9és 19 e km er között nincs nagy különbség, egy gondos gazda mellett nem hinném észreveszed a különbséget,,,
én a saját motoromat megtudnám ugy csinálni hogy csak azt mondjam 9e km er van benne, és hihető is lenne,,,,,
közbe meg vagy a 4 szerese van benne
Jó, több emberrel megfogom nézni mielőtt megveszem, de énis értek hozzá mert autószerelő vagyok. A 9E km-t meg biztos felismerem és nem keverem össze a 19 vagy 29el. Saját kocsimmal pár ezer km-t megyek énis, szóval ritka de biztos, van ilyen kevesett futott gép. Pl ma láttam egy 11éves Astrát 15.100km-el
De a kérdésem lényegében arra irányult, h mi a véleményetek eme modellről. Valóban egy jó konstrukcióról van szó? Ha jóltudom a tundercat blokkja van benne, ami jóra sikeredett anno. Valakinek valami tapasztalat?
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a motorról ?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzs_600_fazer-4077066
Tudom, h még a régi karbis de állítólag rendkívül jól bírja, főleg hogyha valóban 9E km van benne akkor mondhatni örökös lenne alattam. Ismerősömnek van ugyan ilyen típus és nekem nagyon tetszik, neki már 50E km környékén jár a számláló és semmi baja.
Pirelli diablo rosso-t vegyél, az a sima diablonak az újabb változata. nagyobb tapadás, hosszabb élettartam. Nekem nagyon bevált. Előtte volt dragos supercorsám, sima diablo-m is, de eddig ez a legkirályabb.
A road2 van haver 1200 banditján, és koppig dönti.
Ahogy petiee is mondta, simán melegítés nélkül megy.
Másik havernak 750 gsxr-en van a race atack, már 8ezer van benne hátul, és még mindig tuti.
Jó lehet az is neked.
straussz nál nem nézted, hogy mennyi?
én a saját motoromat megtudnám ugy csinálni hogy csak azt mondjam 9e km er van benne, és hihető is lenne,,,,,
közbe meg vagy a 4 szerese van benne