sok jót hallani olvasni ezekről a gépekről az elődeik még mindig mennek mint már írtam nem erőgépek de jó kiegyensúlyozott motorok kis fogyasztással sok kényelemmel és ahogy már irva vagyon jó nyomatékkal a lóerőhöz képest
amugy jol néz ki gratulálok hozzá,
erőgépnek tényleg nem lehet nevezni, de a blokkja ugy az mint ami a fazeredben volt, ha jol tudom,
hogy hogy ugyan olyan teljesítményűre váltottál
Csütörtökön rendeltem hátsó tartót a motorra, tegnap meg is jött. Na mondom király, felszerelem és irány a párommal a mátrába.
Kibontottam és természetesen nem jót hoztak vagy hozattak.
Azért király, hogy ennyi lóvét kifizett az ember egy szaros tartóért és a kereskedő vagy a pesti cég egy számsort nem tud megjegyezni. Visszavittem várom a cserét. Azt mondta majd csak a jővő héten valamikor. Mátrázás halasztva. Király
Helló Én gratulálok Hozzá Szép a Gép egyszer talán meg adatik hogy így lássak mocit ami az enyém lesz hogy még rajt a csomagolás de sok jót hallani erről a típusról kezelhetőség terén bár nem erő gépek de jó szolgálatot fog tenni használd ahogy kell
Sziasztok!
Engedjétek meg, hogy eldicsekedjek, Peti biztos le fog szólni, de csak lecseréltem a vasam. Szerintem gyönyörű, és nagyon jó vele motorozni.
Jah..., a lámpa az valszínű ilyen nikecell-es háztáji megoldás lesz!
De azért benézek a Yamaha Miskolchoz hátha van hozzá ilyen öntapadós cucc, de 3 ezernél többet nem adok érte.
Az egész szép kis summa...,4*20 ropi pedig csak egy darab kis gumi..., de nem érdemes megérteni a árkalkulációt!
Én úgy tudtam a 10W40-es az optimális inkább az FZS600-hoz..., nekem most Challoils 4T Competition 10W40 van benne és nagyon finoman működik a váltó!
Aki egy kicsit versenykörülmények között is használja a gépet vagy nagyon sportosan hajtja a motort annak talán a 10W50-es is jó megoldás. Jah persze szintetikus vagy szintetikus alapú olaj kell bele.
Képzeljétek, elhagytam az egyik csavart a dob alól. Szóval nem a rdsz-mal van összefüggésben, hanem eggyel arrébb van , na és beszáguldottam a márkaker-be h. kéne olyan alátét meg csavar. Alátét: 1200 Ft/db :DDDDD, csavar meg asszem 200 Ft/db. Szerencsére volt egy másik alátét, ami szintén jó oda, 300ért, így a vége kb. 500 pénz lett. De bázz 1200 egy alátétért?:DDD Kész...
erőgépnek tényleg nem lehet nevezni, de a blokkja ugy az mint ami a fazeredben volt, ha jol tudom,
hogy hogy ugyan olyan teljesítményűre váltottál
nem érzed bizonytalannak a dolgot kicsit ?
egyébként szép motor :)
hány lóerő ?
Várok árat elérhetőséget ilyesmit! Mi zu? .
Kibontottam és természetesen nem jót hoztak vagy hozattak.
Azért király, hogy ennyi lóvét kifizett az ember egy szaros tartóért és a kereskedő vagy a pesti cég egy számsort nem tud megjegyezni. Visszavittem várom a cserét. Azt mondta majd csak a jővő héten valamikor. Mátrázás halasztva. Király
Engedjétek meg, hogy eldicsekedjek, Peti biztos le fog szólni, de csak lecseréltem a vasam. Szerintem gyönyörű, és nagyon jó vele motorozni.
De azért benézek a Yamaha Miskolchoz hátha van hozzá ilyen öntapadós cucc, de 3 ezernél többet nem adok érte.
Az egész szép kis summa...,4*20 ropi pedig csak egy darab kis gumi..., de nem érdemes megérteni a árkalkulációt!
Én úgy tudtam a 10W40-es az optimális inkább az FZS600-hoz..., nekem most Challoils 4T Competition 10W40 van benne és nagyon finoman működik a váltó!
Aki egy kicsit versenykörülmények között is használja a gépet vagy nagyon sportosan hajtja a motort annak talán a 10W50-es is jó megoldás. Jah persze szintetikus vagy szintetikus alapú olaj kell bele.