Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fákoff van.... mind buzi, akinek nincs motorja---
Köszi a hozzászólásodat. Nekem kezd az lenni a véleményem mindegy melyik sisakot nézem ebben az árkategóriában. Mindnek van előnye-hátránya. Nehéz döntés lesz
Bocs a gyujtás jeladó vezetéke el volt égetve.
A vez tengely valoban fel volt cserélve.
Láttam már fazert.
Huha látom itt van a szerviz főnök is.
Ne öljétek egymást
Nolan N85 Circle N-comm (lakkfekete, mintás) sisakomról, uszkve 4.000km után azt mondanám, hogy:
-minősége kívül, belül kíváló,
-tényleg jól szellőzik,
-nagyon kényelmes, ugyanakkor a felvétele nehézkes, a nyílás egy szűz punciéhoz hasonlóan szűk
-a beépített napszemcsi nem zörög (sztem nem is tudna, mert tényleg igényes a mechanika), de nem elég nagy, nem lehet elég "mélyre" lehajtani, a gagyi Lidlis sisak sztem ebből a szempontból jobb
-nem tudom mennyire kéne csendesnek lennie, de ez az én véleményem szerint nem az,
-a szellőző rostélyok környékén lévő szürke színű festés kopik!?!?!? (gariban cserélik)
-a csatt nem D gyűrűs hanem gyorscsatis, de sztem ez nem gond,
-ja és egy 999RS Marushinhoz képest nehéz... az én fejemre ez a sisak volt a legjobb, de nem volt benne napszemüveg:(
Sisak még valakinek?
Mondom: nem hibáztatok senkit sem. Fatális véletlenek, tévedések és egyéb okok szoktak komoly problémákhoz, haraghoz vezetni. Most ez NEM ÁLL FENN! Ugyanúgy befogok menni hozzátok mint eddig.
Zsebes rész: Akinem nem inge, ne vegye magára!
Igen tárgyaltunk, akkor HA épp lett volna még 600.000 HUF-om, megvettem volna azt a jóárasítottat. Ehhez kétség sem fér! De nem volt, és kellett a motor. A hitel pedig nem opció...

peace
Kicsit elkanyarodtunk a bukósisak vásárlástól...
Mindenesetre próbáltuk megoldani a felmerülő problémákat (akár saját költségre is).
Az MT-k aránya meg elenyésző a többi motorhoz képest, ennek ellenére nem utal semmi arra, hogy más motorok hanyagabb elbírálás alá esnének, mint az MT-k.
A "zsebes" részt nem kommentálnám. Inkább visszautasítanám. Ez egy cég, ahol én is alkalmazott vagyok, szintén bérből és fizetésből, Kozmax szintén. Az átépített MT-ről is tudok Neked számlákat mutatni-az enyén többek között ezért sincs átépítve...
A tanulság meg az (is) : ha nálam vesztek jó áron egy FZ6-ot (ahogy emlékeim szerint erről tárgyalgattunk is), akkor most senkiben nincs tüske.
Békesség.
Ős ellenség? Dillettánsok? Korántsem!

Azért is mentem hozzátok, mert a legjobbakat hallottam/olvastam rólatok!

A javítást nálatok intéztem, hisz nálatok volt a motor. Ti mértétek fel, javítottátok meg a lehetőségekhez képest bizonyára olcsón.

Hozzátéve:

1) Laikusként nem tudom, mennyire kellett megbontani a blokkot, de miután traktor hangja volt (2 mm-el nyúlt vezérműlánc) a fogaskereken + vezérműtengelyen lévő jelölések alapján sikerült fordítva összerakni a belsejét ....

2) Kérdezem én: aki szerelésből keresi kenyerét, és kezébe volt az én motorom, nem vette észre, hogy a csapágy a végét járja + élvetveszélyesen könnyen jár a kormány?

3) Hűtővíz csere után a bilincsekre ráhúzni?

4) Ha már a kéziköny is írja, hogy x időnként/km-enként illene ráhúzni nyomatékkulcssal a csavarokra, akkor illene nem? (Alig volt olyan csavar, amin ne kellett volna húzni). 2x volt nálatok a motor olajcserén.

5) Mozgatott csavarokra, csavarragasztót tenni, ne essen má' ki egyse a baromarcú alatt 160-nál...

Hozzá kell tennem, hogy baleset nem történt a fentiekből fakadóan, ha mégis történt volna, most biztosan pereskednénk...

