Mondjuk én már az XJ-be is fulszint 10W-60-as AGIP-ot raktam 10 ekm-enként, pedig az léghűtéses volt. Nem ette, nem égette, és nem igen ment 95C fok fölé a hője. Meg is lepődtem, hogy a Fazer nem komálja.
Nem is igen értem ebbe miért ne lenne jó?
Ez rendjén is van. A melegedésen gondolkozz el, hogy mitől függ! Ne fogd az olajra, mert...
Amúgy soha nem értettem, hogyan lehet favorizálni egy minden szempontból tökéletesebb (adott esetben full szintes) olajjal szemben, bármi féle gyengébb képességű olajat (félszint, ásványi), ha a műszaki paramétereik legalább egyformák, tehát nem szélesebb spektrumu, mondjuk a félszintes, mint a szintetikus..
Ezek inkább szubjektumok mint valós dolgok.
Grat a mocihoz. Viszont lenne 2 kérdésem. Mi volt a véleményed az FZS1000-ről, miért adtad el? (ha eladtad) A másik, hogy a Futura meg van-e, nekem régóta nagyon tetszik, de a műszaki problémái, és a ritka tipus miatt sose gondoltam komolyan a megvételére. Hihetetlen, hogy az Olaszok ilyet terveztek már 2000-ben... Vagy 10 évvel előre terveztek.
Vettem egy FZ6-ot és szükségem lenne a fejidom műanyag összetevőinek listájára. Nem tudnátok egy linket ahol robbantva megnézhetném ezt?
Előre is köszke, Fézer
Soha, de soha ne vegyél semmit más véleménye alapján! Főleg nem ha az maga a kereskedő, vagy embere. Ha műszakilag nem vagy toppon, akkor vigyél magaddal olyan embert akinek éles a szeme, hegyes a füle, és ért ahhoz amit szeretnél. (mondjuk régóta használja, nem feltétlen szerelő)
SOHA ne dönts szín, külcsin, extra, vagy a vágyaid alapján. Rossz tanácsadók! Ez üzleti dolog. A megveendő gép megéri e az árát vagy sem szvsz.
Merre mentek, és mikor? Összefutólag kérdem... Szfvár
Amúgy A Schubertet annyira nem dícsérném. Az is csak bukó. Olvass tesztet, nem írom le újra. Most egy Lidl-iset használok szigorúan városban, tehát kevesebb mint 120km/h-val, ott naygon jó A Schubi marad túrázni. Nem is hiszem, hogy létezik tökéletes bukó...
Nem is igen értem ebbe miért ne lenne jó?