nekem semmi(bocs hogy bele szólok) mert az fzs600 am sem evett 6.5 alatt (csak az első héten) fz1 meg még többet csipeget közel 7-8 litert de nem szólok bele nem értek hozzá a suzuki Dr em ment 480 km-t egy tankkal 24 liter volt a tank az fz1 mióta benn a PC azóta nem eszik annyit szerintem egy 600-as motornak teljesen normális a 5-7 liter csuklótól függően.
.......Hát igen. Soha sem gondoltam volna, hogy Montenegró az egy ilyen ország.. tele lélegzetelállító helyekkel... és még az alsorendű hegyi utak minősége is eszméletlen jó.
Jövőre be szeretném tervezni Korzikát.. háát az meg állítólag mégdurvább.. Mondjuk arról te többet tudnál mesélni :)
Szia Krisztián
Néztem a Montenegrói képeket amiket feltöltöttél motoroozz.hu-ra.
Válasz-email ban elküldtem a Kocka címét aki szervezte a mi túránkat, közel ugyanazon a helyenek jártunk mi is, mint ti..
A Durmitor hegység az elég brutál látvány.. láttam te is fényképeztél ezerrel.. :)
(A váltókar nekem is beállt pont montenegróba és tényleg csak annyi, hogy a nivopálcáról csöppentettünk 1-2 cseppet és már működött is)
Én már jártam így. Láma módon rohantam a márkaszervízbe, és kiderült, hogy csak a pedál tengelyét kellett bezsírozni, hogy a rugó mindig vissza tudja húzni az alapállásba.
Ami ilyenkor lenni szokott.Nyúzás,törés,izület ropogtatás.Szívesen lenne az ember ilyenkor Csák Norisz.Ő tuti mikor elesik ilyen helyzetben akkor elpattanik tőle a földgolyó
én nem tudom mi a bajod a 40 es olajjal amikor a motorosok 80% azt használja, ugyan ugy utcán mint hringen is használják, ahol azért hajtva vannak a motorok...
Lehet hogy egyedül vagyok vele és igazad van mert nem éppen arra használom a hintapalintát amire ki lett találva
De még ha egyedül is vagyok vele nekem akkor is szar a váltóm pedig semmi baja.Gyárilag gyenge szerintem és pontatlan.Motorozni A-ból B-be biztos hibátlan.Lehet csak rossz a megközelítésem a motorral kapcsolatban.(túl sokat várok tőle? )
ha 20 kmer alatt kifogy egy telitank akkor van gáz