Ja igen, és biztosan nem hanyag szerelő, hisz Ő "minden MT szerelője és átépítője", aki sikeresen átépített egy új korában 5m-ért árult, 50.000-et futott MT-t az utolsó csavarig (egyedi kipuff, dugattyú, stage 3 alkatrészek, stb), csakhogy én nem tudok/akarok annyit sutyiba adni (zsebbe), mint az egyébként tényleg gyönyörű MT [képek a galériámban] tulaja, aki klubtársatok, barátotok. Én bérből és fizetésből élek! (én problémám, tudom)
Bizonyosan ugyanannyit figyelmet szentel az én mezei, sima, egyszerű FZ6 átNÉZÉSE közben, mint egy fenti MT átÉPÍTÉSE közben.

utóirat: Igen, mondta, hogy történt valami a motor jobb oldalával. Majd rákérdeztem: Te megvennéd magadnak ezt a motort? A válasz az volt, hogy IGEN. S én megvettem...
Yesss!
Rád tippeltem - bejött !
A motorvásárlásodról nekem sincsenek jó emlékeim, de nyugtass meg (engem is+az olvasótábort), hogy az állapotfelmérés időpontjában ezek a hibák szinte észlelhetetlenek voltak. Kozmax meg különösen nem az a hanyag szerelő... A blokkrepedés tudtommal a bukógomba felszerelésekor fedte fel magát...
És hát az, hogy a javíttatást is nálunk intézted, az számomra arra utalt, hogy nem lettünk ős ellenségek és dilettánsok a szemedben...
Ahahah :) Humorod felülmúlhatatlan.
Én vagyok az, aki MT-01-el álmodik, de elég kicsi ahhoz, hogy csak egy ültetett narancs FZ6-ot terelgessen, amit úgy sikerült megvásárolni Kozmax által adásvétel ELŐTT átnézve, hogy:

1) Törött volt a motorblokkja,
2) Csörgött a vezérműlánca,
3) Egy csavarja sem volt normálisan meghúzva,
4) Kormánya oly könnyen járt, hogy balesetveszélyesen hagytak közlekedni 5000 km-en át...

ígyse?
Nekem sajnos nem ugrik be...
Az avatarodon is csak az MT-t ismerem föl, biztosan azért, mert már mentem olyannal
Ó basszus, most esik le, hogy ki is ő
Ezt jó tudni :)
Még szerencse, hogy extra kedvezménnyel vettem a motorkiállítás idején :p
Küldtem emailt.
Hívd fel, Ő az üzletágvezető
Nem tudtam, hogy a HJC a SHOEI fejlesztéseit használja. Beszéltem egy kereskedővel aki nem ajánlotta a napszemcsis modelleket mert zörögnek- inkább a FG-15-öt ajánlotta volna, mert halkabb és kevlár anyagból van.Továbbá forumon olvastam, hogy zajosak, hibásak stb. persze ez mind csak szöveg. Ami a HJC-ben nem tetszik az a dekoráció(ízlések és pofonok)
Talán akkor dől el a legtöbb, ha felpróbálja az ember. Nekem az FM is bejött szerettem, de biztos egy új sisak jobb mint egy kb:10 éves fejlesztés
HJC ZF-9-em van, viszonylag csendes (ld. táblázat), nagy vizorral. Kényelmes meg minden. Kifutó modell, akcióban meg lehet kapni akár 29-ért a Keloban. Az utód ZF-10 40 körül van. Most egy Marushin 999-re gyúrok, libafos színben. Csak 1100 gramm (!) és 50 egynehány ezer a Yamaha Worldben. Láthatósági sisak között még olcsó is, nem feláras.
Köszönöm a gyors reagálásokat. Megéztem a neten a marushin bukókat, de nem találtam még részletes leírást róluk, hogy milyen anyagból vannak, cserélhető arcpárna stb. és mi a története... Amúgy jól néznek ki és össze lehetne válogatni 2db-ot párban.
Korny mi a lehetőség az árban amit lehet módosítani ha komolyan érdekelne 2db?
"A sisak kellően csendes, bogárháló + orrvédő szintén alaptartozék.
Marushin-nál a bogárháló nem. "

De bizony! Mostmár igen...
Jahh,

barátnőmnek FG-15-öse van, 45.000-ért vette. Nagyon megvan vele elégedve, tudni kell a HJC-ről, hogy a SHOEI előző fejlesztéseit használja.
A sisak kellően csendes, bogárháló + orrvédő szintén alaptartozék.
Marushin-nál a bogárháló nem.

Nekem Marushin 888-asom van, a 15.000 HUF-os fényre sötétedő plexivel. Az is zseniális sisak, előtte KBC Reaper-em volt. Az süvített NAGYON, ez nem (annyira).
bogárháló kell bele! De az is csak néhány ezer HUF (4k ha jól emlékszem).
Nekem Nolan N61 van, meg vagyok vele elégedve.
De ismerősöknek Marushin van, és nagyon jó minőségű. És elég csendes nekik.
Érdemes kimenni a world-be megnézni őket.
HJC FG-10. Napszemüveges, akcióba, újonnan ~35.000 HUF.

yamaha-world-be marushin akciók folyamatosan.