Mindenben igazad van. A Yuasa egy kiváló márka. Azt a helyet kell megtalálni, ahol azt a legolcsóbban lehet megszerezni. Én mondjuk a Bannerrel is meg voltam elégedve. Igaz sokat mentem, és a generátor a full LED miatt (index, műszerfal, 23W-os Halogén helyzetjelző, nem tompika) nem volt leterhelve (foglalkozni kellett a dologgal, mert 250W-os volt), rövid úton is vissza tudta tölteni az indítást. Télen se halt el. Nem dicsérem, csak mondom. Ennek ellenére az ismerősöm nem forgalmazza tovább mondjuk én 9eFt-ért vettem, azért sem hisztizek.
Ahogy utána olvasgattam, a lényegi különbség az ólom tisztaságán ( 4 kilences, tehet 99.9999 % tisztaságú), míg a többi meg sem közelíti ezt a tisztaságot, ezért a szennyezőanyagok miatt rosszabbak,( kapacitás, töltéstartósság) valamint az antimon vázzal csinált valami a Yuasa, hogy még az sem maradjon szennyezőanyagnak.
Ezek miatt az önkisülése ( szulfátosodás is kisebb ) napi max 0.2 %, míg a többi esetében elérheti a napi 1 %-ot is.
Autóakkukból kiindulva, a márkátlanabb az indítóáramnál szokott gyengélkedni, rázkódást, hideget-meleget rosszabbul viselik.
Ha a motoron van állandóan csepptöltő, valószínűleg az olcsóbb is jó lesz, csak magasabb lesz a hibaarány, valamint élettartamban és indítóáramban alatta lesz egy márkásabb testvérének.
Hogy annyival-e mint amennyivel olcsóbb?
Ááááá most itthon vagyok még egy darabig, szerintem a falunapra is kinézek! Aztán megyünk nyaralni, szeptemberben meg Japánba költözök egy időre Engem meg egy francia srácot választottak ki a legújabb Jeol mikroszkóp üzembehelyezésének a megtanulására! Ja és európában hol lesz az első üzembehelyezésem? Romániában... Ilyen szegények... Lol (2milka euro a kütyü)
Az akku forgalmazóm most bontott szerződést a Bannerrel, mert állandó problémái voltak a típussal, és az ára ahhoz képest magas. Amúgy bármilyen akku elmegy 5 évig is, ha agazdi hozzáértő, és gondozza. A Yuasa csupán több hülyeséget elvisel?
Igen! Még régen volt egy 250-es ETZ-m, ami fel volt fúrva 300-ra trabant dugóval... Na annak volt, hogy kijött a jobboldali markolat a helyéről kicsit és még rá lehetett húzni egy picit a gázt... Az volt a TURBO
Amúgy megnéztem és az enyémen is mozog, lehet típushiba... A kukásautó színűeknek is ilyen?:D
De ez téged jelenleg nem érint.
Na nehogy berágj de még nem ismerlek