Nem kötekedésképp, de nem mindig értem azt, mikor elemzed, hogy mikor hol van lyuk a teljesítményben, meg nyúlós...stb. vezettem már az fz6-ost, de még ilyeneket nem nagyon vettem észre, bár viszonyítási alapom sincs.
Vez. lánc: milyen gyakran kell cserélni? Hirdetés szerinti futásteljesítménnyel max. az unokájának kell hozzányúlnia. Az FZ6-on meg híresen jó a vez. lánc...
Szélesebb abroncs (csak a hátsó): köszi...köztudottan jót tesz a kanyarodásnak...
Alapjárat: pont Te jössz ezzel, aki a sportdoboddal azt a min. folytást is elveszed a motorodtól?
Katalizátor: khm, csendben mosolygok.
Polirozható leömlők: "kicsit" hangosabban mosolygok... Krómozott kabátra nincs igényed?
Dizájnosabb kivitel: szubjektív és pont leszarom.
Alsó- és közepes fordulatszám tartomány? Elnyúlós gáz és robbanás jelleggel jelentkező teljesítmény?
Az fz8 első nagy hiányossága hogy nem látok rajta közép álványt,
Na ez elég gáz lehet hogy a kipufogó miatt nem is lehet rá rakni.
Na most akkor hogy fogom kivenni a hátsó lengővillát.
Gondolkozzatok Béláim.
Jó motor az fzs de azért azt nem mondanám hogy jobb az fz6 szériánál.
Nehezen szerelhető( középen van a vez lánc a feszitő akarbik kikopnak a levegő szűrő elvetemült elhelyezése nincs katalizátor nincs kipufogó gáz utánégető rendszer.
Elönye a 4dugattyus első fék
Fz6 előnyei szélesebb abroncsok egyserübb szerelhetősg precizen hangolható alapjárati rendszer rozsdamentes polirozható leömlők
levegő utánégetés műszerfalról olvasható hibakodok.
Cserélhető segédváz dizájnosabb kivitel.
Kb ennyi a véleményem.
Ti is irhattok
Nekem is van egy pont ilyen színű és 2002.III. havi motorom 41 000km.el. Az elmúlt hétig nem volt vele gondom akkor megrövidültem egy lánckerékanyával, de ez a megbízhatóságát nem befolyásolja!
Nekem bevált én szeretem Európa java részét beutaztam vele gond nélkül!
A Km-t kevésnek találom, de ennyire "visszapörgetni" sem ésszerű!
Ennyiért érdemes megvenni!
Sok sikert hozzá és Széles utat!
Lehet, meg fognak kövezni, de jobb mint az FZ6.
A blokk mindenféleképpen, de az acélcső bölcsőváz sem jelent problémát, utcai motorozáshoz bőven jó. A fogyasztás nagyobb mértékben fog szórni a karbi miatt (egyébként csak 95 lovas volt, ha jól emlékszek, na nem mintha különösebben számítana). De ez a ~9k km, háááát...
Hagy szóljak már be.
Szélesebb abroncs (csak a hátsó): köszi...köztudottan jót tesz a kanyarodásnak...
Alapjárat: pont Te jössz ezzel, aki a sportdoboddal azt a min. folytást is elveszed a motorodtól?
Katalizátor: khm, csendben mosolygok.
Polirozható leömlők: "kicsit" hangosabban mosolygok... Krómozott kabátra nincs igényed?
Dizájnosabb kivitel: szubjektív és pont leszarom.
Alsó- és közepes fordulatszám tartomány? Elnyúlós gáz és robbanás jelleggel jelentkező teljesítmény?
Nem össze keverni a 2ct vel
Na ez elég gáz lehet hogy a kipufogó miatt nem is lehet rá rakni.
Na most akkor hogy fogom kivenni a hátsó lengővillát.
Gondolkozzatok Béláim.
Nehezen szerelhető( középen van a vez lánc a feszitő akarbik kikopnak a levegő szűrő elvetemült elhelyezése nincs katalizátor nincs kipufogó gáz utánégető rendszer.
Elönye a 4dugattyus első fék
Fz6 előnyei szélesebb abroncsok egyserübb szerelhetősg precizen hangolható alapjárati rendszer rozsdamentes polirozható leömlők
levegő utánégetés műszerfalról olvasható hibakodok.
Cserélhető segédváz dizájnosabb kivitel.
Kb ennyi a véleményem.
Ti is irhattok
Nekem bevált én szeretem Európa java részét beutaztam vele gond nélkül!
A Km-t kevésnek találom, de ennyire "visszapörgetni" sem ésszerű!
Ennyiért érdemes megvenni!
Sok sikert hozzá és Széles utat!
A blokk mindenféleképpen, de az acélcső bölcsőváz sem jelent problémát, utcai motorozáshoz bőven jó. A fogyasztás nagyobb mértékben fog szórni a karbi miatt (egyébként csak 95 lovas volt, ha jól emlékszek, na nem mintha különösebben számítana). De ez a ~9k km, háááát...