300 km-enként töltöttél bele 15 litert (5l/100 km), most meg majd 220 km (6,8l/100km) után kellene?
Nekem arra majdnem kifogy
Mindig annyit fogyaszt amennyit öntessz bele.Se többet se kevesebbet
4 db cikkely lement a benzinszintből, most tartok 186 km-nél ... Ennyivel többet fogyasztana hidegbe?
.......Hát igen. Soha sem gondoltam volna, hogy Montenegró az egy ilyen ország.. tele lélegzetelállító helyekkel... és még az alsorendű hegyi utak minősége is eszméletlen jó.
Jövőre be szeretném tervezni Korzikát.. háát az meg állítólag mégdurvább.. Mondjuk arról te többet tudnál mesélni :)
Nem vettem fel a kapcsolatot azzal, akit ajánlottál, nem volt rá elég idő. Jól tettük, hogy nem ausztriába mentünk. Köszi a segítséget.
Szia Krisztián
Néztem a Montenegrói képeket amiket feltöltöttél motoroozz.hu-ra.
Válasz-email ban elküldtem a Kocka címét aki szervezte a mi túránkat, közel ugyanazon a helyenek jártunk mi is, mint ti..
A Durmitor hegység az elég brutál látvány.. láttam te is fényképeztél ezerrel.. :)
(A váltókar nekem is beállt pont montenegróba és tényleg csak annyi, hogy a nivopálcáról csöppentettünk 1-2 cseppet és már működött is)
Megnézem! Most tisztítottam amúgy ki a deklit nem régen, de az a kis hamis ördög nem pihen!
Most kezdem beérni magam. Sajnálom is nagyon! A guta ütöget ettől a szar időtől! Épphogy csak rövideket tudok gurranni...
Én már jártam így. Láma módon rohantam a márkaszervízbe, és kiderült, hogy csak a pedál tengelyét kellett bezsírozni, hogy a rugó mindig vissza tudja húzni az alapállásba.
Szia!
Tettem fel pár képet az útról a motorozz.hu-ra a fazeres fórumra. Sajnálhatod, hogy nem jöttél velünk!
Igazad van
De kerekezni még jobban
akkor te is szereted a fájdalmat
Ami ilyenkor lenni szokott.Nyúzás,törés,izület ropogtatás.Szívesen lenne az ember ilyenkor Csák Norisz.Ő tuti mikor elesik ilyen helyzetben akkor elpattanik tőle a földgolyó
kemény vagy
lett valami bajod
Ezzel még nem.Előz kecskével igen.Aki kurvának megy az ne sírjon ha basszák!
sose dobtál még hátast
Lehet az a baj vele hogy sok a majdnem függőleges berregés sok váltással kombinálva.
én nem tudom mi a bajod a 40 es olajjal amikor a motorosok 80% azt használja, ugyan ugy utcán mint hringen is használják, ahol azért hajtva vannak a motorok...
nem egy fazert látni hringen se, oda se való, és ott se volt semmi gond , sőt elég jol birta a "kínzást"
Lehet hogy egyedül vagyok vele és igazad van mert nem éppen arra használom a hintapalintát amire ki lett találva
De még ha egyedül is vagyok vele nekem akkor is szar a váltóm pedig semmi baja.Gyárilag gyenge szerintem és pontatlan.Motorozni A-ból B-be biztos hibátlan.Lehet csak rossz a megközelítésem a motorral kapcsolatban.(túl sokat várok tőle? )
Szerinted is kislány?