Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.sportmotor.hu/motor...

.....ha egyszer majd mi is ezen a szinten motorozunk. :)
motul 5100 10w40
Sziasztok. Tudna valaki abban segíteni, hogy 600 Fazer-be (2000 évjárat) milyen olaj lenne a legjobb (márka, stb.). Előre is köszi
Én nem beszéltem azóta Ferással!

De megadhatom neked a számát! Beszélsz vele?
Lehet ő ódzkodni fog!
ez a mai baleset az autopályán a hülye román belső sávban akart kereket cserélni
jah meg van, az a nagydarab ember akivel voltam, volt is bent,,,,
elég szörnyű látni , ezt a lepusztultságot, ami régen "virágzott"
és ezer meg egy embernek adott munkahelyet
Van valami újabb hír az ausztriai túráról? Indulás, érkezés, útvonal, ilyesmi?

Remélem, azért nem ódzkodtok a FZ1 és SV1000/GSX750-ek árnyékában bújkáló szegény kisfézeres versenyzőtől.
Szerintem az egy T5 vagyis inkabb egy nagyfekdobos TLF. Nem mernek megeskudni...viszont egesz szep allapotban van, sok gyarias restauracioval. Szep.
Lol Peti bazzeg, ott én szervizeltem évekig egy scanning elektronmikroszkópot (JEOL JSM-35) Aztán mikor megszűntek teljesen akkor én szedtem szét, mert eladták a SZIKKTI-nek
A bejárathoz ahogy mész baloldalt van egy kajálda, mindig ott ettem! Megvan még?

Üdv:Jim-X
Önteszt.
Üresben egy bizonyos fordulat felett beindul, ez normális. A szívató pont annyival emeli meg a fordulatszámot, hogy ez aktiválódjon.
Amikor 1-esbe rakod leáll, ugye?
Össze égett a relé érintkezői csere.
Vagy ha ügyes vagy szétszeded és megtakaritod.
Szevasztok!

Lenne egy kérdésem:
Ha beindítom a motorom(fzs1000) egyből elindul a hűtőventillátor..Ez normális jelenség?
velem tényleg nem beszéltél erről, de én mindent tudok
Karu,

szeretném még egyszer NAGYON megköszönni, hogy rendbe raktad a motorom! Teljesen más érzés ...

üdv,

Zack
ha igen, akkor elnézésedet kérem a feledékenységemért és köszönöm érdeklődésed
bár nem emlékszem, hogy Veled erről beszéltem volna
nem lenne rossz, ha összejönne
nem akartál
Miért is mennék?
mész e külföldre dolgozni
szerintem T5ös
ez P10-es? az a barna oldalizé rajta...
Mai körút,ahonnan egyszer a Csepelek , Pannóniák is kigurultak!
Először is szemrevételezéssel megállapítod, hogy a kis kínai töltésszállító manók nem lustálkodnak.

( Ha esetleg a mini napernyőjük mögé bújtak, úgy valamilyen mágneses eszközzel, esetleg varázsigék mormolásával elő kell csalogatni őket.)

Amennyiben lustálkodnak, úgy mondjuk 1-2 mp időre nagyfeszültséggel iparkodásra bírod őket.

Az életben maradt kismanók az ijedségtől úgy meglódulnak, hogy pótolják a már elhullott társaikat. Az akku teljesítménye szinte kirobbanó lesz.

A zártságtól nem kell megijedni, az csak egy állapot, könnyen lehet rajta változtatni, csupán találékonyság kérdése.

Ha már úgyis megbontottad, esetleg apró szeletekre is vágható, a mai szuperragasztók mindegyike tökéletesen alkalmas az eredeti állapot visszaállítására. Ebben az esetben pedig csakis a szintjelzőig kell tölteni.

üdv