Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ami viszont engem aggaszt, az a mostani fogyasztás.
8 fokban indulok el, 12 fokba haza. Eddig 75 km-t azé' megtettem amíg az első tégla lement, most már 55-nél lement az első. 5,4 liter körül eszeget most ha visszaszámolom ....
nem baj ,mondjuk átgondolva ehhez a bajhoz semmi köze szerintem
2000,- ért találtam olyan olajat. Kipróbálom. Tönkre nem fog menni szerintem, legfeljebb, gyors csere lesz megen.
vasárnap ha jó idő lesz akkor igen
Mindíg kuplungolok. Egyszerűen reflex. Mert?
héten lesz hring
ez a jelenség olyannak tünik mintha a vizszintbe állító rugó gyenygült volna meg vagy valami azt akadályozza hogy helyére tegye a váltót.

hogy váltasz felfelé? kuplugal vagy nélküle?

az 5w60-at szerintem hamar megeszi.
Azért ezen az olajon elmorfondírozok. Úgyis csak tisztítani tettem be a Castrolt most... lehet 2000 után ujra cserélek...
Nem semmi baromság, de újra előjött városban, és kezdem érteni a hibát!
Tehát: Amikor húzom mondjuk a 3-at, és elengedem, a kilincsmű nem ugrik vissza alapba, hanem kicsikét le kell nyomnom és úgy tudok újra húzni. Ezért tűnt úgy mintha plafonja lenne... Érdekes, hogy nem állandóan csinálja, egész pontosan 2 alkalom volt amikor ilyet tett. Biztos a léptető kilincsnél van valami bolondéria. Furi. Nem fogom mi lehet.
Ja FZS1000-ről beszélünk.
ezzel a kijelentéssel szerintem nagyrészt egyedül vagy
nekem eddig semmi gondom nem volt a váltóval,,,,de itt még váltóhibárol sose esett szó

"s"es modellek kuplung bowdenje az tényleg katasztrófa,,,,
Tehát sem nem csattant, sem nem kattant nagyot? vagy 200-nál már úgyse hallanánk mi?

Olyan van/lehet, hogy a lamellák kicsit összetapadnak/égnek, ami az olaj nem megfelelőségére vezethető vissza (fél-szintetikus vs. full-szintetikus). --- nem old ki megfelelően --- nehéz váltás érzet.

vagy megint baromságokat beszélek össze-vissza?
Heló,
Erre most válaszolnék:
ERNIKE Írta....
szia.az idomon más sérülés nincs az is csak repedés volt a sok ide oda pakolás közben tört el.az árát sajnos nem tudom még, hülyeséget meg nem akarok írni .úgyhogy mivel van több érdeklődő a legtöbbet ígérőnek adom oda .várom az ajánlatokat szerdáig mert csak akkor leszek gépközelbe.aki szerdáig a legmagasabb árat mondja övé lesz.szia

Az rendben van hogy nincs rajta több sérülés... de az már nem hogy licitáltatsz itt pár embert ... ez nem a vatera te egy szimpla ember vagy aki el akar adni valamit valakinek! Mond meg az árát nekem vagy másnak és vigye. Nekem lehúzósnak tűnsz így eleve kizárt hogy tőled vásároljak még ha 1 forintért is adnád. GUSZTUSTALAN amit csinálsz és mivel utálom a hányingert kihagyom. Add el másnak de ha így gondolkodsz lehet rád szárad.
ennyi!
Kezdhetnél mondjuk valamit az adatlapoddal.... merthogy üres
A kuplungommal semmi baj se volt. A 3-ast 4-est 5-öst nem tudtam felhúzni, olyan volt mint amikor az 1-után még lefelé lépnél de a gátló közbeszól. Tehát mereven nem. Aztán valahogy sikerült felhuzni majd megen egyet, de nem tudtam a megszokott módon szórni a sebességeket. Azt reméltem valaki már tudja a jelenség okát... Való igaz, hogy a 40-es olaj ebben az őszi időben is vékonynak tűnt. Majd teszek bele MOL-t, mer Talmácsi is azt ajánlja ! Szóval mégiscsak 5W-60 lesz benne... Persze ezért nem szedem szét, de én inkább valami hőtágulásos dologra saccoltam. Persze nem értek hozzá, semmi közöm a közlekedési gépekhez.
Azt tudod ugye, hogy a váltó előbb szarna be olaj nélkül/rossz olajjal, mint a váltó mechanika. Szóval első blikkre se jutott eszembe ennyi szamárság...
Hahó, tegnap a Nyugatinál 18h körül egy fz6n nagyon csapta neki, csak úgy csúszkált a hátulja . Melyik elvetemült volt?
Az enyém S verzió eredetileg és a csövöcske tényleg szar megoldás a bovdennél.
Az N nem annyira kritikus, az S változat csakorlatilag tervezési hibásnak nevezhető, és mégcsak nem is a lamellák a hibásak, hanem a bowden.
Az S-en egy teflonozott belsejű hajlított csőben fut a drót, hiába takarítja az ember, egy idő után így is telemegy mocsokkal és el is kopik.
Én most cseréltem, csere után meg egy kiló WD40-et belefújtam.
Nekem van hogy elég szép strapálás után a kuplunglamellák 1mp-el később kezdenek egymáshoz szorulni miután elengedtem a kuplungkart.A váltó meg profizmus szinten pontatlan.
Legszarabb dolog az FZ6-on a sebességváltó.A régi FZR 600-am sokkal pontosabban váltott
bár nem értek hozzá (tényleg nem), de nekem laikusként úgy tűnik, mintha az olaj nem kente volna megfelelően a váltót... csúszás, hűtés, stb .... dobd le azt a szutykot, ha így használod (180-220), és tegyél bele faja full szintetikusat!
Akkor fogd rá a nyuszora! Nem lehetsz ekkora h...e hát még mi lehet a baj szerinted.De azért lehet igazad van,és kéne egy generátor csere,és a kerék,ill. kormánycsapágyakat is illene kidobni Mindegy csak jó drága dolgokat válassz!Hogy aztán azt is betudd irni,hogy milyen sokba került
Mi a Gánti speeden tekeregtünk egyet, és valami furcsa dolog lett a gépemmel. Aki tud szójjon be!
Egy forszírozott menet után (180-220-al szfv-környe), a felkapcsolásnál, annyira bekeményedett a váltó, hogy problémát jelentett a felkapcsolás. Le is. Castrol 10W-40 félszint van benne ideiglenesen. Amikor lehült végre városban, újra minden vaj puha lett. Mondom az olajat, de nem feltétlenül arra akarom fogni.
Bár nem érzem magam madárnak, de érdekel engem is az, hogy a tartó mibe fáj?
Szia!
Tartó is van? Komplett szett, ahogy a képen látszik FZS1000-re van?
Milyen minőségű? (nem az esetleges sorja, hanem a tartósság érdekel)
Madárkáim eredeti kinai oldaldoboz ekte givi utánzat 11500/db.
Na érdekel valakit?
Ja és ez vadonat uj.
nah legalább ti motoroztatok
én csontkovácsnál jártam ma, azt hittem beszarok behutyozok